Nowe trasy tramwajowe

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 24 lut 2006, 0:43

Flash3722 pisze:Plan zakładał taki że najpierw powstanie odcinek przez most północny, ale odwołania cały czas opóźniają inwestycję.
ZTCW to plan zakładał pierwotnie budowę tych tras równolegle...
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
P_Osa
Posty: 6
Rejestracja: 22 lut 2006, 2:39
Lokalizacja: Wrzeciono

Post autor: P_Osa » 24 lut 2006, 1:40

Cytat ŻW: "...linia szybkiego tramwaju z pętli FSO do Winnicy..." Czyżby Tarchomiński Szybki Tramwaj (TST) zamiast klasycznej trasy z przystankami co 300- 400 metrów, skrzyżowaniem z drogą co 200 metrów i światłami co kawałek?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26827
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 lut 2006, 6:18

Raczej bym analogii do trasy GTR niż PST szukał, ale przystanki będą na samym osiedlu co około 600 metrów, a na Modlińskiej (i Jagiellońskiej) jeszcze rzadziej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8619
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 24 lut 2006, 9:09

:arrow: Trasa do Dworca Zachodniego od strony placu Zawiszy aż prosi się o wybudowanie, tym bardziej, że jest na to miejsce, a potoki pasażerskie też pewnie byłyby niezłe.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 24 lut 2006, 16:40

dennis pisze: A ogłoszenie ich przez prezesa akurat teraz, nie wcześniej, nie później :?:
oj prasy nie śledzisz...
dennis pisze: zasadzie reaktywowanie tej trasy sprowadziłoby się do obsłużenia jednego przystanku, w tej chwili nie posiadającego tramów (PKP Kasprzaka).
wg planów tramwaje miałyby jeździć prosto Kasprzaka do Wolskiej jako zamknięcie "obwodnicy" ;)

A TW mają różne plany - ambitne, niektóre mało realne, ale chyba spółka jest najbardziej zdeterminowana na trasach na Tarchomin, Wilanów, Kasprzaka/Powstańców Śl....

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36634
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 24 lut 2006, 17:33

MeWa pisze:tramwaje miałyby jeździć prosto Kasprzaka do Wolskiej jako zamknięcie "obwodnicy"
I w ten oto sposób wpisalibyśmy się do annałów ludzkości jako wynalazcy "obwodnicy promienistej"... :lol:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 24 lut 2006, 17:54

Przeceniasz "nas" - "obwodnicę" użył prezes Karos :P
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36634
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 24 lut 2006, 18:03

No to on przejdzie do historii, nie mówiłem przecież, że wy... :wink:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 24 lut 2006, 18:32

tylko nie pamiętam, czy on użył tego w stosunku do tej trasy... :P
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26827
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 lut 2006, 20:14

Już się nagadali i mogę pisać czy poczekać do jutra? :p :D
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
khangoor
Posty: 134
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:34
Lokalizacja: otwock/wawa
Kontakt:

Post autor: khangoor » 24 lut 2006, 20:30

inż. Glonojad pisze:Już się nagadali i mogę pisać czy poczekać do jutra? :p
napieraj waść. jadę teraz na trening, trochę czajników po lodzie popuszczać, to jak wrócę będę miał co czytać do snu... :D

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26827
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 lut 2006, 9:32

Jeśli chodzi o obwodnicę, to Prezes ma jednak rację.

Zadanie budowy torowiska w Kasprzaka jest bowiem ujęte w tym samym projekcie, co domknięcie Powstańców Śląskich i wiąże się z wybudowaniem "startera" dla trasy obwodowej Kasprzaka - Grójecka, równoległej (bo tak to trzeba powiedzieć teraz) do Prymasa Tysiąclecia.
Dokładny przebieg w/w trasy bedzie znany po zakończeniu Studium Wykonalności (jakoś na dniach ;)) i podjęciu decyzji o wyborze któregoś z wariantów (a w grę wchodzi za równo trasa przez Ordona, jak i przez Prymasa Tysiąclecia).

Jeśli chodzi o pozostałe inwestycje, to na razie w planie na 2007 - 2013 Spółka ma także:
- budowę trasy do Wilanowa
(przy czym fragment śródmiejski, tj. Banacha - Rakowiecka - Puławska prawdopodobnie zostanie otwarty dużo wcześniej, niż cała trasa, więc najpierw powitamy z powrotem 14 :D )

- budowę tras do Tarchomina (przy czym dokładna kolejność budowy nie jest jeszcze znana, podobnie jak przebieg w tzw. Centrum Białołęki).

- modernizację trasy tramwajowej Piaski - Jana Pawła II - Kielecka wraz z wymianą ok. 15 składów

- wymianę 50 składów (jako oddzielne zadanie)

Na powyższe Spółka posiadać będzie środki własne w wysokości ok. 25% wartości inwestycji, o resztę będziemy ubiegać się w Unii. Jak na razie nieźle nam idzie, więc nie powinno być z tym kłopotu ;)


PS: Powyższe informacje można było uzyskać w stoisku Spółki na targach Infratech ;)

PS2: Być może cenne byłoby umieszczenie informacji o planowanych projektach na 2007 - 2013 na stronach Spółki... trzebaby o tym pogadać z "górą" :-k
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Karol
Posty: 857
Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
Lokalizacja: Marysin Wawerski

Post autor: Karol » 25 lut 2006, 13:21

Nieznany przebieg trasy na Tarchominie...a nie przez Światowida?? Jest alternatywna koncepcja?
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!

Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26827
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 lut 2006, 14:48

Tak.
Analizowany jest wariant zaróno przez Modlińską - Światowida, jak i przez Modlińska - Trasę Mostu Północnego do Nowoprojektowanej, a także wariant polegający na budowie obu fragmentów. To jeśli chodzi o nitkę żerańską.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 26 lut 2006, 0:16

inż. Glonojad pisze:]półka ma także:
- budowę trasy do Wilanowa [/color](przy czym fragment śródmiejski, tj. Banacha - Rakowiecka - Puławska prawdopodobnie zostanie otwarty dużo wcześniej, niż cała trasa, więc najpierw powitamy z powrotem 14 :D )
Na konferencji prezes mówił, że budowa Wilanowa być może szybciej nastąpi kosztem innych odcinków, bowiem Rakowiecka nie pomieści dodatkowego ruchu...

ODPOWIEDZ