111 - krótkie, a 123 - przegubowe

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

kangoo2
Posty: 383
Rejestracja: 13 wrz 2006, 11:53

111 - krótkie, a 123 - przegubowe

Post autor: kangoo2 » 17 lis 2008, 16:52

Ciekawe co za "mądry inaczej" w ZTM wymyślił zasadę, że teraz na linii 111 jeżdżą krótkie jelcze, a na 123 są największe przegubowce? W 111 nie można się wbić, a na 123 przeciągi. To właśnie jest "sprawne i fachowe" zarządzanie taborem, na pewno w tej sprawie żadna Pani Zosia z Saskiej Kępy nie wyśle do ZTM'u listu pochwalnego... ](*,)

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 17 lis 2008, 16:54

PRZEGUBOWIEC pisze: 05-11-2008 • Eksperyment z solówkami na 111 i 123 jednak się nie udał. Okazało się, że do krótkich Jelczy bardzo często nie mieszczą się pasażerowie. Dlatego od 5.11 wszystkie ostrobramskie brygady na tych liniach są w tygodniu obsługiwane Solarisami U15 lub U18.
Jednak długie wozy nie biorą się znikąd. Zabrano je z linii 115.

kangoo2
Posty: 383
Rejestracja: 13 wrz 2006, 11:53

Post autor: kangoo2 » 17 lis 2008, 16:57

szkoda że w weekendy nadal jeżdżą bździdła...

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 17 lis 2008, 20:17

kangoo2 pisze: W 111 nie można się wbić, a na 123 przeciągi.(*,)
Na 123 między Goclawiem a Szembeka z pewnościa nie ma przeciągów. A jak przyjedzie solowka na Wilge np ok 14:45 (czyli po dzwonku;) ) to potem na Umińskiego juz się ludzie nie mieszczą.

kangoo2
Posty: 383
Rejestracja: 13 wrz 2006, 11:53

Post autor: kangoo2 » 17 lis 2008, 20:34

Mi bardziej chodzi o soboty i dni świąteczne. Wtedy to 111 cieszy się dużo większą popularnością na Saskiej i Zwycięzców niż 123, które zresztą lubi się pojawić na przystanku "zaraz po".

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25414
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 lis 2008, 23:07

kangoo2 pisze:Mi bardziej chodzi o soboty i dni świąteczne. Wtedy to 111 cieszy się dużo większą popularnością na Saskiej i Zwycięzców niż 123, które zresztą lubi się pojawić na przystanku "zaraz po".
Widać źle trafiasz. 15 i 20 są ze sobą niekoordynowalne. Jeżeli Ci 123 przyjeżdża tuż po, to znaczy, że kurs wcześniej przyjeżdża tuż przed.
kangoo2 pisze:Ciekawe co za "mądry inaczej" w ZTM wymyślił zasadę, że teraz na linii 111 jeżdżą krótkie jelcze, a na 123 są największe przegubowce? W 111 nie można się wbić, a na 123 przeciągi. To właśnie jest "sprawne i fachowe" zarządzanie taborem,
Brak niskich przegubów na Redutowej jest mocno bolesny.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 17 lis 2008, 23:35

Jednak w weekendy przydałyby się na 111 SU15 zamiast gniotów. Na 123 śmigają wtedy 18-metrowce z zajętymi ledwie miejscówkami a np. w soboty w gniotach na 111 w rejonie Saskiej Kępy naprawdę jest ciasno. Chyba to mniejszy problem niż znalezienie brygad wielkopojemnych w DP, a jednak się udało.

alojzy
Posty: 1316
Rejestracja: 10 maja 2007, 9:08

Post autor: alojzy » 18 lis 2008, 10:52

pawcio pisze:
kangoo2 pisze:Mi bardziej chodzi o soboty i dni świąteczne. Wtedy to 111 cieszy się dużo większą popularnością na Saskiej i Zwycięzców niż 123, które zresztą lubi się pojawić na przystanku "zaraz po".
Widać źle trafiasz. 15 i 20 są ze sobą niekoordynowalne. Jeżeli Ci 123 przyjeżdża tuż po, to znaczy, że kurs wcześniej przyjeżdża tuż przed.
kangoo2 pisze:Ciekawe co za "mądry inaczej" w ZTM wymyślił zasadę, że teraz na linii 111 jeżdżą krótkie jelcze, a na 123 są największe przegubowce? W 111 nie można się wbić, a na 123 przeciągi. To właśnie jest "sprawne i fachowe" zarządzanie taborem,
Brak niskich przegubów na Redutowej jest mocno bolesny.
No to informuję uprzejmie, że w ciągu ostatnich 2 miesięcy Redutowa wzbogaciła się o 30 przegubowych Solarisów, a wkrótce dojdzie kolejnych 20. Łącznie z odkurzaczami to 96 niskich wozów przegubowych.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25414
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 lis 2008, 15:03

Lipa pisze:Jednak w weekendy przydałyby się na 111 SU15 zamiast gniotów. Na 123 śmigają wtedy 18-metrowce z zajętymi ledwie miejscówkami a np. w soboty w gniotach na 111 w rejonie Saskiej Kępy naprawdę jest ciasno. Chyba to mniejszy problem niż znalezienie brygad wielkopojemnych w DP, a jednak się udało.
W DS dać wielkopojemne z Ostrobramskie to sprawa prosta. Z redutową jest znacznie gorzej, bo ma maksymalne wykorzystanie taboru niskopodłogowego wielkopojemnego zarówno w DP, jak i w DŚ.
No to informuję uprzejmie, że w ciągu ostatnich 2 miesięcy Redutowa wzbogaciła się o 30 przegubowych Solarisów, a wkrótce dojdzie kolejnych 20. Łącznie z odkurzaczami to 96 niskich wozów przegubowych.
Ale MZA jeszcze ich oficjalnie nie zgłosiła do ruchu do ZTM-u. Poza tym, aby móc ten tabor wrzucić na 111, to trzeba się jeszcze dowiedzieć, czy przy okazji zostanie podniesiony plan taboru wielkopojemnego na Redutowej, czy tylko część zostanie dodatkowo uniskopodłogowiona.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Zablokowany