Komunikacja gminna z taryfą ZTM

Moderator: JacekM

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 09 wrz 2010, 17:32

Dożyjesz czasu kiedy sięgnie do woj. łódzkiego ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2704
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 23 wrz 2010, 18:39

Zwycięzcą przetargów na L12 i L13 został... PKS Grodzisk, pokonując PPKS Warszawa i MK2.

ashir
Posty: 27729
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 23 wrz 2010, 18:50

Gorzej już nie mogło być. :razz:
http://ztm.waw.pl/download.php?z=1381&i=100&l=1&m=5
Solaris U10 pisze:Zwycięzcą przetargów na L12 i L13 został... PKS Grodzisk, pokonując PPKS Warszawa i MK2.
Przetarg był tylko na linię L12 i wpłynęły dwie oferty PKS Grodzisk Mazowiecki i PPKS Warszawa. (-X

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 23 wrz 2010, 18:51

ashir pisze:Gorzej już nie mogło być. :razz:
http://ztm.waw.pl/download.php?z=1381&i=100&l=1&m=5
Solaris U10 pisze:Zwycięzcą przetargów na L12 i L13 został... PKS Grodzisk, pokonując PPKS Warszawa i MK2.
Przetarg był tylko na linię L12 i wpłynęły dwie oferty PKS Grodzisk Mazowiecki i PPKS Warszawa. (-X
Jeden był na L12, a drugi na L13 :> I obydwa wygrał PKS Grodzisk.

http://ztm.waw.pl/download.php?z=1382&i=96&l=1&m=5 To jest na L13

ashir
Posty: 27729
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 23 wrz 2010, 18:55

No i teraz się zgadza.

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 23 wrz 2010, 20:43

L13 to gdzie?
Obrazek

ashir
Posty: 27729
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 23 wrz 2010, 20:50

Będzie jeździła po Zalesiu Górnym.

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2704
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 23 wrz 2010, 20:56

A od kiedy to Zalesie Górne leży w Pruszkowie? 8-(

ashir
Posty: 27729
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 23 wrz 2010, 21:12

Solaris U10 pisze:A od kiedy to Zalesie Górne leży w Pruszkowie? 8-(
Nie wiem, czemu pomyliło mi się z linią L11. A linia L13 ma jeździć z Zalesia Górnego do stacji w Piasecznie, przez Jesówkę, Wólkę Kozodawską i Jazgarzew co ok. godzinę we wszystkie dni tygodnia.

ashir
Posty: 27729
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 24 wrz 2010, 12:55

ZTM pisze:Zarząd Transportu Miejskiego rozstrzygnął przetargi na obsługę komunikacyjną lokalnych linii dowozowych w Piastowie i Piasecznie. W obu tych gminach „elki” będzie obsługiwać Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej z Grodziska Mazowieckiego, które zaoferowało najkorzystniejsze ceny za wozokilometr.



W Piastowie

Linia L12 umożliwi szybki dojazd do przystanku kolejowego PKP. Autobusy będą kursowały tylko w dni robocze, z częstotliwością co ok. 15 minut w godzinach szczytu i co 30 minut poza szczytem.

L12 pojedzie na trasie:

Ogińskiego (Piastów) – Toruńska – al. Krakowska – Warszawska – al. Wojska Polskiego – 11 Listopada – Dworcowa – Sienkiewicza – Orzeszkowej – Os. Harcerska (Piastów).

10-metrowe autobusy przewoźnika będą spełniały normy ekologiczne Euro II i zostaną wyposażone w kasowniki ZTM.

Zwycięzca przetargu PKS Grodzisk Mazowiecki zaoferował stawkę 3,48 zł netto za wozokilometr.

W Piasecznie

Linia L13 pojedzie z Zalesia Górnego do stacji kolejowej PKP Piaseczno. Autobusy będą kursować co ok. godzinę we wszystkie dni tygodnia na trasie:

PKP Piaseczno (Piaseczno) – Jazgarzew – Wólka Kozodawska – Jesówka – Wiekowej Sosny (Zalesie Górne).

Stawka za wozokilometr PKS Grodzisk to 2,28 zł netto.

Na terenie gminy Piaseczno kursują już lokalne linie dowozowe – L-2 i L-5.

Zasady

Zgodnie z umowami, w obu gminach przewozy będą wykonywane od 1 października do 31 grudnia bieżącego roku.

W pojazdach będą honorowane bilety ZTM ważne w 2. strefie (90-dniowe, 30-dniowe - z wyłączeniem biletów na jedną linię, a także dobowe, 3-dniowe, 7-dniowe, 14-dniowe oraz bilety seniora). W liniach oznaczonych literą L są honorowane wszystkie uprawnienia do przejazdów ulgowych (ulga 50 proc.) i bezpłatnych, zgodnie z zasadami obowiązującymi w lokalnym transporcie zbiorowym, organizowanym przez ZTM.

Jednorazowe bilety, na podstawie taryfy uchwalonej przez władze gmin, wyemituje również przewoźnik.

JaBaal
Posty: 740
Rejestracja: 09 lis 2006, 21:06

Post autor: JaBaal » 24 wrz 2010, 13:22

Gazeta WPR pisze:Pruszkowska komunikacja z poślizgiem
(24-09-2010 07:46)
Wiadomo już, że planowana lokalna pruszkowska linia autobusowa L11 nie ruszy 1 października, jak wcześniej zapowiadano. Jej uruchomienie nieco się opóźni – obecnie zaplanowano je na 18 października.

fot. BS Nie 1 a 18 października ma zostać uruchomiona w Pruszkowie lokalna linia autobusowa L11 – dowiedzieliśmy się w pruszkowskim magistracie. – Jest już podpisane porozumienie z Zarządem Transportu Miejskiego w tej sprawie – powiedziała nam Elżbieta Korach, naczelnik Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Pruszkowie. – Podpisaliśmy je w ubiegłym tygodniu.

