Absurdy rozkładowe

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

reserved
Posty: 14613
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 07 cze 2023, 12:08

No właśnie. I dlaczego kierowca autobusu musi się narażać naginając przepisy, cwaniakując na trasie, wpychając się wszędzie? Potem wpisze że dojechał na czas i ZTM uważa że wszystko jest ok. No nie jest ok.

ashir
Posty: 27723
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 cze 2023, 12:23

reserved pisze:
07 cze 2023, 12:04
ZielonyJamnik pisze:
07 cze 2023, 11:58
@ashir Tobie się coś nie pomyliło? Mam ryzykować mandat, żeby pasażer miał szybko dotrzeć? Jeżeli ktoś robi chore czasy, które wcześniej wypisałem np dla linii 105 to niech sam mi pokaże jak bez łamania przepisów mam się wyrobić. Zachowujesz się jak typowy rozczeniowiec, który płaci i wymaga. Nam nikt za mandaty nikt nie zwraca. Jak inni chcą się narażać to ich sprawa, ja mandatów płacić nie zamierzam, a już nie jeden za swoją nadgorliwość zapłacił i firma nagrodziła takiego pracownika potrąceniem premii za łamanie przepisów
Myślę że trzeba wypośrodkować to jakoś. Ja rozumiem o co ashirowi chodzi. Są kierowcy którzy celowo opóźniają, celowo jadą wolno (dla oszczędności paliwa) itd. Ja wyznaję takie podejście: gdzie mogę przepisowo i ze zdrowym rozsądkiem to nadrabiam, gdzie uczciwie się nie da to spokojnie stoję i nie przejmuję się opóźnieniem. I mam chill. Zrobiłem co mogłem.
Dokładnie to miałem na myśli. Dlatego napisałem "w miarę możliwości" i oczywiście zgodnie ze zdrowym rozsądkiem. Nie można zakładać od razu w każdym przypadku łamania przepisów. Kiedyś jechałem 338 z Utraty na Pl. Hallera rekordowe 83 minuty (zamiast 23), bo kierowca kurczowo trzymał się prawego pasa na Radzymińskiej. Można i tak. Dla sprawiedliwości pomimo -60 nie wytracił kółka i musiał jechać dalej (dodatek robił 2 kółka). :P

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 699
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 07 cze 2023, 14:25

Bo dodatki z zasady nigdy nie są skracane
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

ashir
Posty: 27723
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 cze 2023, 14:55

No na 365 pamiętam, że wylatywały kursy. W przypadku 338 też by pewnie wyleciał, jakby już rozkładowo nie kursowało, a ostatni odjazd był za kwadrans. Na 338 było 5 krótkich dodatków i nic więcej.

Łukasz
Posty: 10592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 cze 2023, 15:05

ashir pisze:
reserved pisze:
07 cze 2023, 12:04
Myślę że trzeba wypośrodkować to jakoś. Ja rozumiem o co ashirowi chodzi. Są kierowcy którzy celowo opóźniają, celowo jadą wolno (dla oszczędności paliwa) itd. Ja wyznaję takie podejście: gdzie mogę przepisowo i ze zdrowym rozsądkiem to nadrabiam, gdzie uczciwie się nie da to spokojnie stoję i nie przejmuję się opóźnieniem. I mam chill. Zrobiłem co mogłem.
Dokładnie to miałem na myśli. Dlatego napisałem "w miarę możliwości" i oczywiście zgodnie ze zdrowym rozsądkiem. Nie można zakładać od razu w każdym przypadku łamania przepisów. Kiedyś jechałem 338 z Utraty na Pl. Hallera rekordowe 83 minuty (zamiast 23), bo kierowca kurczowo trzymał się prawego pasa na Radzymińskiej. Można i tak. Dla sprawiedliwości pomimo -60 nie wytracił kółka i musiał jechać dalej (dodatek robił 2 kółka). :P
Z takim agentem kiedyś na 222 jechałem - a dawno temu, jak jeszcze nie było buspasa, na 517, które uczepiło się środkowego pasa przed Pl.Narutowicza i nie przeszkadzało mu, że prawym wyprzedziło go z 10 brygad i kilkanaście innych wozów. W przypadku 222 tylko dwie, a trzecia się przykleiła do ogona.
ŁK

