Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25339
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 13 kwie 2024, 20:38

fik pisze:
13 kwie 2024, 20:06
Można od razu skasować i 154 przywrócić po staremu :kekeke:

Co wtedy ze 171 i 517? Ta patologia wymaga interwencji jednak.
W analizach merytorycznych 171 można pomijać. Skasować, żeby odzyskać brygady #niedasie, optymalizować nie ma sensu, funkcji faktycznych nie pełni żadnych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27396
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 kwie 2024, 20:51

Nie no, 171 można właśnie pominąć wyłącznie w analizach niemerytorycznych. :))
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

man1956
Posty: 1548
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 14 kwie 2024, 11:42

Bastian pisze:
13 kwie 2024, 20:02
fik pisze:
12 kwie 2024, 12:14
Ja bym liczył na 131 przez Powiśle, na Gagarina na osłodę 171 do Chełmskiej, żeby mogło zdechnąć już całkowicie.
A ja bym zamienił 131 ze 187 między Sielcami a <M>Politechnika, skracając przy okazji 167.
Pełna zgoda. Po uruchomieniu tramwaju na Sielce, na Gagarina linia co 15 min. spokojnie wystarczy - niezależnie czy to będzie się nazywało 131 czy 187. Wtedy też coś będzie można porobić sensownego ze 167.

Łukasz
Posty: 10587
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 kwie 2024, 12:00

man1956 pisze:
Bastian pisze:
13 kwie 2024, 20:02
A ja bym zamienił 131 ze 187 między Sielcami a <M>Politechnika, skracając przy okazji 167.
Pełna zgoda. Po uruchomieniu tramwaju na Sielce, na Gagarina linia co 15 min. spokojnie wystarczy - niezależnie czy to będzie się nazywało 131 czy 187. Wtedy też coś będzie można porobić sensownego ze 167.
Po uruchomieniu tramwaju na Sielce nie powinno Gagarina nic jeździć, oprocz 168 maksymalnie do czasu otwarcia Rakowieckiej.
ŁK

man1956
Posty: 1548
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 14 kwie 2024, 12:10

Tylko co robić ze 167? Sensowne wydaje mi się skierowanie tej linii z Bartyckiej do Trasy Ł. Tylko co dalej? Bastian pisał o skracaniu. Nie znam się na Woli i Bemowie, więc nie wiem, jak daleko ciągnąć 167 w tamtym kierunku.

Łukasz
Posty: 10587
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 kwie 2024, 12:24

man1956 pisze:Tylko co robić ze 167? Sensowne wydaje mi się skierowanie tej linii z Bartyckiej do Trasy Ł. Tylko co dalej? Bastian pisał o skracaniu. Nie znam się na Woli i Bemowie, więc nie wiem, jak daleko ciągnąć 167 w tamtym kierunku.
Po otwarciu tramwaju na Rakowieckiej to chyba jakoś należałoby połączyć 167 i 168. W okresie przejściowym to chyba rzeczywiście połączyć ze 187. Choć jak będzie tramwaj, to dowóz do metra ma też mniejszy sens. Na Ochocie są jeszcze 184 i 136, tym bym się nie stresował jakoś.

Obstawiam jednak każdą z tych linii (167/168) co 30 na trasie wydłużonej do jakiegoś kataklizmu brygadowego, kiedy uda się wszystkie te śmieciowe linie pozamykać.
ŁK

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7765
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 14 kwie 2024, 13:07

167 -> DWC/okolice wraz z połknięciem patologii 517/171
108 -> Rakowiecka
167-zachód pewnie jakieś Szczęśliwice albo połączenie ze 154 w jakiegoś śmiecia
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Autobus Czerwon
Posty: 4096
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 14 kwie 2024, 14:08

O ile pomysł porządnego połączenia Bartyckiej z centrum popieram, to jednak krańcowanie czegokolwiek na DWC od południa ma ten duży minus, że nie zapewnia dojazdu do M2.

man1956
Posty: 1548
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 14 kwie 2024, 16:26

Dojazd do M2 zapewnia M1. Dojazd do M1 i jednocześnie do M2 to chyba zbyt daleko idące oczekiwanie.

