Marki, Radzymin, Wołomin

Moderatorzy: Wiliam, person

Awatar użytkownika
Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 6887
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Zielona Italia
Kontakt:

Re: Marki, Radzymin, Wołomin

Post autor: Szymon » 16 sty 2020, 10:29

fik pisze:
16 sty 2020, 10:05
person pisze:
16 sty 2020, 9:38
Radzymin sam może uruchomić taką dowozówkę jako linia L-x lub z funduszu PKS+ :P
Radzymin jako lud, nie jako miasto.
Z PKS+ nie może, bo wyszłoby, że to komunikacja miejska, a Tak Nie Wolno.
Wystarczy trochę pokombinować - po Polsku 8-(
http://infobus.pl/myslenice-z-miejska-k ... 20414.html
Zakład Eksperymentów Autobusowych R-11 "KLESZCZOWA" :term:

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25307
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 16 sty 2020, 10:33

Bo jak gmina miejsko-wiejska organizuje transport tylko w granicach miasta, to jest to komunikacja miejska, a jak chociaż jeden przystanek za granicami, to już nie jest.

Co innego, gdy masz odrębną gminę miejską i obwarzankową gminę wiejską, które zawrą ze sobą porozumienie celem organizacji ptz na trasie łączącej obwarzanek z "metropolią" - wtedy to już jest komunikacja miejska.

No chyba, że organizacją takiej linii zajmie się powiat, to wtedy to już nie jest komunikacja miejska.

Że bez sensu? A kto by się przejmował...
A poza tym uważam, że 184 musi jeździć przez ZP BW1920.

ODPOWIEDZ