O trybie SB

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 24 cze 2008, 0:05


Wielkie podziękowania dla cżłowieczka z 8745 na 2/510 za: niesamowicie powolną jazdę; -8 przy ks. Popiełuszki, -12 na Centralnym. Bonusowe punkty za to, że na Emilii Plater dogonił go MAN - brygada 3. Tak trzymać! :suchy:
o mały włos a przez niego było by SB

Paweł D.
Posty: 5297
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 24 cze 2008, 11:46

tygrys pisze:
Wielkie podziękowania dla cżłowieczka z 8745 na 2/510 za: niesamowicie powolną jazdę; -8 przy ks. Popiełuszki, -12 na Centralnym. Bonusowe punkty za to, że na Emilii Plater dogonił go MAN - brygada 3. Tak trzymać! :suchy:
o mały włos a przez niego było by SB
A kto wprowadza SB przez jedną brygadę?

Awatar użytkownika
Tymesz
Zbanowany
Posty: 745
Rejestracja: 31 sie 2006, 12:18

Post autor: Tymesz » 24 cze 2008, 11:54

Witam.
Paweł D. pisze:
tygrys pisze:o mały włos a przez niego było by SB
A kto wprowadza SB przez jedną brygadę?
Nikt, ekspedytor powiadamia CR aby NR "porozmawiało" z kierowcą.

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 24 cze 2008, 12:10

Tymesz pisze:Witam.
Paweł D. pisze:A kto wprowadza SB przez jedną brygadę?
Nikt, ekspedytor powiadamia CR aby NR "porozmawiało" z kierowcą.
ekspedytor w myśl porozumienia ZTM -MZA jest zobowiązany wprowadzić tryb SB po opóźnionym odjeździe powyżej 10 minut przynajmniej jednej brygady

Paweł D.
Posty: 5297
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 24 cze 2008, 12:29

tygrys pisze:ekspedytor w myśl porozumienia ZTM -MZA jest zobowiązany wprowadzić tryb SB po opóźnionym odjeździe powyżej 10 minut przynajmniej jednej brygady
I do razu, zanim się dodzwoni na CR, jednym telefonem wprowadza i odwołuje SB? Wolne żarty. A w ogóle to przy postojach 510 min. 10 minutowych, do trybu SB jeszcze daleko było.

ITS A 218
Posty: 3163
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 24 cze 2008, 17:24

Tymesz pisze:Nikt, ekspedytor powiadamia CR aby NR "porozmawiało" z kierowcą.
Nikt nie może zmusić kierowcy do szybszej jazdy. W mieście można jechać 50 km/h więc nikt chyba nie powie że ma on jechać szybciej, a korka omijać nikt nie ma obowiązku chyba. Kierowca może jechać którym pasem chcę, tylko ważne żeby jechał po trasie i nie omijał przystanków.
Tylko dziwię się, że nikt nie pomyślał, że ten kierowca tak jechał, bo np. wóz był niesprawny, może coś niedomagało. I wówczas raczej kierowca nie będzie chętnie manewrował wozem po wszystkich pasach w korku i może mu zająć chwilę dłużej zanim zajmie skrajnie lewy pas ruchu.

Awatar użytkownika
Tymesz
Zbanowany
Posty: 745
Rejestracja: 31 sie 2006, 12:18

Post autor: Tymesz » 24 cze 2008, 17:46

ITS A 218 pisze:
Tymesz pisze:Nikt, ekspedytor powiadamia CR aby NR "porozmawiało" z kierowcą.
Nikt nie może zmusić kierowcy do szybszej jazdy. W mieście można jechać 50 km/h więc nikt chyba nie powie że ma on jechać szybciej, a korka omijać nikt nie ma obowiązku chyba. Kierowca może jechać którym pasem chcę, tylko ważne żeby jechał po trasie i nie omijał przystanków.

Gdyby był problem korka to by wszyscy w plecy przyjeżdżali na kraniec.
W takim przypadku NR się nie patyczkuje. Trzeba napisać kartę z pół kursów wadliwych wygenerowanych przez tą brygadę oraz raport na kierowcę.
ITS A 218 pisze: Tylko dziwię się, że nikt nie pomyślał, że ten kierowca tak jechał, bo np. wóz był niesprawny, może coś niedomagało. I wówczas raczej kierowca nie będzie chętnie manewrował wozem po wszystkich pasach w korku i może mu zająć chwilę dłużej zanim zajmie skrajnie lewy pas ruchu.
Pojazd nie sprawny 9285 prośba o zamianę wozu lub macierzysty zakład.

