Aparaty w dłoń!

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

marekb
Posty: 1031
Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marekb » 03 gru 2009, 10:56

pawcio pisze:Od poniedziałku, jak wraca Ursus. Stalowa będzie mieć na 517 3+0/3 i 4.

To o ile "zwiększy" swój udział na 517 w odniesieniu do obecnego rozkładu? Bo ja tu widzę zmniejszenie planu, ale może się mylę?
marekb

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25342
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 gru 2009, 10:59

W DP +1, w DS -1. Ale to DP jest zawsze ciekawszym przypadkiem bilansowym, więc o nim się głównie rozprawia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

marekb
Posty: 1031
Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marekb » 03 gru 2009, 11:02

pawcio pisze:W DP +1, w DS -1. Ale to DP jest zawsze ciekawszym przypadkiem bilansowym, więc o nim się głównie rozprawia.

Same niskie brygady, czy będą też Ikarusy 280?
Czyżby maraton z DŚ zniknął z R13? Przydałby się na 160 w dś maraton, gdyż obecne postoje na pętlach to max 5 minut!!
marekb

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25342
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 gru 2009, 11:04

Całki niskie, dodatki wysokie. Maraton w DS zostaje.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

fraktal
Posty: 5478
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 03 gru 2009, 11:04

pawcio pisze:W żadnym przypadku. Będzie smaczek. :D
Jednak na 502 wylądowała Kleszczowa zamiast Woronicza.

marekb
Posty: 1031
Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marekb » 03 gru 2009, 11:06

pawcio pisze:Całki niskie, dodatki wysokie. Maraton w DS zostaje.
Maraton niski?
marekb

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 03 gru 2009, 11:13

pawcio pisze:W żadnym przypadku. Będzie smaczek. :D
O nie :P Znowu Kleszczowa na 502 :/ :P

marekb
Posty: 1031
Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marekb » 03 gru 2009, 11:44

:idea: O, przy tak małej liczbie wozów na 517, częstotliwość kursowanie na Pradze/Targówku nie ulegnie poprawie. :idea:
Właściwie, to prawdpodobnie bedzie bardzo zbliżony do obecnego(?).

Wielkopojemne w dś na 123 to "nieporozumienie" :!:

[ Dodano: |3 Gru 2009|, 2009 12:12 ]
dzidek pisze:
pawcio pisze:W żadnym przypadku. Będzie smaczek. :D
O nie :P Znowu Kleszczowa na 502 :/ :P
Kleszczowa mogła przejąć "coś" (np 148, 155 czy 188 ) od Ostrobramskiej, a Ostrobramska kolejne brygady na 502:!:
marekb

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 03 gru 2009, 19:43

Czy Woronicza zostaje na 517?

I czy to Woronicza wchodzi na 502?

Swider
Posty: 648
Rejestracja: 06 mar 2008, 15:51
Lokalizacja: Warszawa Mokotów / Ursus Niedźwiadek

Post autor: Swider » 03 gru 2009, 19:51

BJ pisze:Czy Woronicza zostaje na 517?

I czy to Woronicza wchodzi na 502?
Na 517 zostaje w postaci 2 calaków i 1 dodatku a+b w DP oraz 1 calak w DS.

Na 502 zamiast Stalowej pojawia się Kleszczowa na brygadzie 2 w DP.
Kierowca Mobilis

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 03 gru 2009, 20:42

BJ pisze:Czy Woronicza zostaje na 517?

I czy to Woronicza wchodzi na 502?
W nowym maximum masz jakby co wszystko :P

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25342
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 gru 2009, 21:32

marekb pisze:Kleszczowa mogła przejąć "coś" (np 148, 155 czy 188 ) od Ostrobramskiej, a Ostrobramska kolejne brygady na 502:!:
Jasne. Dojazdy na pusto na Wiatraczną są znakomity rozwiązaniem dla Kleszczowej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Jelonek105
Posty: 11
Rejestracja: 29 lis 2009, 14:13
Lokalizacja: Jelonki

Post autor: Jelonek105 » 04 gru 2009, 1:26

mam pytanie, kto jest odpowiedzialny za obsługe linii daną zajezdnią? Jak ten pion sie nazywa? Moze ma tutaj swojego reprezentanta?

Awatar użytkownika
Tymesz
Zbanowany
Posty: 745
Rejestracja: 31 sie 2006, 12:18

Post autor: Tymesz » 04 gru 2009, 1:43

Witam.
Jelonek105 pisze:mam pytanie, kto jest odpowiedzialny za obsługe linii daną zajezdnią? Jak ten pion sie nazywa? Moze ma tutaj swojego reprezentanta?
Tutaj nie ma reprezentantów.
Tutaj są wyłącznie prywatne opinie ludzi zaangażowanych zawodowo lub innych pobudek na wybrane zagadnienia.

Ale wspomnij coś negatywnego o pewnej instytucji łączącej Ratusz z przewoźnikami zostajesz niczym Will Smith w pewnej produkcji z 1998 roku.
Memento mori

120503141125010703240322100835281205031411251309040905112611040811

Awatar użytkownika
tadeo
Posty: 577
Rejestracja: 16 gru 2005, 1:22

Post autor: tadeo » 04 gru 2009, 5:28

nie tylko
Tymesz pisze:..negatywnego...
czasami nawet wystarczy pozytywna krytyka działalności trasowo rozkładowej tej instytucji na łamach forum.
ponieważ jest ono edukacyjne (kształtujące opinie) w określonym kierunku.
.
ps.
jeden z
Tymesz pisze:...reprezentantów...
jest od grudnia 2009 byłym "reprezentantem" tej instytucji.
.

ODPOWIEDZ