Obwodnica Śródmiejska

Moderator: Wiliam

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 21 lut 2016, 19:51

Tu jest "rezerwa na trasę": http://umapa.pl/5Xtxl
A tutaj się zwęża: http://umapa.pl/j33Ut

O tu mi kaktus.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10648
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 21 lut 2016, 20:01

Kto tego pilnował ](*,)
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 21 lut 2016, 20:03

Taka lejkowata rezerwa jest w planach - bez tego by zbudowali przy samych torach.
Tu jest ciut szerzej, za to domów więcej:
http://umapa.pl/9ZLU0

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36634
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 21 lut 2016, 20:58

A w sumie można sobie zadać pytanie: a czy aby na pewno w ogóle powinna powstać? :P
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10648
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 22 lut 2016, 10:42

A którędy mają jeździć ludzie z S7? Przez Konotopę? :-k

I może ważniejsze pytanie: do czego ma służyć? Może ludzie z Piaseczna na Bemowo i Bielany - tylko czy do tego trzeba GP? Względnie - odciążyć al. Prymasa Tysiąclecia.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36634
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 22 lut 2016, 10:49

Ja tam z Piaseczna na Bielany jeżdżę przez Konotopę i nie zastanawiam się ani chwili.

Oczywiście szereg relacji i połączeń niewątpliwie by się skróciła, bez dwóch zdań. Ja się zastanawiam nad relacją kosztów NS do efektów w kontekście współczesnych trendów dotyczących rozbudowy infrastruktury drogowej.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 22 lut 2016, 11:03

Obwodnica z natury swojej idzie dookoła i tak ma być. Nie po to się buduje obwodnice, żeby potem budować kolejne 'autostrady' po cięciwie (a nawet średnicy).
Żeby tylko chociaż oznakowanie za tym szło...

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25345
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 lut 2016, 11:10

Ja sobie oglądam mapę własności terenu po śladzie takiego przepięcia obwodnicy z Mostu Gdańskiego do Prymasa i zastanawia mnie jedna rzecz. jak taka trasa miałaby przejść przez wąskie gardło koło cmentarza tatarskiego? Tam kompletnie na to nie ma miejsca. Cała reszta to już kwestia kosztów i pomysłów.
Natomiast ta dyskusja pokazuje jeden problem w warszawskim systemie obwodnic. My nie mamy obwodnic, tylko mamy spirale. Trasa Łazienkowska będąca owbodnicą śródmiejską nie wyprowadza w Okopową, tylko w Trasę Prymasa Tysiąclecia (obwodnica miejska). Trasa Prymasa wpycha ruch w obwodnicę "autostradową", na którą przerobiła się Trasa AK. Obwodnica miejsca we Włochach się po prostu urywa (albo też wyprowadza ruch poza miast przez węzły Łopuszańska i Salomea).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 22 lut 2016, 11:33

Po drugiej stronie torów albo pod/nad torami. Bo pod cmentarzem to raczej nie...

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10648
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 22 lut 2016, 11:34

To, co ja rysowałem, jest po północnej stronie torów i nie ma problemu z cmentarzem.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 22 lut 2016, 11:40

Właśnie ja nie wiem o co chodzi. Przecież rezerwa jest po północnej stronie torów. Po południowej się takiej trasy zbudować po prostu nie da.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25345
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 lut 2016, 11:49

Przecież tam są świeżutkie bloki przy Dygata.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6930
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 22 lut 2016, 11:56

Pozwolicie, że tak luźno trzy grosze dorzucę, kontynuując wątek rezerw pod NS - ja i tak bym wolał, żeby zamiast budowy NS ucywilizowano linię kolejową nr 509 i pilnie wybudowano bezkolizyjne przejście z ósemki na dwudziestkę. Koszt w zestawieniu z korzyścią uzyskaną w obu przypadkach jest nieporównywalnie mniejszy... Poza tym, na NS się nie zanosi, ale niewiele dalej kawałek po kawałku oddaje się do użytku Nowolazurowa, więc to nie jest tak, że nie ma alternatyw wobec Dźwigowej, jak jeszcze parę lat temu. A relacje bardziej tranzytowe, jak zauważył Bastian, bez problemu idą po obwodnicy ekspresowej. Odciążenie Prymasa to z kolei w jakimś stopniu tramwaj pod Zachodnim. Chyba nie ma wątpliwości, że przepustowość tej arterii jest na wyczerpaniu, ale rozwiązaniem nie jest tutaj szukanie alternatywnych korytarzy dla komunikacji indywidualnej, a kierowanie nowych podróżnych do zbiorkomu. Pełnej i bezkolizyjnej obwodnicy wewnętrznej i tak nigdy nie będziemy mieli, bo układ na Ochocie jest jaki jest i trzeba by było zaorać pół dzielnicy, żeby coś z tym zrobić.

primoż
Posty: 3744
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 22 lut 2016, 17:54

Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 22 lut 2016, 17:58

Kopanie pod Cmentarzem Powązkowskim... a mączkę kostną sprzedamy ukraińskim rolnikom.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

ODPOWIEDZ