(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych
Moderator: Wiliam
Kupuję.
Czyli można się pokusić o układ następujący:
3 na Żerań Wsch.
4 na Annopol
23 na Żerań Wsch.
25 wzmocnienie w szczycie
32 Czynszowa-DT WOLA często
46 do piachu.
Czyli można się pokusić o układ następujący:
3 na Żerań Wsch.
4 na Annopol
23 na Żerań Wsch.
25 wzmocnienie w szczycie
32 Czynszowa-DT WOLA często
46 do piachu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- (XXXX)
- Posty: 865
- Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
- Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny
To już lepiej:inż. Glonojad pisze:Na trasie W-Z jeszcze nie tak dawno było 30 kursów na godzinę, z czego 6 dysfunkcyjnych 32-ek. W zasadzie więc było ich 24, plus koło 30-35 autobusów, w tym solówek, co odpowiada łącznie koło 40 tramwajom dwuwagonowym.pawcio pisze:Tylko że, jeżeli połączysz 46 i 32 w jedną linię Czynszowa-DT WOLA to zdejmujesz z Al. Solidarności w szczycie 5 kursów na godzinę.
Uważam, że 15*26 + 5*23 + 5*13 + 10*78 + 10*4, czyli 45 wystarczy. Zwłaszcza, że 78 będzie od 32 dużo bardziej funkcjonalne.
Linia 4 : ŻERAŃ WSCHODNI - WYŚCIGI ( co 5-7,5-15 minut )
Linia 7 : ANNOPOL - Annopol - Rembielińska - Budowlana - Odrowąża - 11 Listopada -
Targowa (...) OKĘCIE ( co 5-7,5-7,5 minut )
Linia 13: KAWĘCZYŃSKA-BAZYLIKA ( co 5-7,5-7,5 minut )
Linia 16: BANACHA - Grójecka - Filtrowa - Krzywickiego - Nowowiejska - Chałubińskiego -
al. Jana Pawła II (...) ŻERAŃ FSO
Linia 23: Kasacja linii - przejęcie taboru przez linię 13
Linia 25: Kasacja linii - przejęcie taboru przez linię 7
Linia 26: OS. GÓRCZEWSKA - WIATRACZNA ( co 5-7,5-15 minut )
Linia 44: wydzielone kursy linii 4 - ŻERAŃ WSCHODNI - SŁUŻEWIEC ( obecnie kursy na tej trasie są obecne w rozkładach linii 4 w szczycie porannym )
Linia 46: CM. WOLSKI - Wolska - al. "Solidarności" (...) Targowa - Zamoyskiego -
Grochowska - GOCŁAWEK ( Częstotliwość: 10 minut w godzinach szczytu )
[/b]
Odpada. Musi istnieć połączenie Centrum-Annopol. Nie pytaj głośno dlaczego.pawcio pisze:Czyli można się pokusić o układ następujący:
4 na Annopol
25 wzmocnienie w szczycie
Nie jestem pewien brygad ale może tak:
32 Górczewska-WZ-Targowa-Aleje-pl. Narutowicza
23 na Czynszową
46 out, 26 częstotliwość co 5 (obecnie co 6)
Sprawdziłem bilans dla układu:
23 na Żerań, 25 wzmocnienie w szczycie, 32 często na trasie DT WOLA-Czynszowa i 46 do piachu bez ruszania 4 i wyszło mi, że jest nadmiar 3 całek, oraz niedobór 4 dodatków i dwóch brygad świątecznych. Czyli tylko jedną dodatkową brygadę trzeba by skądś wykrzesać.
23 na Żerań, 25 wzmocnienie w szczycie, 32 często na trasie DT WOLA-Czynszowa i 46 do piachu bez ruszania 4 i wyszło mi, że jest nadmiar 3 całek, oraz niedobór 4 dodatków i dwóch brygad świątecznych. Czyli tylko jedną dodatkową brygadę trzeba by skądś wykrzesać.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26832
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jedna? Hm... zsolić bardziej 28? A może z 9 lub 26 dałoby się podebrać jeden dodatek? MSZ na dziewiątce jest ich przydużo, chociaż z drugiej strony, w taki wtorek np. na Gocławku koło 9 wszystko, co przyjeżdżało, od razu uciekało na miasto - przez poranne zatrzymanie.
