Strona 162 z 165

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 20 paź 2016, 10:01
autor: BJJ
przyjacielu, nic nie zgubiłem. Kabaty, w rozumieniu z wikipedii, osiedle między przy Bażantarni a lasem to była jedna wielka łąka.
stacja Kabaty na północ http://ursynow.org.pl/index.php?q=galle ... emId=12323
stacja Kabaty na południe http://ursynow.org.pl/index.php?q=galle ... emId=12326

dla porównania:
widok na północ ze stacji "Grodzisk"
Obrazek
widok na południe stacji "Grodzisk"
Obrazek

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 20 paź 2016, 10:06
autor: Bon Jovi
I przez rok po otwarciu metra jeździły na Kabaty wiewiórki. Te zdjęcia są sprzed otwarcia metra. Myśle że dużo wcześniej niż 1995 rok.

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 20 paź 2016, 10:11
autor: BJJ
Bon Jovi, czy ty w ogóle spojrzałeś na te zdjęcia Kabat?

Zdjęcie z 1998 i komentarz:
Lotnicze zdjęcie Ursynowa znad Lasu Kabackiego. Na południe od ulicy Przy Bażantarni dopiero powstają pierwsze bloki Kabat i Moczydła.
A skoro metro jeździło od 1995, to zapewne przez 3 lata ze stacji Kabaty korzystały tylko wiewiórki.
http://ursynow.org.pl/index.php?q=galle ... temId=5342

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 20 paź 2016, 10:24
autor: Bon Jovi
Zresztą wtedy brano inne dane pod uwage. Zauważ że metro budowano w PRL. Nikogo nie obchodziły dane o tym ile mieszkańców mieszka lub mieszkać będzie. Liczyło się to że miał to być kolejny sukces PZPR. Teraz nikt sobie nie pozwoli tymbardziej przy dofinansowaniu z Unii, aby budować linie metra tam gdzie jest ryzyko że osiedla nie powstaną. Podajesz daty różnych inwestycji. Ale wiesz doskonale jak łatwo może deweloper zbankrutować i połowa inwestycji nigdy nie powstanie lub 20 lat później powstanie. Takie ryzyko jest zbyt duże i nikt o zdrowych zmysłach nie zmieni projektu aby metro dotarło w 2022 roku na Derby. Na Bródnie całe duże osiedla istnieją

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 20 paź 2016, 10:25
autor: BJJ
dobra, ja się wyłączam. Dyskusja kompletnie bez sensu.
W PRL lepiej planowano i przewidywano rozwój miast niż w finansowanym przez UE kapitalizmie.
Metro na ursynów nie powstało po to, by był sukces partii, tylko po to by wozić ludzi. I wozi.
Metro na Bródno powstanie nie po, by wozić ludzi, ale po to, by rozliczono się z inwestorem i by cyferki w dokumencie A zgadzały z cyferkami w dokumencie B.

żadne twarde argumenty do was nie trafiają. Na każdy macie absurdalne odpowiedzi.

Over and Out.

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 20 paź 2016, 10:29
autor: Stary Pingwin
Gdyby na Białołęce powstała STP jak na Kabatach, to metro pojechałoby pod polami. A za kilka lat skargi, że kreozot śmierdzi, że hałas w nocy.

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 20 paź 2016, 11:31
autor: MisiekK
BJJ pisze:Dziś Lewandów i Derby liczą ok. 20-25 tysięcy na obszarze 2 razy większym od dzisiejszych Kabat. Deweloperzy nie śpią. Aktualnie prowadzone inwestycje:
Osiedle duet - 480 mieszkań, wrzesień 2017
Osiedle Flora - 600 mieszkań, 2 kwartał 2017
Osiedle Skwer Skarbka 152 mieszkania
Coś pewnie jeszcze jest, ale nie chce mi się szukać.
Tym bardziej potwierdza to założenia wzrostu mieszkańców w wykonaniu Transprojektu i wskazanie na budowę linii tramwajowej.
BJJ pisze:Wyobraź sobie granicę m.st. Warszawy na ul. Berensona.
Białołęka jest podobno jedna?
BJJ pisze:widok na północ ze stacji "Grodzisk"
Obrazek
Piękny widok pokazujący, że ten obszar świetnie obsłuży linia tramwajowa z 2-3 przystankami po drodze.
BJJ pisze:widok na południe stacji "Grodzisk"
Obrazek
To widok na Bródno - poza konkursem.
BJJ pisze:W PRL lepiej planowano i przewidywano rozwój miast niż w finansowanym przez UE kapitalizmie.
Oczywiście. Wtedy takie kuriozum jak Derby by nie powstało.
BJJ pisze:żadne twarde argumenty do was nie trafiają. Na każdy macie absurdalne odpowiedzi.
Twarde trafiają. Wymyślenie sobie, że ma być metro, bo ma, bo ktoś na pusto obiecał nie trafia. Mrzonkami można żyć długo, 10 lat już przeciekło przez palce.

