Nowy system pracy kierowców

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Nowy system pracy kierowców

Post autor: dzidek » 16 lis 2007, 21:51

Nie wiem czy słyszeliście, że od 1.12 wszyscy kierowcy MZA a także prywatnych firm mają przy każdym rozpoczęciu pracy przed zalogowanie się na sterowniku przyłożyć do niego chip co będzie oznaczało rozpoczęcie pracy. Następnie dopiero na zmianie kierowca drugi raz przyłoży chip aby się wylogować. Zmiennik wykona taką samą czynność na zmianie a następnie po zjeździe na zajezdnię.
Po co to?
1. w ten sposób skończą się zmiany na trasie. Teraz będzie wiadomo który kierowca gdzie kończy pracę.
2. znany będzie faktyczny czas pracy co do minuty
3. po 10 godzinach sterownik ma się wyłączać tak aby kierowca nie mógł kontynuować pracy
4. informacje mają spływać do ZTM i w ten spsób ma zostać zakończone dorabianie sobie kierowców w innych firmach. Gdy kierowca np. dzień po pracy w MZA będzie chciał zasilać w Mobilisie to będzie o tym wiadomo gdyż system wszystko wykryje
Opłata za zgubiony chip ma wynosić koło 70 zł.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 16 lis 2007, 21:54

dzidek pisze:informacje mają spływać do ZTM i w ten spsób ma zostać zakończone dorabianie sobie kierowców w innych firmach. Gdy kierowca np. dzień po pracy w MZA będzie chciał zasilać w Mobilisie to będzie o tym wiadomo gdyż system wszystko wykryje
Opłata za zgubiony chip ma wynosić koło 70 zł.
Żebyśmy zaraz bez niektórych kursów nie zostali...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 16 lis 2007, 21:54

Kto za to zaplaci?

Awatar użytkownika
Jamnik
Posty: 3835
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jamnik » 16 lis 2007, 21:57

dzidek pisze:Nie wiem czy słyszeliście
Słyszeliśmy. ;P
Paranoja, nie wiem po co tak utrudniać życie. W takiej sytuacji związki powinny ostro wziąć się za załatwienie jakiś sensownych miejsc zmian.
Jeśli kierowcy faktycznie nie będą już mogli zasilać w innych firmach, to współczuję prywaciarzom. :D

1000
Posty: 624
Rejestracja: 23 wrz 2006, 22:09

Post autor: 1000 » 16 lis 2007, 21:57

dzidek pisze: (...) 2. znany będzie faktyczny czas pracy co do minuty (...)
E tam... W mojej firmie też są czytniki. Ponieważ oficjalne godziny pracy to 8.30 - 17.00, czytniki są tak ustawione, aby okryć ewentualne nadgodziny. Jeśli przyjdziesz za wcześnie, czy wyjdziesz za późno, w systemie i tak będzie zarejestrowane tak jak trzeba. System odnotuje tylko spóźnienia, lub wyjścia przed czasem....

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 16 lis 2007, 22:00

dzidek pisze:. informacje mają spływać do ZTM i w ten spsób ma zostać zakończone dorabianie sobie kierowców w innych firmach. Gdy kierowca np. dzień po pracy w MZA będzie chciał zasilać w Mobilisie to będzie o tym wiadomo gdyż system wszystko wykryje
to chipy będzie wydawał ZTM? coś tu za dużo wtrącania się do przewoźników
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 16 lis 2007, 22:03

Jamnik pisze:
dzidek pisze:Nie wiem czy słyszeliście
Słyszeliśmy. ;P
Paranoja, nie wiem po co tak utrudniać życie. W takiej sytuacji związki powinny ostro wziąć się za załatwienie jakiś sensownych miejsc zmian.
Tylko często nie można bo np. jeden kierowca przekroczy o 15 min czas pracy ](*,) Więc na poprawę bym nie liczył. Teraz kierowca z Ursusa będzie zapieprzać na Targówek na zmianę na 517 HAHAHA
Jamnik pisze:Jeśli kierowcy faktycznie nie będą już mogli zasilać w innych firmach, to współczuję prywaciarzom. :D
Dokładnie! Jeśli będzie to przestrzegane to niebawem 15-20% kursów w ogóle się nie odbędzie :>

[ Dodano: 2007-11-16, 22:04 ]
Tm pisze:
dzidek pisze:. informacje mają spływać do ZTM i w ten spsób ma zostać zakończone dorabianie sobie kierowców w innych firmach. Gdy kierowca np. dzień po pracy w MZA będzie chciał zasilać w Mobilisie to będzie o tym wiadomo gdyż system wszystko wykryje
to chipy będzie wydawał ZTM? coś tu za dużo wtrącania się do przewoźników
Jak narazie tylko tyle wiem. Na R11 chipy wydawane są między 00 a 8 rano.

ikarus
Posty: 2400
Rejestracja: 22 mar 2006, 13:21
Lokalizacja: Warszawa--->Gocław
Kontakt:

Post autor: ikarus » 16 lis 2007, 22:04

Sterownik się wyłączy po 10 godzinach pracy kierowcy ,a kierowcy został półkurs niewykonany z powodu korków i zakończenia pracy sterownika. Znowu zacznie się kombinowanie przy sterownikach.
Plus wreszcie skończy się kombinacja z czasem pracy kierowców.
Pozdrawiam. Szerokiej drogi.
Ikarus

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 16 lis 2007, 22:05

Jak się sterownik wyłączy to kierowcy już powiedzieli, że pewnie dechy będą musieli wkładać. Oj śmiesznie będzie :P

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 16 lis 2007, 22:22

Zawsze można jezdzić "przez czwórkę"... :D :-$
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 16 lis 2007, 22:24

A jak i na czwórkę tak ustawią ? ;)

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 16 lis 2007, 22:24

Na R13 chipy już są porozdawane

[ Dodano: 2007-11-16, 22:25 ]
solaris8315 pisze:A jak i na czwórkę tak ustawią ? ;)
No to będzie brak wyświetlacza. Sam nie umiesz dojść do takiego wniosku?

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 16 lis 2007, 22:26

solaris8315 pisze:A jak i na czwórkę tak ustawią ?
Polak na wszystko znajdzie sposób...
Potrzeba tylko trochę czasu.
:-" :-$
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 16 lis 2007, 22:27

dzidek pisze:4. informacje mają spływać do ZTM i w ten spsób ma zostać zakończone dorabianie sobie kierowców w innych firmach. Gdy kierowca np. dzień po pracy w MZA będzie chciał zasilać w Mobilisie to będzie o tym wiadomo gdyż system wszystko wykryje
A nie będzie tak, że kierowca dostanie oddzielny chip w Mobilisie, a oddzielny w MZA?

Awatar użytkownika
Jamnik
Posty: 3835
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jamnik » 16 lis 2007, 22:28

Proboszcz pisze:
dzidek pisze:4. informacje mają spływać do ZTM i w ten spsób ma zostać zakończone dorabianie sobie kierowców w innych firmach. Gdy kierowca np. dzień po pracy w MZA będzie chciał zasilać w Mobilisie to będzie o tym wiadomo gdyż system wszystko wykryje
A nie będzie tak, że kierowca dostanie oddzielny chip w Mobilisie, a oddzielny w MZA?
Przecież Dzidek napisał, że informacje spłyną do ZTM-u. Więc nieważne ile chipów będzie miał kierowca.

Zablokowany