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 24 cze 2008, 22:53

Paweł D. pisze:
tygrys pisze:ekspedytor w myśl porozumienia ZTM -MZA jest zobowiązany wprowadzić tryb SB po opóźnionym odjeździe powyżej 10 minut przynajmniej jednej brygady
I do razu, zanim się dodzwoni na CR, jednym telefonem wprowadza i odwołuje SB? Wolne żarty. A w ogóle to przy postojach 510 min. 10 minutowych, do trybu SB jeszcze daleko było.
zgłoszenie SB musi być natychmiastowe, lecz żeby sterowanie zakończyć 2 ostatnie brygady muszą przyjechać na "zero" więc nie jednym telefonem (-X

Awatar użytkownika
Tymesz
Zbanowany
Posty: 745
Rejestracja: 31 sie 2006, 12:18

Post autor: Tymesz » 25 cze 2008, 1:45

Witam ponownie.
tygrys pisze:
Paweł D. pisze:I do razu, zanim się dodzwoni na CR, jednym telefonem wprowadza i odwołuje SB? Wolne żarty. A w ogóle to przy postojach 510 min. 10 minutowych, do trybu SB jeszcze daleko było.
zgłoszenie SB musi być natychmiastowe, lecz żeby sterowanie zakończyć 2 ostatnie brygady muszą przyjechać na "zero" więc nie jednym telefonem (-X
Tyle z teorii, praktyka wygląda inaczej.

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 25 cze 2008, 2:06

Tymesz pisze:Witam ponownie.
tygrys pisze:zgłoszenie SB musi być natychmiastowe, lecz żeby sterowanie zakończyć 2 ostatnie brygady muszą przyjechać na "zero" więc nie jednym telefonem (-X
Tyle z teorii, praktyka wygląda inaczej.
DOBRZE WIESZ JAKI SKRUPULATNY JEST ZTM
CR musi w określonym czasie podać do ZTM informacje o wprowadzeniu TSB. Gdyby CR podała z opóźnieniem SB było by nie ważne (a więc oczekiwanie na następną brygadę uniemożliwi załatwienie tych dwóch spraw jednocześnie) (-X

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 25 cze 2008, 11:39

SB zaczynają po tym jak kilka brygad będzie miało około 10-20 minut PO ODJEŻDZIE a kończą jak mniej więcej wszyscy będą mieli już własną przerwe(czytaj: Ma się kilka minut przed odjazdem)
Obrazek
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."

k@mil
Posty: 9
Rejestracja: 02 paź 2007, 13:26
Lokalizacja: Ożarów Maz

Post autor: k@mil » 25 cze 2008, 13:31

Tymesz pisze:Nikt, ekspedytor powiadamia CR aby NR "porozmawiało" z kierowcą.
I co mu powiedzą? Śmieszne rzeczy piszesz.

Awatar użytkownika
Tymesz
Zbanowany
Posty: 745
Rejestracja: 31 sie 2006, 12:18

Post autor: Tymesz » 25 cze 2008, 13:58

Witam ponownie.
k@mil pisze:
Tymesz pisze:Nikt, ekspedytor powiadamia CR aby NR "porozmawiało" z kierowcą.
I co mu powiedzą? Śmieszne rzeczy piszesz.
"porozmawiało" =/= porozmawiało :]
ps. Przeczytaj następny mój post w tym temacie :]

Awatar użytkownika
rzeznik
Posty: 500
Rejestracja: 13 maja 2007, 19:41
Lokalizacja: z masarni

Post autor: rzeznik » 25 cze 2008, 20:51

Desert pisze:SB zaczynają po tym jak kilka brygad będzie miało około 10-20 minut PO ODJEŻDZIE a kończą jak mniej więcej wszyscy będą mieli już własną przerwe(czytaj: Ma się kilka minut przed odjazdem)
Nieprawda. Przepis wewnetrzny jest jednoznaczny - tryb SB nalezy wprowadzic, gdy ktoras z brygad przyjedzie na kraniec conajmniej 7 minut po godzinie rozkladowego odjazdu. Fakt, ze ekspedytorzy czasem robia odstepstwo w postaci wydluzania tego marginesu po odjezdzie do np. 10 minut, ale jest to rzadkosc.
rury

ITS A 218
Posty: 3163
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 25 cze 2008, 21:05

Kiedyś jechałem ze znajomym #2054 na 186, jeszcze jak jeździło Sasanki i Żwirki i Wigury. Wszystkie brygady jechały według czasu, a my nie. Wóz był tak na maxa zamulony (sprzęgło niedomagało m.in.), że poprostu nie dało się jechać bezpiecznie więcej niż 40-50 km/h. Przyspieszenie to miało jak ślimak. No ale przecież nie nasza wina. Dzwoniło się na zakład to padała odpowiedź "Dobra, to już dojeździj do końca, został już chyba tylko 1 czy 1,5 kursu, bo za bardzo nie ma na co podmienić w tej chwili". Dojechaliśmy tym mułem na Wilanowską. W budzie powiedziała babka żeby zdejmować dechy i jechać jako PT gdzieś na Tarchomin, tam włączyć się do ruchu i już dokończyć jakoś pracę. Więc nieraz wina leży po stronie "sprzętu", a nie zawsze można na coś podmienić. Przecież nikt nie wyśle chyba na 510 czy takie 186 gniota, nie ?!

ODPOWIEDZ