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 20 paź 2016, 13:10
autor: BJJ
Z pewnością stacja Rembielińska pod linią tramwajową, która dowozi pasażerów do metra na I linii - Dw. Gdańskiego w 17 min a na II linii - Dw. Wileńskiego w 15 min, to jest zajebiście wydany MILIARD złotych i nie można by tych pieniędzy lepiej wydać, by poprawić komunikację zbiorową na Pradze, Bródnie, Białołęce. A kuriozalni mieszkańcy Białołęki niech się walą na bambus i wiedzą, kto tu rządzi.
BRAWO!
PS. Mam wrażenie, że przez kolegę Miska przemawia jednak kompleks, że miał mieć metro, a skończ się na długo wyczekiwanym tramwaju. Taki pies ogrodnika.

Porównanie graficzne dla osób mających problem ze słowem pisanym. Ważne podkreślenia: obszar zaznaczony kremowym flamastrem to niska 3-4 piętrowa zabudowa, która dominuje w rejonie stacji Rembielińska.
Sorry, nie przekonacie mnie, że ten obszar powinien być dodatkowo, poza tramwajem, obsługiwany przez metro.
Obrazek

Dodano po 58 minutach 17 sekundach:
MisiekK pisze: Piękny widok pokazujący, że ten obszar świetnie obsłuży linia tramwajowa z 2-3 przystankami po drodze.
rozumiem, że wszystkie te 3 osiedla, oraz to co jest i dalej się buduje pomiędzy nimi wzdłuż ul. Głębockiej chcesz obsłużyć, jak to powiedziałeś - linią tramwajową z 2-3 przystankami po drodze.
Derby
Obrazek
Lewandów JW
Obrazek
Lewandów Agroman
Obrazek

Genialne!

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 20 paź 2016, 14:36
autor: MisiekK
BJJ pisze:Z pewnością stacja Rembielińska pod linią tramwajową, która dowozi pasażerów do metra na I linii - Dw. Gdańskiego w 17 min a na II linii - Dw. Wileńskiego w 15 min, to jest zajebiście wydany MILIARD złotych i nie można by tych pieniędzy lepiej wydać, by poprawić komunikację zbiorową na Pradze, Bródnie, Białołęce. A kuriozalni mieszkańcy Białołęki niech się walą na bambus i wiedzą, kto tu rządzi.
Proponuję po raz kolejny zejść na ziemię. Ktoś już tu napisał (ja też), że jak metro skończy się do 2022 na Trockiej to będzie dobrze, a kolejne stacje to mogą po jednej być budowane. A mieszkańcy ZB dalej niech słuchają opowiastek radnych, to będą się gnieść w zakorkowanych autobusach i patrzeć jak puste tramwaje będą zjeżdżały do zajezdni na Annopolu.
BJJ pisze:PS. Mam wrażenie, że przez kolegę Miska przemawia jednak kompleks, że miał mieć metro, a skończ się na długo wyczekiwanym tramwaju. Taki pies ogrodnika.
Kompleksów nie mam pod żadnym względzie. Cieszę się, że jest tramwaj, bo metro na Tarchomin było tak samo od początku bajką o żelaznym wilku. Tyle, że tarchomińskie słoje szybko zrozumiały, że linia tramwajowa bez problemu rozwiążę komunikacyjny węzeł gordyjski, więc kwików o metro nie było.
BJJ pisze:rozumiem, że wszystkie te 3 osiedla, oraz to co jest i dalej się buduje pomiędzy nimi wzdłuż ul. Głębockiej chcesz obsłużyć, jak to powiedziałeś - linią tramwajową z 2-3 przystankami po drodze.
Wykadrowanie zdjęcia nadal nic nie udowadnia. Z przodu 2-3 piętrowe bloki, a dalej nadal widać luźną jednorodzinną zabudowę. Jakby nie czarować to ciągle widać.

