Nowe trasy tramwajowe

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36642
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 05 mar 2006, 1:20

Przecież Botewa jest prostopadła do Myśliborskiej, nawet się krzyżują. Ale rozumiem, to będzie gdzieś pod drutami...

BTW - czemu nie Myśliborską? Przecież w ten sposób tramwaj z Nowodworów w drodze na most de facto objedzie cały Tarchomin dokładnie dookoła...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26833
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 mar 2006, 9:55

Na mojej mapie Botewa ma sięgacz na południe ;). Z kolei na innej na tej wysokości jest Talarowa.
Dlaczego nie Myśliborską - z dwóch powodów:
- władze Białołęki się nie zgodziły,
- trzeba obsłużyć planowane "Centrum Białołęki" w kwartale Nowoprojektowana - Światowida - Modlińska - TMP.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26833
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 mar 2006, 9:06


Po rozmowie z Prezesem muszę się wycofać z udzielania odpowiedzi na szczegółowe pytania.

Spółka nie chce ujawniać szczegółów, dopóki nie będziemy mieli opinii pozostałych komórek miejskich.

Tym niemniej, Prezes jest chętny do konsultacji społecznych i po uzyskaniu opinii w/w zostanie przeprowadzone spotkanie informacyjne w jakiejś formie (np. Forum Dyskusyjnego NOT).

Przykro mi, że nie mogę pomóc, ale rozumiem Prezesa. Zwłaszcza, że konkurencja szykuje się spora :-?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 06 mar 2006, 18:10

inż. Glonojad pisze:Ale ja osobiście postaram się odpowiedzieć na pytania, o ile nie będą zbyt szczegółowe (nie dlatego, że nie umiałbym, tylko dlatego, że nie wiem czy by mi było wolno ).
Wiesz chyba na jakiej zasadzie SISKOM chciałby to zobaczyć :).

A przebieg linii to już na naszej stronie jest - patrz TMP. Nawet ostatnio w ZDM widziałem mapę w skali 1:5000 całego Tarchomina z naniesionymi rozwiązaniami dotyczącymi tramwaju i TMP właśnie. Ale "dać" mi nie chciano do czasu, gdy nie będzie to już oficjalnie zatwierdzone.
Ale nie wydaje mi się, aby TW, czy jakakolwiek spółka mieska mogła zakazać dostępu do materiałów, które wykonuje z publicznych pieniędzy.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 06 mar 2006, 19:04

Czy zakazać? Ograniczenia w przypadku, gdy niedopełnione zostały wszystkie procedury jest zrozumiałe...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26833
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 mar 2006, 21:01

Tarantula01: Wojsko też działa z publicznych pieniędzy. I wywiad, i dyplomacja... traktuj to jako tajemnicę handlową :p.
Aczkolwiek chętnie bym poznał stanowisko Biura Drogownictwa i Komunikacji (które, nawiasem mówiąc, na dniach to Studium dostanie...).
W każdym razie, istotne jest to, że Studium to jeszcze nie komplet procedury.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 06 mar 2006, 22:15

inż. Glonojad pisze:Na mojej mapie Botewa ma sięgacz na południe . Z kolei na innej na tej wysokości jest Talarowa.
m.p.z.p. Białołęki. Bez nazw ulic, ale zobaczyć gdzie jaka ulica ma być to mimo tego można:

http://www.bialoleka.waw.pl/gmina/miesz ... lo1500.gif

[Zamieniłem obrazek na link -> ponad 300 kilo i 1500px szerokości to trochę sporo ;)
f.
]

[ Dodano: 2006-03-06, 22:23 ]
inż. Glonojad pisze:Tarantula01: Wojsko też działa z publicznych pieniędzy. I wywiad, i dyplomacja... traktuj to jako tajemnicę handlową :p.
:)) Ale Ci mogą się powołać na stosowne ustawy. A TW?? Nieważne.
Ważne jest, żebyśmy mogli zobaczyć te plany zanim wojewoda wyda decyzję o uwarunkowaniach środowiskowych dla S8 od Powązkowskiej do Marek, a następnie kolejną decyzję - tym razem lokalizacyjną - w tej sprawie.
Bo może się okazać, że projekt tramwaju nie będzie pasował do tego co ma być np. zrobione z węzłem Modlińska. I będzie potrzebna korekta nowego opracowania...

