Trasa Łazienkowska i nie tylko

Moderator: Wiliam

Matt Cubis
Posty: 461
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 02 gru 2023, 18:45

Autobus Czerwon pisze:
30 lis 2023, 17:25
pawcio pisze:
30 lis 2023, 16:36
Ale jak chcesz zlikwidować dość betonowy korek na Dolnej?
Skoro już jakimś cudem przy okazji remontu udało się zmieścić 3 pasy, to można by wyznaczyć na środkowym buspas z kierunkiem ruchu zależnym od pory dnia. Nic innego bez budowy Noworacławickiej wymyślić się raczej nie da.

Przystanek Konduktorska wymaga jazdy skrajnym pasem, a więc przy buspasie na środku konieczna jest dwukrotna zmiana pasa ruchu. Podobny przypadek był z buspasem na wewnętrznym pasie Poniatowskiego, który ostatecznie odrzucono.
No i sam dobrze wiesz, że ten buspas tam jest na tyle na ścisk, że przy Ludowej nie wychodzi przejezdność autobusu w swoim pasie. Dodatkowo trzeba było rozmontować azyl dla pieszych na przejściu.

Łukasz
Posty: 10594
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 gru 2023, 18:57

Dziś jakaś kobieta czekała na dole przy Politechnice. Nie przeszkadzał jej brak innych ludzi ani nawet słupka - oraz to, że autobusy zjeżdżały na górę.

Jeśli autobusy jeżdżą Spacerową w dół, to wystarczy tam przerzucić 141 i/lub 172.
ŁK

michael112
Posty: 2836
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 02 gru 2023, 22:45

Matt Cubis pisze:
02 gru 2023, 18:45
Przystanek Konduktorska wymaga jazdy skrajnym pasem, a więc przy buspasie na środku konieczna jest dwukrotna zmiana pasa ruchu.
Postawić zygzaki na pasie skrajnym prawym i pozwolić żeby autobusy się zatrzymywały na środkowym? :D To jest w ogóle wykonalne prawnie?

Walas
Posty: 17096
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 03 gru 2023, 0:22

Łukasz pisze:
02 gru 2023, 18:57
Dziś jakaś kobieta czekała na dole przy Politechnice. Nie przeszkadzał jej brak innych ludzi ani nawet słupka - oraz to, że autobusy zjeżdżały na górę.
No to sobie poczekała...
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Łukasz
Posty: 10594
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 gru 2023, 9:02

michael112 pisze:
02 gru 2023, 22:45
Matt Cubis pisze:
02 gru 2023, 18:45
Przystanek Konduktorska wymaga jazdy skrajnym pasem, a więc przy buspasie na środku konieczna jest dwukrotna zmiana pasa ruchu.
Postawić zygzaki na pasie skrajnym prawym i pozwolić żeby autobusy się zatrzymywały na środkowym? :D To jest w ogóle wykonalne prawnie?
Stare Miasto?
ŁK

Matt Cubis
Posty: 461
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 03 gru 2023, 17:56

Łukasz pisze:
03 gru 2023, 9:02
michael112 pisze:
02 gru 2023, 22:45

Postawić zygzaki na pasie skrajnym prawym i pozwolić żeby autobusy się zatrzymywały na środkowym? :D To jest w ogóle wykonalne prawnie?
Stare Miasto?
Nie bardzo sobie wyobrażam przystanek wiedeński dla autobusów z pasem o zmiennym kierunku ruchu na środku.

ODPOWIEDZ