Porównywalna z liniami typu 164, 183, 239 itp. No i gęstość zaludnienia też porównywalna. Wiadomo, że to jest na zasadzie 'żeby cokolwiek jeździło' a żeby realnie przyciągnąć wszystkich mieszkańców czy pracowników żeby przestali jeździć samochodami przydałoby się więcej, no ale w obecnych czasach słabe szanse na to.
Komunikacja miejska we Włochach
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 5812
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Będzie jak z 306, przekształconym w 328, zastąpionym przez 331.
miłośnik 13N
Zauważ, że coraz więcej uruchamianych linii ma taką częstotliwość. A to powinien być wyjątek, a nie reguła.mb112 pisze: ↑17 lut 2024, 17:08Porównywalna z liniami typu 164, 183, 239 itp. No i gęstość zaludnienia też porównywalna. Wiadomo, że to jest na zasadzie 'żeby cokolwiek jeździło' a żeby realnie przyciągnąć wszystkich mieszkańców czy pracowników żeby przestali jeździć samochodami przydałoby się więcej, no ale w obecnych czasach słabe szanse na to.
Jest jedna różnica: w granicach 10-15 minut spaceru masz niezłą ofertę komunikacyjną. Więc jeżeli jakimś przypadkiem nie trafisz na autobus, to tracisz - bo lepiej od razu iść na docelowy tramwaj/autobus, niż liczyć, że się akurat trafi na dowozówkę z gatunku kreska na mapie.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2024/02/2 ... globusowa/
No i po co przywracać dokładnie poprzednie trasy, jak można było uprościć przy okazji.
No i po co przywracać dokładnie poprzednie trasy, jak można było uprościć przy okazji.
To znaczy co uproszczono?
127 przez Potrzebną w obie strony, bo szybciej.
228 zostawić jak jest, byłaby w obie strony taka sama trasa, z zapewnioną obsługą PKP Włochy i Wałowickiej (przystanek na Wałowickiej w stronę PKP Włochy można dać ten wspólny ze 129 przed skrzyżowaniem).
194 albo przywrócić w obie strony jak było, albo w stronę Cm. Wolskiego zostawić tak jak teraz, aby ominąć korek na łącznicy do Globusowej.
228 zostawić jak jest, byłaby w obie strony taka sama trasa, z zapewnioną obsługą PKP Włochy i Wałowickiej (przystanek na Wałowickiej w stronę PKP Włochy można dać ten wspólny ze 129 przed skrzyżowaniem).
194 albo przywrócić w obie strony jak było, albo w stronę Cm. Wolskiego zostawić tak jak teraz, aby ominąć korek na łącznicy do Globusowej.
228 też powinno w stronę Sasanki zostać na obecnej trasie . Łącznica do Globusowej już zupełnie rozwali punktualność 228 (tak było przed remontem wiaduktu) jeżdżącego co 30 minut .
A tak w ogóle to czy dla 228 nie przywrócili nie tego przystanku co trzeba ? Wałowicka 02 była wcześniej ? Nie 03 (tak samo jak na objeździe) ?
-
- Posty: 160
- Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06
02 było wcześniej.
Od przyszłego tygodnia ma być robione połączenie Szybkiej z nowym rondem:
https://infoulice.um.warszawa.pl/node/129498
Rozumiem że docelowo 228 pojedzie Wschodu Słońca do Popularnej, z pominięciem PKP WKD ? Przydałyby się też przystanki w rejonie skrzyżowania Równoległa / Szybka, bo widziałem, że trochę ludzi tam idzie od Instalatorów do nowych bloków. Bo na tym nowym odcinku to też zakładam, że przynajmniej 1 nowy ZP się pojawi ?
https://infoulice.um.warszawa.pl/node/129498
Rozumiem że docelowo 228 pojedzie Wschodu Słońca do Popularnej, z pominięciem PKP WKD ? Przydałyby się też przystanki w rejonie skrzyżowania Równoległa / Szybka, bo widziałem, że trochę ludzi tam idzie od Instalatorów do nowych bloków. Bo na tym nowym odcinku to też zakładam, że przynajmniej 1 nowy ZP się pojawi ?
Rezygnacja z dojazdu do WKD i SKM to pakowanie dodatkowych ludzi w korki. WWZ wreszcie przebudują
To jak, lepiej żeby nic nie jechało tym nowym odcinkiem ?
Inna sprawa że w ogóle oferta na Instalatorów w postaci rzadkiego 228 (z którego i tak większość się przesiada przy PKP Rakowiec) + 414 w wybranych godzinach i też nie jadącego do centrum jest raczej średnia.
Jakby były 2 linie o porządnej częstotliwości to można by jedną dać przez Wschodu Słońca, a drugą przez WKD.
Wydłużanie 414 to nie wiem czy wchodzi w grę, bo przegubem byłoby bardzo ciężko się zmieścić na skręcie Równoległa / Szybka.
Inna sprawa że w ogóle oferta na Instalatorów w postaci rzadkiego 228 (z którego i tak większość się przesiada przy PKP Rakowiec) + 414 w wybranych godzinach i też nie jadącego do centrum jest raczej średnia.
Jakby były 2 linie o porządnej częstotliwości to można by jedną dać przez Wschodu Słońca, a drugą przez WKD.
Wydłużanie 414 to nie wiem czy wchodzi w grę, bo przegubem byłoby bardzo ciężko się zmieścić na skręcie Równoległa / Szybka.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27396
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Osiedla przy Wschodu Słońca można obsłużyć przystankiem przy rondzie Szybka x Wschodu Słońca x Przy Torach, więc dopóki nie będzie potrzeby linii jadącej z Instalatorów w Jerozolimskie na północ, dopóty nie zachodzi potrzeba kierowania czegokolwiek przez Wschodu Słońca.
Pewnie można byłoby kombinować z przełożeniem 154 z Grójeckiej na Jerozolimskie, ale w wykonaniu ZTM skończyłoby się to 414 na lotnisku pewnie
Pewnie można byłoby kombinować z przełożeniem 154 z Grójeckiej na Jerozolimskie, ale w wykonaniu ZTM skończyłoby się to 414 na lotnisku pewnie
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?