Nowy system pracy kierowców
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Nowy system pracy kierowców
Nie wiem czy słyszeliście, że od 1.12 wszyscy kierowcy MZA a także prywatnych firm mają przy każdym rozpoczęciu pracy przed zalogowanie się na sterowniku przyłożyć do niego chip co będzie oznaczało rozpoczęcie pracy. Następnie dopiero na zmianie kierowca drugi raz przyłoży chip aby się wylogować. Zmiennik wykona taką samą czynność na zmianie a następnie po zjeździe na zajezdnię.
Po co to?
1. w ten sposób skończą się zmiany na trasie. Teraz będzie wiadomo który kierowca gdzie kończy pracę.
2. znany będzie faktyczny czas pracy co do minuty
3. po 10 godzinach sterownik ma się wyłączać tak aby kierowca nie mógł kontynuować pracy
4. informacje mają spływać do ZTM i w ten spsób ma zostać zakończone dorabianie sobie kierowców w innych firmach. Gdy kierowca np. dzień po pracy w MZA będzie chciał zasilać w Mobilisie to będzie o tym wiadomo gdyż system wszystko wykryje
Opłata za zgubiony chip ma wynosić koło 70 zł.
Po co to?
1. w ten sposób skończą się zmiany na trasie. Teraz będzie wiadomo który kierowca gdzie kończy pracę.
2. znany będzie faktyczny czas pracy co do minuty
3. po 10 godzinach sterownik ma się wyłączać tak aby kierowca nie mógł kontynuować pracy
4. informacje mają spływać do ZTM i w ten spsób ma zostać zakończone dorabianie sobie kierowców w innych firmach. Gdy kierowca np. dzień po pracy w MZA będzie chciał zasilać w Mobilisie to będzie o tym wiadomo gdyż system wszystko wykryje
Opłata za zgubiony chip ma wynosić koło 70 zł.
Żebyśmy zaraz bez niektórych kursów nie zostali...dzidek pisze:informacje mają spływać do ZTM i w ten spsób ma zostać zakończone dorabianie sobie kierowców w innych firmach. Gdy kierowca np. dzień po pracy w MZA będzie chciał zasilać w Mobilisie to będzie o tym wiadomo gdyż system wszystko wykryje
Opłata za zgubiony chip ma wynosić koło 70 zł.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
E tam... W mojej firmie też są czytniki. Ponieważ oficjalne godziny pracy to 8.30 - 17.00, czytniki są tak ustawione, aby okryć ewentualne nadgodziny. Jeśli przyjdziesz za wcześnie, czy wyjdziesz za późno, w systemie i tak będzie zarejestrowane tak jak trzeba. System odnotuje tylko spóźnienia, lub wyjścia przed czasem....dzidek pisze: (...) 2. znany będzie faktyczny czas pracy co do minuty (...)
to chipy będzie wydawał ZTM? coś tu za dużo wtrącania się do przewoźnikówdzidek pisze:. informacje mają spływać do ZTM i w ten spsób ma zostać zakończone dorabianie sobie kierowców w innych firmach. Gdy kierowca np. dzień po pracy w MZA będzie chciał zasilać w Mobilisie to będzie o tym wiadomo gdyż system wszystko wykryje
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
Tylko często nie można bo np. jeden kierowca przekroczy o 15 min czas pracy Więc na poprawę bym nie liczył. Teraz kierowca z Ursusa będzie zapieprzać na Targówek na zmianę na 517 HAHAHAJamnik pisze:Słyszeliśmy.dzidek pisze:Nie wiem czy słyszeliście
Paranoja, nie wiem po co tak utrudniać życie. W takiej sytuacji związki powinny ostro wziąć się za załatwienie jakiś sensownych miejsc zmian.
Dokładnie! Jeśli będzie to przestrzegane to niebawem 15-20% kursów w ogóle się nie odbędzieJamnik pisze:Jeśli kierowcy faktycznie nie będą już mogli zasilać w innych firmach, to współczuję prywaciarzom.
[ Dodano: 2007-11-16, 22:04 ]
Jak narazie tylko tyle wiem. Na R11 chipy wydawane są między 00 a 8 rano.Tm pisze:to chipy będzie wydawał ZTM? coś tu za dużo wtrącania się do przewoźnikówdzidek pisze:. informacje mają spływać do ZTM i w ten spsób ma zostać zakończone dorabianie sobie kierowców w innych firmach. Gdy kierowca np. dzień po pracy w MZA będzie chciał zasilać w Mobilisie to będzie o tym wiadomo gdyż system wszystko wykryje
Zawsze można jezdzić "przez czwórkę"...
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Polak na wszystko znajdzie sposób...solaris8315 pisze:A jak i na czwórkę tak ustawią ?
Potrzeba tylko trochę czasu.
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
A nie będzie tak, że kierowca dostanie oddzielny chip w Mobilisie, a oddzielny w MZA?dzidek pisze:4. informacje mają spływać do ZTM i w ten spsób ma zostać zakończone dorabianie sobie kierowców w innych firmach. Gdy kierowca np. dzień po pracy w MZA będzie chciał zasilać w Mobilisie to będzie o tym wiadomo gdyż system wszystko wykryje
Przecież Dzidek napisał, że informacje spłyną do ZTM-u. Więc nieważne ile chipów będzie miał kierowca.Proboszcz pisze:A nie będzie tak, że kierowca dostanie oddzielny chip w Mobilisie, a oddzielny w MZA?dzidek pisze:4. informacje mają spływać do ZTM i w ten spsób ma zostać zakończone dorabianie sobie kierowców w innych firmach. Gdy kierowca np. dzień po pracy w MZA będzie chciał zasilać w Mobilisie to będzie o tym wiadomo gdyż system wszystko wykryje