Komunikacja miejska we Włochach
Moderator: Wiliam
Ale w dalszym ciągu nie rozwiązuje problematycznej i ryzykownej obsługi przystanku Dickensa przez 128 i 186.
W ogóle to myślę, że problemy infrastrukturalne to powinno rozwiązywać się poprzez inwestycje w postaci likwidacji, przebudowy lub budowy w innym, lepszym miejscu, która prowadzi do poprawy warunków użytkowania, a nie poprzez przekierowanie linii autobusowej na inną trasę.
W ogóle to myślę, że problemy infrastrukturalne to powinno rozwiązywać się poprzez inwestycje w postaci likwidacji, przebudowy lub budowy w innym, lepszym miejscu, która prowadzi do poprawy warunków użytkowania, a nie poprzez przekierowanie linii autobusowej na inną trasę.
Nie zawsze poważne opinie
128 i 186 jednak mają łatwiej. Na 414 jest jeszcze fatalny skręt w prawo. Przystanek to tylko dodatek.
Mamy zielony przycisk, inna sprawa że kilka razy miałem tę linię popołudniu i 186 miało sterowanie a my nie. Przerwy na BP pomagają i czas przelotu na Szczęśliwice, oczywiście popołudniu.
Tak, dokładnie tego potrzebuje to miasto, upychania wszystkich do jednej linii metra, żeby sobie nadrobili czasu i drogi w drodze na Wolę.Autobus Czerwon pisze: ↑20 cze 2023, 13:09A wystarczyłoby puścić 228 z ludzką częstotliwością do Metra Wierzbno i byłby fajny dojazd do każdej możliwej szyny.
Patrząc na kwestie niektórych dróg czy jakości pętli autobusowych w różnych miejsach naszego pięknego miasto, nie sądzę żeby kogolwiek z włodarzy ten argument obchodził.primoż pisze: ↑20 cze 2023, 14:39Ale w dalszym ciągu nie rozwiązuje problematycznej i ryzykownej obsługi przystanku Dickensa przez 128 i 186.
W ogóle to myślę, że problemy infrastrukturalne to powinno rozwiązywać się poprzez inwestycje w postaci likwidacji, przebudowy lub budowy w innym, lepszym miejscu, która prowadzi do poprawy warunków użytkowania, a nie poprzez przekierowanie linii autobusowej na inną trasę.
Ale jak chcesz podbierać pasażerów kolei, gdy kolej sama ich oddaje - pociągi osobowe jeżdżą paczkami, dwa czy trzy w ciągu 10-15 minut a potem pół godziny przerwy, upychane pomiędzy Intercity do Gdańskiego, który jest teraz zapchany.
Bez taktu minimum 15 minut na linii radomskiej przez większość dnia to kolej jest tylko dla tych którym naprawdę mocno pasuje.
- ZielonyJamnik
- Posty: 694
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
A centrala w odpowiedzi powie Ci: "proszę jechać, linia ma czynną ekspedycję na Bródnie". Po za tym kolejna linia gdzie zamieniamy ekspedycję na śmierdzącego toi toia.
Chyba nie sądzisz, że przedłużą linię bez cięcia przerw
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Ogólnie muszę się Tobą zgodzić. Dla mnie osobiście ten skręt z Grójeckiej w Dickensa powstrzymywał mnie przed tą linią
-
- Posty: 461
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Dlaczego ktoś miałby jechać na Wolę przez Wierzbno?eloelo520 pisze: ↑20 cze 2023, 15:05Tak, dokładnie tego potrzebuje to miasto, upychania wszystkich do jednej linii metra, żeby sobie nadrobili czasu i drogi w drodze na Wolę.Autobus Czerwon pisze: ↑20 cze 2023, 13:09A wystarczyłoby puścić 228 z ludzką częstotliwością do Metra Wierzbno i byłby fajny dojazd do każdej możliwej szyny.
-
- Posty: 4098
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Plus chyba błędnym założeniem jest, że wszyscy mieszkańcy nowych osiedli wzdłuż Instalatorów jeżdżą z jakiegoś powodu na Prymasa. A jak nawet, to mają przecież 178 z PKP WKD i pociągi na obwodową z tej samej lokalizacji.