Georg
Posty: 5978
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 14 kwie 2024, 17:29

pawcio pisze:
13 kwie 2024, 20:38
W analizach merytorycznych 171 można pomijać. Skasować, żeby odzyskać brygady #niedasie, optymalizować nie ma sensu, funkcji faktycznych nie pełni żadnych.
171 istnieje tylko dlatego, że wykonuje skręt przy Bankowym i przy patelni, czy pełni jeszcze jakąś funkcję?
Tak 107 też zapewnia ten sam skręt, ale to tylko tymczasowo.

man1956
Posty: 1548
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 14 kwie 2024, 18:11

Jest już po wyborach samorządowych. Myślę, że jest to wspaniała okazja, żeby - korzystając z otwarcia linii tramwajowych na Sielce i do Wilanowa - porobić generalne porządki w układzie linii autobusowych i tramwajowych w Warszawie. Bez oglądania się na to, że radni mogą zacząć protestować. Polityczne karty zostały rozdane, prezydent ma mocną pozycję - wydaje mi się, że nic (a przynajmniej: niewiele) stoi na przeszkodzie, żeby zacząć działać.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25339
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 kwie 2024, 19:40

man1956 pisze:
14 kwie 2024, 18:11
Jest już po wyborach samorządowych. Myślę, że jest to wspaniała okazja, żeby - korzystając z otwarcia linii tramwajowych na Sielce i do Wilanowa - porobić generalne porządki w układzie linii autobusowych i tramwajowych w Warszawie. Bez oglądania się na to, że radni mogą zacząć protestować. Polityczne karty zostały rozdane, prezydent ma mocną pozycję - wydaje mi się, że nic (a przynajmniej: niewiele) stoi na przeszkodzie, żeby zacząć działać.
Za dwa miesiące masz wybory, a potem za rok kolejne. Nie wiesz, że wybory ogólnopolskie w tym kraju wygrywa się przy pomocy liczby tarczek na wyjście na Rodła?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10587
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 kwie 2024, 19:48

pawcio pisze:
man1956 pisze:
14 kwie 2024, 18:11
Jest już po wyborach samorządowych. Myślę, że jest to wspaniała okazja, żeby - korzystając z otwarcia linii tramwajowych na Sielce i do Wilanowa - porobić generalne porządki w układzie linii autobusowych i tramwajowych w Warszawie. Bez oglądania się na to, że radni mogą zacząć protestować. Polityczne karty zostały rozdane, prezydent ma mocną pozycję - wydaje mi się, że nic (a przynajmniej: niewiele) stoi na przeszkodzie, żeby zacząć działać.
Za dwa miesiące masz wybory, a potem za rok kolejne. Nie wiesz, że wybory ogólnopolskie w tym kraju wygrywa się przy pomocy liczby tarczek na wyjście na Rodła?
Tarczki można zostawić z częstotliwością kielecką. Albo ostródzką.
ŁK

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14783
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 14 kwie 2024, 23:15

Łukasz pisze:
14 kwie 2024, 12:00
Po uruchomieniu tramwaju na Sielce nie powinno Gagarina nic jeździć, oprocz 168 maksymalnie do czasu otwarcia Rakowieckiej.
A co ma tramwaj do takiego 141 czy 180 np? :shock: Bo 131 to wiadomo, 167 też można pożegnać choćby łącząc je z 517, 168 bym mimo wszystko zostawił przynajmniej jeszcze przez rok.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Leitner98
Posty: 90
Rejestracja: 04 wrz 2022, 22:29

Post autor: Leitner98 » 14 kwie 2024, 23:19

Łukasz pisze:
14 kwie 2024, 12:00
Po uruchomieniu tramwaju na Sielce nie powinno Gagarina nic jeździć, oprocz 168 maksymalnie do czasu otwarcia Rakowieckiej.
XD

Inaczej tego nie da się skomentować.

Serio? 4 linie autobusowe chcesz zastąpić jedną linią tramwajową kursującą rzadziej niż jedna linia autobusowa? Jeszcze z tak rozrzedzonymi przystankami?

Skąd pomysł, by z ulicy świetnie skomunikowanej z wieloma częściami miasta (nie chodzi mi tu nawet o dalekie Bemowo, ale o Sadybę, Ochotę, rejon pl 3 Krzyży, Gocław, Siekierki robić ulicą skomunikowaną tylko z centrum? Przesiadka co 1-2 przystanki w żaden sposób nie jest atrakcyjna.

ODPOWIEDZ