podczas interwencji udało mi się dostać mail do osoby kompetentenej (tak mi się przynajmniej wydaje) niestety nic nie wywnioskowałem z odpowiedzi ..
treść maila odemnie:
i odpowiedźWitam
Chciałbym złożyć skargę na informatyka, który zarządza serwisem ztm.waw.pl.
Sam jestem informatykiem i dokładnie wiem jak mało czasu wystarczyłoby na naprawienie błędów i wprowadzenie poprawek, o których wspominam poniżej.
Jako pierwszy problem wymienię problem dotyczący forum dyskusyjnego (forum.ztm.waw.pl). Zanim forum przestało działać, przez parę miesięcy (!) występowały problemy z jego działaniem,jak napisano na forum informatyk nie zrobił nic, żeby wyeliminować, przynajmniej 1 błąd który wymaga drobnej poprawki w 1 pliku,co nie zajęłoby więcej niż 10 minut, nie został wyeliminowany przez klika miesięcy (to wiem z własnego doświadczenia, jako stały bywalec forum widziałem co to za błąd i wiem jak go naprawić).
Drugi problem także dotyczy forum. Niestety wreszcie forum zepsuło się kompletnie i przestało działać. Po paru dniach od zepsucia pojawiła się informacja, że za pare dni forum zostanie uruchomione, jednakże minął chyba z miesiąc i nadal nic się nie zmieniło.
Trzeci problem dotyczy sugestii, którą wysłałem używając formularza na stronie. Sugerowałem w nim właśnie naprawienie forum oraz wprowadzenie 'dynamicznych adresów' do rozkładów jazdy. Odpowiednio wpisany adres w przeglądarce internetowej otwierałby zawsze rozkład na dzień dzisiejszy. Używając PHP (oprogramowanie to działa na serwerze ztm) jest to do zrobienia naprawde w krótkim czasie, a korzyści jakie z tego płyną jest wiele, chociażby o wiele szybszy i wygodniejszy dostęp do rozkładu, zmniejszenie transferu danych serwera (użytkownik odrazu otworzy tam gdzie chce, bez otwierania po koleii wszystkich stron). Niestety, o ile nad formularzem jest napisane, że dostanę odpowiedź jak najszybciej to jest możliwe o tyle, o tyle po ponad miesiącu nie doczekałem się żadnej odpowiedzi. Jeśli z jakiś względów ten formularz nie działa wypadałoby to nadmienić na stronie gdzie się ten formularz znajduje, szkoda pisania.
Są to zazwyczaj drobne błędy i problemy, jednakże po takim czasie, owe błędy stają się nie do zniesienia i powodują złość zwykłych użytkowników, tym bardziej, że były zgłaszane parokrotnie, a ich naprawa lub wprowadzenie wspomnianych zmian jest naprawdę banalnie proste.
Mam nadzieje, że ten list zostanie przeczytany. Z mojej strony wierzę, że osoba odpowiedzialna za forum i odbieranie listów z formularzy zajmie się swoimi obowiązkami w całym zakresie i w odpowiednim tempie.
Z Wyrazami Szacunku
J. G.
jedno z największych for w Polsce ?Szanowny Panie,
W poruszanych przez Pana kwestiach dotyczących zawieszenia działalności
forum, pragnę poinformować, że przeszkodą uniemożliwiającą szybkie
przywrócenie forum jest problem techniczny. Forum to należy niewątpliwie do
jednego z największych w Polsce pracujących na używanej przez nas aplikacji,
dlatego też przeniesienie powstałych do tej pory treści i umożliwienie
prawidłowego funkcjonowania forum na dzień dzisiejszy przekracza nasze
możliwości techniczne. Niemniej podejmujemy starania aby przywrócić
działanie forum najszybciej, jak będzie to tylko możliwe.
Zgadzam się z Panem co do konieczności usprawnienia dostępu do rozkładów
jazdy. Wkrótce zostaną podjęte działania mające na celu przygotowanie
rozwiązania, które mamy nadzieje poprawi jakość prezentowanej na naszych
stronach informacji.
Z poważaniem,
...........
jak najszybciej przywrócić ?
przekracza możliwości ?
... wątpie ...