[ Dodano: 2007-11-01, 23:04 ]
Jak koordynacja w DS ma wyglądać tak wspaniale, jak 26-27, to dziękuję uprzejmie za Górczewską w tym układzie
[ Dodano: 2007-11-01, 23:04 ]
,mkm101 pisze: Nie jestem pewien brygad ale może tak:
32 Górczewska-WZ-Targowa-Aleje-pl. Narutowicza
Jak koordynacja w DS ma wyglądać tak wspaniale, jak 26-27, to dziękuję uprzejmie za Górczewską w tym układzie
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Mogą niechcący wyjść dwa. Pytanie, jak się ułoży koordynacja 13 i 23 i ich postoje. Ale to już kwestia odpowiedniego ułożenia rozkładów.
Ale widzę, że idea się podoba. A to już cenna rzecz. Niestety nie wypowiem się co do 9 i 26, bo nie mam zrobionych rozkładów i nie wiem, jak wychodzą postoje. Ale chyba tam przyoszczędzić można tylko na ścięciu taktu 4-minutowego.
Ale widzę, że idea się podoba. A to już cenna rzecz. Niestety nie wypowiem się co do 9 i 26, bo nie mam zrobionych rozkładów i nie wiem, jak wychodzą postoje. Ale chyba tam przyoszczędzić można tylko na ścięciu taktu 4-minutowego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A ja tak sobie tylko pomyślałem że:
23 skierować na Pl. Narutowicza ulicami:
Towarowa - Prosta - Jana Pawła II - Chałbińskiego - Filtrowa - Pl. Narutowicza
Co to daje? Wykorzystane bezpośredniego połączenia tramwajowego w rejonie linii 10 i ciągu Filtrowa Rondo ONZ, Dobre połączenie z Nowym Bemowem. Linia o wykorzystaniu bardzo lokalnym na odcinakach Pl. Narutowicza Skrzyżowanie Chałbińskiego i Filtrowej, Potem od centralnego do Pl. Narutowicza także z Ronda ONZ.
Nowa linia 14: obiegająca 3 pętle południowej części sieci tramwajowej, czyli zaliczanie pętli Kielecka, Wyścigi, Służewiec. wtedy ustalenie 4 na Wyścigach.
19 Likwidacja
Nowa linia12: Na trasie PIASKI - Broniewskiego - Jana Pawła II - Słomińskiego - Most gdański - Jagiellońska - Ratuszowa - Targowa - al. Zieleniecka - al. Waszyngtona - WIATRACZNA
Takie luźniejsze przemyślenia.
23 skierować na Pl. Narutowicza ulicami:
Towarowa - Prosta - Jana Pawła II - Chałbińskiego - Filtrowa - Pl. Narutowicza
Co to daje? Wykorzystane bezpośredniego połączenia tramwajowego w rejonie linii 10 i ciągu Filtrowa Rondo ONZ, Dobre połączenie z Nowym Bemowem. Linia o wykorzystaniu bardzo lokalnym na odcinakach Pl. Narutowicza Skrzyżowanie Chałbińskiego i Filtrowej, Potem od centralnego do Pl. Narutowicza także z Ronda ONZ.
Nowa linia 14: obiegająca 3 pętle południowej części sieci tramwajowej, czyli zaliczanie pętli Kielecka, Wyścigi, Służewiec. wtedy ustalenie 4 na Wyścigach.
19 Likwidacja
Nowa linia12: Na trasie PIASKI - Broniewskiego - Jana Pawła II - Słomińskiego - Most gdański - Jagiellońska - Ratuszowa - Targowa - al. Zieleniecka - al. Waszyngtona - WIATRACZNA
Takie luźniejsze przemyślenia.
-
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
Bez sensu - a co z 28, i po co 4 linie na ciągu Starzyński - Wileński, z tego dwie od piasków do Kijowskiej po tej samej trasie ??Ryoga pisze: Nowa linia12: Na trasie PIASKI - Broniewskiego - Jana Pawła II - Słomińskiego - Most gdański - Jagiellońska - Ratuszowa - Targowa - al. Zieleniecka - al. Waszyngtona - WIATRACZNA
Zgadzam się.Takie luźniejsze przemyślenia.
W nocy zbudowano łuk z Towarowej na Prostą (w kier ONZ)? Wczoraj go jeszcze nie było...Ryoga pisze: 23 skierować na Pl. Narutowicza ulicami:
Towarowa - Prosta - Jana Pawła II - Chałbińskiego - Filtrowa - Pl. Narutowicza
Połączenia czego z czym?Ryoga pisze:Co to daje? Wykorzystane bezpośredniego połączenia tramwajowego w rejonie linii 10
Czego z NB ?Ryoga pisze: Dobre połączenie z Nowym Bemowem.