PS - Z powodu zmiany podforum post został wyedytowany i zmieniony.

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 25 paź 2016, 21:38
autor: Glonojad
pawcio pisze:Zacisze jest po drodze z Targówka na Bródno.
Nie jest. Nie w sytuacji, gdy wschodnia stacja na Bródnie jest i tak bardziej przy szpitalu, niż przy Wincentego. Trzeba by metro trochę bardziej pogiąć, może zejść blisko minimalnego projektowanego R300 i ograniczyć na łuku prędkość do 60 km/h, ale dałosie zamiast Zacisza zrobić stację Gilarska. Z tym, że wówczas miałaby w strefie dojścia więcej cmentarza i nie wiem, czy demograficznie byłoby to rozwiązanie lepsze.

Ale na takie dyskusje szkoda obecnie czasu, z obecnie realizowanego odcinka można wyjść na Bródno albo na Marki, ale na pewno nie na Gilarską.
BJJ pisze: dla porównania:
widok na północ ze stacji "Grodzisk"
Obrazek
Doskonały widok na osiedla, które położone są równie blisko "stacji Grodzisk", co osiedle Staszica stacji Pruszków. Czyli i tak je do tej stacji Grodzisk trzeba dowozić.

Samozaoranie zakończone, dziękujemy.

Druga linia metra - dalsze plany rozbudowy

: 26 paź 2016, 0:54
autor: osa
To i tak lepiej niż wokół stacji Chrzanów, która przecież powstanie i to szybciej, niżbyśmy się spodziewali/chcieli.

Druga linia metra - dalsze plany rozbudowy

: 26 paź 2016, 9:53
autor: Wiliam
Daj STP na Białołękę, to metro pociągnie się i tam.
Przestań walczyć z Morami, a zacznij z wielkimi halami pod Górczewską.

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 26 paź 2016, 11:28
autor: MichalJ
Glonojad pisze: Doskonały widok na osiedla, które położone są równie blisko "stacji Grodzisk", co osiedle Staszica stacji Pruszków. Czyli i tak je do tej stacji Grodzisk trzeba dowozić.
Połowa osiedli na zdjęciu miałaby bliżej do stacji Głębocka/Trasa Toruńska.

A druga połowa miałaby odległość do stacji Grodzisk taką, jak mają osiedla na Ursynowie. Z Kazury do metra jest dobrze ponad kilometr, ale nikt nie wyśmiewa obsługi Ursynowa metrem.

Klapki na oczy i róbmy wszystko, żeby metro na Grodzisk nie mogło dojechać nigdy. No cóż, przepadło.

Druga linia metra - dalsze plany rozbudowy

: 26 paź 2016, 11:48
autor: osa
Wiliam pisze:Daj STP na Białołękę, to metro pociągnie się i tam.
Przestań walczyć z Morami, a zacznij z wielkimi halami pod Górczewską.
??? Przecież już podpisany kontrakt na ich budowę. Powtarzam: metro powinno być dociągnięte do linii ul. Lazurowej w kolejnym etapie robót. A dalej, to ewentualnie, jak nas na to będzie stać.

Druga linia metra - dalsze plany rozbudowy

: 09 lis 2016, 16:04
autor: mikiboy
Czytam posty BBJ i zachodzę w głowie. Na jakiej podstawie, dlaczego i po co zablokowano dostęp człowiekowi, który w sposób logiczny wyraża swoje zdanie i do tego popiera je dowodami i argumentami, których w zasadzie nikt nie obalił. Zaskakująca jest działalność admina, który nie przyjmuje innej prawdy niż ta, w którą święcie wierzy. Dziecinada, błazenada, amatorka a na koniec foch.
Rozumiem, że są różne grupy wsparcia, towarzyskie itp., ale na rany Chrystusa, wykażcie trochę obiektywizmu, skoro chcecie być poważnym forum, a nie gimbazą na grono.net lejącą jad i uniemożliwiającą dyskusję. Facet ma rację, co dodatkowo potwierdza dzisiejszy artykuł w Gazecie Wyborczej.
Na Bródnie będą budowane podziemne hale na pociągi, Mory długo jeszcze nie powstaną. Dodatkowo nie ma projektu, nie ma decyzji środowiskowych, nie ma gwarancji na pieniądze z UE. Ile lat zmarnowano na bicie piany pt. "nie da się"?