Moderator: Wiliam
-
Łukasz
- Posty: 10565
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 22 cze 2023, 10:50
Glonojad pisze:fik pisze: ↑20 cze 2023, 20:52
Ależ oczywiście, że oferta kolei z LK8 na LK20 jest daleka od optymalnej i ma wszystkie te wady, które ma oferta kolei w Warszawie, i to nie ulega wątpliwości; ale jeśli miałbym wybierać, gdzie uruchamiam nowe połączenie autobusowe z Instalatorów, to - o ile nie mówimy o jakimś mega priorytetowym kierunku - prędzej wybrałbym kierunek, w którym nie ma żadnego połączenia, niż takie, które istnieje i ma, mimo wszystko, też sporo obiektywnych zalet.
W sumie należy się cieszyć, że Instalatorów nie dostała "na próbę" 521. Może brak lewoskrętu w Dickensa z Korotyńskiego nas przed tym uratował...
To by było coś jak 350 kiedyś. W sumie to mogłoby jeszcze wrócić 101 Okęcie - Tarchomin.
To 228 to jest potrzebne na już. Ale pamiętacie - nie można go zrobić, bo potrzeba na nie dużych autobusów. No a 10/15/15 to nawet nowe dowozówki do M2 nie mają.
Trochę poboczne, znika południowe 308. 218 od pandemii dostało 15/15/15 bez szczytu czy mikroszczytu. Kiedyś było i 218, i 308 co 12 minut (w takiej czy innej wersji Z-1/Z-2). Przed chwilą też wycięli polowe 136. A bloków coraz więcej…
ŁK
-
reserved
- Posty: 14600
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 22 cze 2023, 11:27
Glonojad pisze: ↑21 cze 2023, 9:14
Może brak lewoskrętu w Dickensa z Korotyńskiego nas przed tym uratował...
Lewoskręt z Korotyńskiego w Dickensa?
-
Georg
- Posty: 5965
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 22 cze 2023, 11:37
Chyba powinno być: skręt z Grójeckiej w Dickensa.
-
reserved
- Posty: 14600
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 22 cze 2023, 11:39
Georg pisze: ↑22 cze 2023, 11:37
Chyba powinno być: skręt z Grójeckiej w Dickensa.
A, bo to 414 będzie jechać od razu Grójecką bez zahaczania o Szczęśliwice! Jakoś mi się wryło że to będzie zahaczać o Szczęśliwice, przejeżdżać przez pętlę i jechać dalej na Instalatorów (analogicznie do dawnego 128). Hmm... to teraz wydaje mi się ta nowa trasa 414 prostsza i sensowniejsza. W sensie że teraz widzę jakiś tam jej sens.
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26822
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 22 cze 2023, 11:47
Tak, brak lewoskrętu z Grójeckiej w Korotyńskiego.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
pawcio
- Posty: 25329
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 22 cze 2023, 12:52
Glonojad pisze: ↑22 cze 2023, 11:47
Tak, brak lewoskrętu z Grójeckiej w Korotyńskiego.
Akurat w Korotyńskiego od południa skręcić się da. W Dickensa się nie da.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26822
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 22 cze 2023, 13:06
W Dickensa, w Dickensa.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
primoż
- Posty: 3727
- Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
- Lokalizacja: z pól kartoflanych
Post
autor: primoż » 24 cze 2023, 14:33
Glonojad pisze:W sumie należy się cieszyć, że Instalatorów nie dostała "na próbę" 521. Może brak lewoskrętu w Dickensa z Korotyńskiego nas przed tym uratował...
Patrząc, jak radni miejscy i dzielnicowi prześcigają się w coraz to bardziej idiotycznych pomysłach, to jeszcze wszystko przed nami. Jeden już napisał interpelację w sprawie wydłużenia do Okęcia 36 i T.
Nie zawsze poważne opinie
-
reserved
- Posty: 14600
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 14 paź 2023, 13:59
Tymczasem do ZTM-u wpłynęła petycja od mieszkanki Instalatorów o przywrócenie 328 (lub opcjonalnie wzmocnienie 228). Główny powód taki, że wiele osób jeździło do Popularnej żeby się tam przesiąść w autobusy do centrum.
-
ZielonyJamnik
- Posty: 688
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Post
autor: ZielonyJamnik » 14 paź 2023, 16:35
Bez sensu, lepiej dojechać tramwajem niż pchać się w zakorkowane Aleje
Mkną po koleinach zielone jamniki...
-
Stary Pingwin
- Posty: 5805
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Post
autor: Stary Pingwin » 14 paź 2023, 21:23
Mnie też żal 328, wsiadłem i po 10 minutach byłem Grójecka/KOR. 331 w żaden sposób go nie zastępuje, dojeżdża nigdzie.
miłośnik 13N
-
Matt Cubis
- Posty: 450
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Post
autor: Matt Cubis » 14 paź 2023, 22:23
Metro Wilanowska to daleko od "nigdzie"
-
Stary Pingwin
- Posty: 5805
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Post
autor: Stary Pingwin » 14 paź 2023, 22:33
W/g organizatora, zawieszone 328 zostanie zastąpione przez 331, podjazdami pod DHL. Nie chodzi o Dworzec Południowy.
miłośnik 13N
-
Georg
- Posty: 5965
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 14 paź 2023, 23:37
Trochę bolą mnie kursy jadące na pusto rano w kierunku Instatatorów. Zawsze ktoś na Rakowcu mógłby skorzystać.
-
Gdynianin
- Posty: 636
- Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32
Post
autor: Gdynianin » 18 paź 2023, 12:10
Georg pisze: ↑14 paź 2023, 23:37
Trochę bolą mnie kursy jadące na pusto rano w kierunku Instatatorów. Zawsze ktoś na Rakowcu mógłby skorzystać.
Boli ta PKSowa ofera z Instalatorów w kierunku Popularnej/Alei.
ZielonyJamnik pisze: ↑14 paź 2023, 16:35
Bez sensu, lepiej dojechać tramwajem niż pchać się w zakorkowane Aleje
Dopóki nie ma WKD jeszcze jakoś ktoś może tego bronić, ale w II połowie 2024 to "co 30" będzie raziło. Dla zachodniej Instalatorów to powinien być preferowany kierunek.
Do tego mierna jest oferta dowozu do obiektów handlowych. Wewnątrzosiedlowych połączeń na Rakowie nie ma. Do Łopuszańskiej 22 trzeba iść pieszo lub dwie przesiadki (by the way - do Aldi/Lidla było uwalone własnie 328). Blue City i Reduta, czy też zagłębie handlowe przy ZP Popularna - co 30'.