Słuchacze pytają: Czy to prawda, że 228 dopcha metro? Radio Erewań odpowiada: tak, to prawda, ale nie dopcha, tylko rozluźni, nie M1, tylko WKD/189/401 i tramwaje i nie "na Wolę", tylko "do Mordoru".
Bo na Wolę z Instalatorów jest coś takiego co nazywa się kolej. A pożądany jest też tramwaj (1 na Okęcie).
Co prawda najbliższe 2-3 miesiące nie sa miarodajne bo będziemy mieli rozrzedzony rozkład i na WKD (co drugi kurs), i na kolei (skrócone kursy S40/R8 do Rakowca + loterię czy trafi się na pociąg do Głównej czy Gdańskiej). Ale w "normalnej" sytuacji pożądane jest dowożenie Rakowa do pociągów. Tak samo jak coraz częściej Włodarzewska korzysta z WKD.Autobus Czerwon pisze: ↑20 cze 2023, 17:15Plus chyba błędnym założeniem jest, że wszyscy mieszkańcy nowych osiedli wzdłuż Instalatorów jeżdżą z jakiegoś powodu na Prymasa. A jak nawet, to mają przecież 178 z PKP WKD i pociągi na obwodową z tej samej lokalizacji.
Boję się tylko, że ZTM wymyśli skierowanie 228/328 przez ul. Wschodu Słońca po jej otwarciu, co będzie oznaczać brak obsługi PKP i WKD....
Zmienili rozkład 414. Dodali kursy zjazdowe z Instalatorów i ścięli godziny kursowania. Wcześniej było od 13 do 20, a teraz od 14 do 18.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27396
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Ależ oczywiście, że oferta kolei z LK8 na LK20 jest daleka od optymalnej i ma wszystkie te wady, które ma oferta kolei w Warszawie, i to nie ulega wątpliwości; ale jeśli miałbym wybierać, gdzie uruchamiam nowe połączenie autobusowe z Instalatorów, to - o ile nie mówimy o jakimś mega priorytetowym kierunku - prędzej wybrałbym kierunek, w którym nie ma żadnego połączenia, niż takie, które istnieje i ma, mimo wszystko, też sporo obiektywnych zalet.eloelo520 pisze: ↑20 cze 2023, 15:11Ale jak chcesz podbierać pasażerów kolei, gdy kolej sama ich oddaje - pociągi osobowe jeżdżą paczkami, dwa czy trzy w ciągu 10-15 minut a potem pół godziny przerwy, upychane pomiędzy Intercity do Gdańskiego, który jest teraz zapchany.
Bez taktu minimum 15 minut na linii radomskiej przez większość dnia to kolej jest tylko dla tych którym naprawdę mocno pasuje.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W sumie należy się cieszyć, że Instalatorów nie dostała "na próbę" 521. Może brak lewoskrętu w Dickensa z Korotyńskiego nas przed tym uratował...fik pisze: ↑20 cze 2023, 20:52Ależ oczywiście, że oferta kolei z LK8 na LK20 jest daleka od optymalnej i ma wszystkie te wady, które ma oferta kolei w Warszawie, i to nie ulega wątpliwości; ale jeśli miałbym wybierać, gdzie uruchamiam nowe połączenie autobusowe z Instalatorów, to - o ile nie mówimy o jakimś mega priorytetowym kierunku - prędzej wybrałbym kierunek, w którym nie ma żadnego połączenia, niż takie, które istnieje i ma, mimo wszystko, też sporo obiektywnych zalet.eloelo520 pisze: ↑20 cze 2023, 15:11
Ale jak chcesz podbierać pasażerów kolei, gdy kolej sama ich oddaje - pociągi osobowe jeżdżą paczkami, dwa czy trzy w ciągu 10-15 minut a potem pół godziny przerwy, upychane pomiędzy Intercity do Gdańskiego, który jest teraz zapchany.
Bez taktu minimum 15 minut na linii radomskiej przez większość dnia to kolej jest tylko dla tych którym naprawdę mocno pasuje.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.