O spółce Przewozy Regionalne

Moderatorzy: JacekM, person

Łukasz
Posty: 7311
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: O spółce Przewozy Regionalne

Post autor: Łukasz » 08 gru 2016, 23:46

osa pisze:Zacznijmy od tego, że ta spółka już dawno powinna zostać wchłonięta przez Koleje Mazowieckie, Śląskie, Wielkopolskie itp. A takie zmiany logo czy nazwy to zwykłe pudrowanie trupa utrzymywanego przy życiu dla kilku prezesowskich posadek.. Jak to na kolei.
Każde województwo ma już takie koleje tak btw?
ŁK

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 08 gru 2016, 23:49

Nie.

Łukasz
Posty: 7311
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 gru 2016, 0:03

No to jak oddać PRy województwom, skoro ich nie stać może na zarządzanie kawałkami?
ŁK

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 9251
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 09 gru 2016, 8:02

Które województwa? Bogatsze wycofały się z finansowania strukturalnie nierentownych przewozów lokalnych, tworząc własne spółki (Mazowieckie, Dolnośląskie itd.) i to w nich inwestując w tabor. Co zostało obecnie? Ściana wschodnia.
Nielegalne zmiany kadrowe i ustrojowe w sądownictwie to pełzający zamach stanu.

PiS i Julia Przyłębska przejęli Trybunał Konstytucyjny i teraz ustawiają wyroki pod zapotrzebowanie polityczne. Sędziowie w mniejszości napisali list otwarty, pokazując skalę manipulacji składami orzekającymi. Przeczytaj. Opis w RMF i na oko.press.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 6360
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy
Kontakt:

Post autor: person » 09 gru 2016, 8:50

KwZ pisze:Bogatsze wycofały się z finansowania strukturalnie nierentownych przewozów lokalnych, tworząc własne spółki (Mazowieckie, Dolnośląskie itd.)
Przecież to jest kłamstwo! Powołanie własnej spółki:
- nie powoduje wycofania się z "finansowania strukturalnie nierentownych przewozów lokalnych (!!!); pierwszy przykład z brzegu: czy Koleje Dolnośląskie automatycznie wycofały się z obsługi Jeleniej Góry-Lwówka?
- nie powoduje automatycznego wycofania się ze współpracy z Przewozami Regionalnymi (wyjątek - Koleje Mazowieckie, choć nie do końca, bo przecież KM i PR współpracują na wschodnich rubieżach województwa);
- nie wszystkie bogatsze powołały własne spółki (Zachodniopomorskie, Kuj-Pom, w zasadzie również Pomorskie).
KwZ pisze:i to w nich inwestując w tabor. .
Przecież to kłamstwo! Nawet po powołaniu własnych spółek województwa "inwestują w tabor" i przekazują go PRom w użytkowanie! (pierwszy przykład z brzegu: łódzkie)
KwZ pisze:Co zostało obecnie? Ściana wschodnia.
Zachodniopomorskie, Lubuskie, Opolskie, Kujawsko-Pomorskie, Pomorskie... Tak, ściana wschodnia.

ashir
Posty: 25570
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 09 gru 2016, 9:17

Przy czym w Kujawsko-Pomorskim przewozy realizuje jeszcze Arriva, choć rzeczywiście na trochę innych zasadach. ;)

Łukasz
Posty: 7311
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 gru 2016, 9:20

I jest jeszcze choćby sprawa Małopolskich, od których PR przejmuje połączenia.
ŁK

Krzysztof_J
Posty: 76
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 14 lip 2019, 11:36

Przewozy Regionalne chcą zezłomować jedyny egzemplarz ED73: http://inforail.pl/koniec-ed73-001-traf ... 16112.html

ODPOWIEDZ