Lata wegetacji linii 29 i 47 udowodniły że nie ma takiej potrzebyRyoga pisze:Linia o wykorzystaniu bardzo lokalnym na odcinakach Pl. Narutowicza Skrzyżowanie Chałbińskiego i Filtrowej,
JwRyoga pisze:Potem od centralnego do Pl. Narutowicza także z Ronda ONZ.
BTW - kim był Chałbiński?
W jaki sposób?Ryoga pisze:Nowa linia 14: obiegająca 3 pętle południowej części sieci tramwajowej, czyli zaliczanie pętli Kielecka, Wyścigi, Służewiec. wtedy ustalenie 4 na Wyścigach.
Ciąg Broniewskiego i JP II serdecznie dziękuje.Ryoga pisze:19 Likwidacja
Na pół solówki? (bo cała to wystarcza na 28)Ryoga pisze:Nowa linia 12: Na trasie PIASKI - Broniewskiego - Jana Pawła II - Słomińskiego - Most gdański - Jagiellońska - Ratuszowa - Targowa - al. Zieleniecka - al. Waszyngtona - WIATRACZNA
Reszta pomysłów jakoś ujdzie.
Co? Nic już nie zostało? Ups...
Przepraszam, późno było, słownik puszczał więc się nie zorientowałem.Ryoga napisał/a:
Chałbińskiego
eszz.... nie ma takiej ulicy...
Chodziło o Chałubińskiego.
Przecież jest 33.Ciąg Broniewskiego i JP II serdecznie dziękuje.
To świadczy tylko o mojej niewiedzy nocą.W nocy zbudowano łuk z Towarowej na Prostą (w kier ONZ)? Wczoraj go jeszcze nie było...
Miesza mi sie trochę wszystko. Widać reszta dywagacji jest bez sensu. No cóż. To były luźne przemyślenia i niech takie pozostaną.
-
- Posty: 2836
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Dość dobry. Moje zastrzeżenia:XXXX pisze:To już lepiej:
Linia 4 : ŻERAŃ WSCHODNI - WYŚCIGI ( co 5-7,5-15 minut )
Linia 7 : ANNOPOL - Annopol - Rembielińska - Budowlana - Odrowąża - 11 Listopada -
Targowa (...) OKĘCIE ( co 5-7,5-7,5 minut )
Linia 13: KAWĘCZYŃSKA-BAZYLIKA ( co 5-7,5-7,5 minut )
Linia 16: BANACHA - Grójecka - Filtrowa - Krzywickiego - Nowowiejska - Chałubińskiego -
al. Jana Pawła II (...) ŻERAŃ FSO
Linia 23: Kasacja linii - przejęcie taboru przez linię 13
Linia 25: Kasacja linii - przejęcie taboru przez linię 7
Linia 26: OS. GÓRCZEWSKA - WIATRACZNA ( co 5-7,5-15 minut )
Linia 44: wydzielone kursy linii 4 - ŻERAŃ WSCHODNI - SŁUŻEWIEC ( obecnie kursy na tej trasie są obecne w rozkładach linii 4 w szczycie porannym )
Linia 46: CM. WOLSKI - Wolska - al. "Solidarności" (...) Targowa - Zamoyskiego -
Grochowska - GOCŁAWEK ( Częstotliwość: 10 minut w godzinach szczytu )
[/b]
1) Połączenie ANNOPOL-OKĘCIE powinno być realizowane pod numerem 25, jak dawniej. Natomiast to 7 może iść do piachu albo reformy.
2) 23 w obecnym kształcie można zlikwidować, albo połączyć z 46. Moim zdaniem lepiej byłoby jednak, aby powróciła na Annopol.
3) 46 - Powinno pozostać obwodowa linia przez mosty Śląsko-Dąbrowski i Poniatowskiego i to nawet jako linia całotygodniowa - np. o numerze 7 (zamiast do piachu)
Pozwolisz, że nie skomentuję. Z dalszej odpowiedzi wnioskuję, że proponujesz jazdę na dachu 33 (albo zwiększenie częstotliwości do 5/10/10). Jeżeli to drugie to OK.Ryoga pisze:19 Likwidacja
Takie luźniejsze przemyślenia.
Czy jechałeś w DP w szczycie A z Broniewskiego? Czy jechałeś w DP z JP II w szczycie B? Zobacz a potem coś proponuj.
Pzdr