Walas
Posty: 17096
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 07 cze 2023, 15:17

ashir pisze:
07 cze 2023, 14:55
No na 365 pamiętam, że wylatywały kursy. W przypadku 338 też by pewnie wyleciał, jakby już rozkładowo nie kursowało, a ostatni odjazd był za kwadrans. Na 338 było 5 krótkich dodatków i nic więcej.
Na 365 można było wytracić po 2-3 kółka .
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1622
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 07 cze 2023, 17:37

Objazd LAzurowej to ciężka sprawa dla wszystkich i dla kierowców jadących w kierunku Lazurowej a jeszce gorszy jest dla kierowców jadących od strony Starych Babic, mnie ratuje Kocjana i WAT.
Może rondo by tam ratowało sprawę i czasem kierowanie ruchem policji, ale oprócz szkolenia to za często tego ostatnio nie widzę.
Długo jeszce będzie ten objazd?
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Autobus Czerwon
Posty: 4098
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 09 cze 2023, 20:37

Chciałbym pogratulować pracownikowi miesiąca św. organizatora który układał rozkład jazdy dla linii Z-4. Wieczorem, w stronę Wyścigów, przesiadkę z autobusu do 75 rozplanowano na 18 minut, w drugą zaś stronę trzeba czekać całe 20. W ciągu dnia jest to odpowiednio 12 oraz 10 minut. Mam nadzieję że owy człowiek poszedł do domu zadowolony, z poczuciem dobrze wykonanej roboty, bo w końcu pasażer to największy wróg którego trzeba stale gnoić. W ogóle organizacja całej tej komunikacji zastępczej to niezła farsa. Skoro już zdecydowano się zastępować tramwaje autobusem na bardzo krótkim odcinku trasy, to chyba wypadałoby puścić autobus zastępczy jakkolwiek zsynchronizowany z rozkładem tramwajów i z identyczną częstotliwością? I chyba nie trzeba być po Politechnice żeby wydawało się to logiczne? Ale klasycznie puszczono alibibusa, pasażer kocha to poczeka, czas na kawusię.

ashir
Posty: 27723
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 09 cze 2023, 20:40

Z-4 było ścinane, zarówno pod względem częstotliwości, jak i metrażu. ;-)

Autobus Czerwon
Posty: 4098
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 09 cze 2023, 20:41

To można było zrobić to chociaż z głową. A jak zwykle zrobiono po linii najmniejszego oporu. Aczkolwiek ścinaniu się nawet trochę nie dziwię, bo ta linia powinna po prostu jeździć do Wilanowskiej lub co najmniej do Królikarni żeby miała trochę więcej sensu.

Paweł D.
Posty: 5272
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 09 cze 2023, 21:39

Królikarnia jakiejś znaczącej wymiany pasażerskiej nie daje, a przesiadki są podobne.
Z-4 dostało wsparcie po zamknięciu Goworka, tak na marginesie.
Nie wiem czy lepszem rozwiązaniem nie było by silne 75, ale duch 18 wiecznie żywy.

Autobus Czerwon
Posty: 4098
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 09 cze 2023, 21:40

W jedną stronę owszem. Ale ludzie chyba jeżdżą w obydwie? A sama w sobie Królikarnia może nie jest jakimś wybitnym generatorem potoków, ale po drodze też są przystanki.

Łukasz
Posty: 10592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 cze 2023, 21:42

Autobus Czerwon pisze:W jedną stronę owszem. Ale ludzie chyba jeżdżą w obydwie? A sama w sobie Królikarnia może nie jest jakimś wybitnym generatorem potoków, ale po drodze też są przystanki.
Zwykle jak go widziałem w weekend to w środku w przegubie nie było nikogo.
ŁK

Flash8222
Posty: 7603
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 09 cze 2023, 21:49

Spokojnie, od lipca problem zostanie rozwiązany i Z4 będzie zlikwidowane. W zamian będzie 118 do Dworkowej.

Autobus Czerwon
Posty: 4098
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 09 cze 2023, 21:52

Łukasz pisze:
09 cze 2023, 21:42
Autobus Czerwon pisze:W jedną stronę owszem. Ale ludzie chyba jeżdżą w obydwie? A sama w sobie Królikarnia może nie jest jakimś wybitnym generatorem potoków, ale po drodze też są przystanki.
Zwykle jak go widziałem w weekend to w środku w przegubie nie było nikogo.
Ale co? Gdzie? Kiedy?
Flash8222 pisze:
09 cze 2023, 21:49
Spokojnie, od lipca problem zostanie rozwiązany i Z4 będzie zlikwidowane. W zamian będzie 118 do Dworkowej.
Coraz bliżej Spartańskiej xd

ODPOWIEDZ