Uśmiechniemy się do prezesa.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26833
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 mar 2006, 7:20

Akurat z węzłem Modlińska to, ZTCW, były jakieś ustalenia, tym niemniej dzięku za troskę ;).

A co do ustawy - działanie spółek z o.o. też regulują ustawy. Kodeks spółek czy jakoś tak ;)

A rysunek bardzo ładny, tyle, że BNAM ostatnio "wpada" Traktem w Myśliborską...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 07 mar 2006, 15:24

tarantula01 pisze:m.p.z.p. Białołęki. Bez nazw ulic, ale zobaczyć gdzie jaka ulica ma być to mimo tego można:
pomyśl o modemowcach :-?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5262
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 12 kwie 2006, 17:23

Taka mnie myśl naszła związana z tramwajami. Mają ciągnąć linię do Wilanowa. Połączenie ma być z Marszałkowską. Czy będą utrzymywać takie 501? Wydaje mi się to raczej nierealne. Czyli kolejna linia z pętli wylatuje. Czy nie lepiej by było zatem po porstu za te kilka lat pociągnąć odnogę tramwajową (może być po ulicy, z samochodami) i tam wybudować drugą pętlę tramwajową? Odcinek od Wilanowa do Marszałkowskiej długi, najmniejsza awaria tramwajowa i wszystko na takim odcinku stoi. A pętla na Stegnach służyłaby też jako awaryjna... I tak w dalszych planach jest przeróbka 189 na tramwaj...

Brzydal
Posty: 143
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:18

Post autor: Brzydal » 14 kwie 2006, 12:04

Ciężko powiedzieć co będzie za kilkadziesiąt lat - może wszystkie nasze bloki z lat 60-tych i 70-tych minionego stulecia się zawalą i w zamian powstanie... ano właśnie, ciężko gdybać :)

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8619
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 14 kwie 2006, 12:38

Brzydal pisze:Ciężko powiedzieć co będzie za kilkadziesiąt lat - może wszystkie nasze bloki z lat 60-tych i 70-tych minionego stulecia się zawalą i w zamian powstanie... ano właśnie, ciężko gdybać.
:arrow: E tam, przeprowadzą ich gruntowną termomodernizację :mrgreen:.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5262
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 14 kwie 2006, 17:06

Termomodernizacja już wykonana.

Brzydal
Posty: 143
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:18

Post autor: Brzydal » 14 kwie 2006, 18:26

MZ pisze:
Brzydal pisze:Ciężko powiedzieć co będzie za kilkadziesiąt lat - może wszystkie nasze bloki z lat 60-tych i 70-tych minionego stulecia się zawalą i w zamian powstanie... ano właśnie, ciężko gdybać.
:arrow: E tam, przeprowadzą ich gruntowną termomodernizację :mrgreen:.
A propos modernizacji - nowa winda zainstalowana w sierpniu zeszłego roku zepsuła się do tej pory (ostatni raz przedwczoraj i psuje sie coraz częściej) około 8-10 razy. Czyli tyle co stara w ciągu... poprzednich 30 lat :/

A co do tramwaju, to pewnie byłby (za te 50-70 lat jak się uporają z inwestycją w zwykłym tempie) poprowadzony (szyny) środkowym pasem Sobieskiego, tak żeby wszyscy (ruch się zwiększy jeszcze przecież) utknęli w korku :) Skąd taki domysł ? Na Sobieskiego wymieniają w iście polskim tempie (ach te przerwy "na papierosa", "na dzień wolny") chodniki na kostkę. Ścieżki rowerowe też. I poprowadzono je w sąsiedztwie przystanków tak jak były dawniej czyli tuż przy wiacie. Czyli cykliści nadal mogą rozjeżdżać czekających na autobus bez wyrzutów sumienia, bo przecież są na ścieżce, a to nie oni, a jakiś cymbał wytyczył ją przez środek przystanku :))

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36642
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 14 kwie 2006, 18:37

Na Sobieskiego rozważane jest ulokowanie torów w systemie "waszyngtońskim".
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