Pozostały prace przygotowawcze

Wszystkie szczegóły techniczne związane z uruchomieniem linii L11 zostały już uzgodnione. Opracowano trasę linii i rozkład jazdy. Jest też projekt organizacji ruchu na tych ulicach, po których pojadą autobusy. W tej chwili do wykonania zostały jeszcze prace przygotowawcze. Trzeba m.in. oznakować przystanki, wyznaczyć odpowiednie pasy na jezdniach i zlikwidować garby na ul. Chopina. Część z tych prac musi wykonać ZTM (oznakowanie przystanków), część – miasto (przygotowanie ulic).

Pętla po mieście

Autobusy linii L11 będą mieć przystanek końcowy na wewnętrznej ulicy przy al. Wojska Polskiego w pobliżu supermarketu Lidl. Stamtąd pojadą ul. Plantową do ul. Powstańców, następnie ulicami: Chopina, Kościuszki i Sienkiewicza do dworca PKP, dalej ulicami: Ołówkową, Powstańców i Plantową wrócą na przystanek krańcowy. Autobusy będą więc robiły pętlę po mieście, a przystanek końcowy będą miały tylko jeden. – Według przygotowanego rozkładu jazdy, autobusy linii L11 będą kursować w godzinach szczytu co 15 minut, a poza szczytem co 30 minut – mówi Korach. Jak nas poinformowała, w soboty i niedziele linia będzie kursowała z taką samą częstotliwością jak poza godzinami szczytu, czyli co pół godziny.

Jaki przewoźnik?

Nadal nie wiadomo, kto będzie obsługiwał linię L11. ZTM nie ogłosił jeszcze w tej sprawie przetargu. – Ogłosimy go wkrótce, to kwestia kilku dni – informuje Konrad Klimczak, rzecznik prasowy ZTM. Jego zdaniem, kwestia rozstrzygnięcia przetargu na obsługę linii to kwestia kolejnych kilku dni. Jak twierdzi, nie powinno być żadnych trudności, by termin uruchomienia linii
18 października został dotrzymany. Podobnego zdania jest Elżbieta Korach.

Wspólny bilet

Najważniejszą korzyścią, jaką odniosą mieszkańcy Pruszkowa z nowej linii autobusowej, jest to, że będzie na niej obowiązywał tzw. wspólny bilet. Oznacza to, że posiadacze warszawskich kart miejskich z zakodowanymi na nich biletami 90- i 30-dniowymi ważnymi w 1 i 2 strefie (z wyjątkiem biletów na jedną linię) będą mogli nią jeździć bez konieczności kasowania kolejnych biletów. Ponadto w autobusach honorowane będą pozostałe bilety okresowe: dobowe, trzydniowe, tygodniowe i dwutygodniowe ważne w 1 i 2 strefie. Bilety obowiązujące tylko w pierwszej strefie, na linii L11 będą nieważne. Wprowadzenie wspólnego biletu do lokalnej komunikacji w Pruszkowie jest możliwe dlatego, że miasto współuczestniczy w finansowaniu transportu publicznego ZTM do i na terenie miasta.

Kolejne linie w styczniu

Miasto nadal prowadzi prace i uzgodnienia nad uruchomieniem kolejnych lokalnych linii autobusowych w Pruszkowie od 1 stycznia 2011 r. Początkowo zapowiadano, że będzie to jedna linia, obecnie wiadomo, że może być ich więcej. Trwają m.in. prace nad uruchomieniem połączeń z Pruszkowa do Komorowa, z Malich przez Tworki do stacji PKP w Pruszkowie, oraz tras na Gąsin i Żbików. Jedna z linii planowana jest wspólnie z Piastowem i ma być skomunikowana z dojeżdżającymi tam warszawskimi autobusami linii 716 i 717.
Autor: Andrzej S. Rodys
Źródło

Trasa "ogryzkowata", do tego dziwnie podobna do dawniej planowanej szynobusowej (główne połączenie: os. Staszica - SKM Pruszków), która jakoby nieopłacalną się okazała wg jakichś ekspertyz.
Jeśli ktokolwiek wypowiada się o komunikacji w Pruszkowie, niech nie zapomina, że na północ od torów (Gąsin, Żbików, Bąki) też mieszkają ludzie.
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...

Jacenty
Posty: 77
Rejestracja: 03 lis 2006, 0:45
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Jacenty » 25 wrz 2010, 11:43

Pytanie mam:wiecie może czym te "elki" będzie Grodzio obsługiwał?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26832
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 wrz 2010, 12:00

Obstawiam tureckie "cosie", które robiły za podróbkę komunikacji miejskiej w Pruszkowie kiedyś.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Scania A597
Posty: 226
Rejestracja: 27 sty 2010, 10:13
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Scania A597 » 26 wrz 2010, 10:51

Glonojad pisze:Obstawiam tureckie "cosie", które robiły za podróbkę komunikacji miejskiej w Pruszkowie kiedyś.
a wiesz czy te tureckie ,,cosie" spełniają normy ekologiczne Euro II???
bo ja wątpie

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26832
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 wrz 2010, 11:37

Euro II to nie jest takie znowu halo przecież. Ale czy spełniają, to rzeczywiście nie wiem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