Strona 64 z 67
O spółce Przewozy Regionalne
: 07 gru 2016, 18:04
autor: Wiliam
Jakieś takie nijakie to logo. Nazwa to wiadomo. A malowanie, jak na to co do tej pory było, jest całkiem ok. Choć nie wiem skąd to parcie na ten pomarańczowy, który i tak pewnie będzie wyglądać jak sraczkowaty.
O spółce Przewozy Regionalne
: 07 gru 2016, 19:29
autor: osa
A po co w ogóle ta zmiana i ile to będzie kosztować? Kolejna głupota kolejarzy.
O spółce Przewozy Regionalne
: 07 gru 2016, 19:39
autor: Emyl
fik pisze:Logo jest naprawdę spoko, nazwa dramatyczna, a malowanie... malowanie też było złe.
O spółce Przewozy Regionalne
: 07 gru 2016, 22:22
autor: Autobus Czerwon
osa pisze:A po co w ogóle ta zmiana i ile to będzie kosztować? Kolejna głupota kolejarzy.
Skoro mają przemalowywać przy okazji rewizji, to raczej nie będą to porażające koszty.
O spółce Przewozy Regionalne
: 07 gru 2016, 23:59
autor: Łukasz
osa pisze:A po co w ogóle ta zmiana i ile to będzie kosztować? Kolejna głupota kolejarzy.
Będą realizować przewozy pekaesopodobne.
O spółce Przewozy Regionalne
: 08 gru 2016, 11:04
autor: fik
osa pisze:A po co w ogóle ta zmiana i ile to będzie kosztować? Kolejna głupota kolejarzy.
Na studiach całe lata uczą o strategii marki, rebrandingach, identyfikacji, itd, a redaktor Osowski potrafi wszystko podsumować "głupota kolejarzy". Istny geniusz, moim zdaniem marnuje się pisząc felietoniki o odśnieżaniu i parkowaniu w Warszawie.
O spółce Przewozy Regionalne
: 08 gru 2016, 11:33
autor: Wiliam
Fiku, nie ma co się wyzłośliwiać. Naprawdę uważasz że z tą zmianą przyjdzie "nowa jakość usług"?
O spółce Przewozy Regionalne
: 08 gru 2016, 11:39
autor: fik
Nie wiem, co przyjdzie z tą zmianą, wiem, że obsesja redaktora-geniusza Osowskiego na punkcie wszystkiego, co kolejowe, jest już nudna i nigdy nie miała nic wspólnego z merytoryczną dyskusją.
O spółce Przewozy Regionalne
: 08 gru 2016, 14:06
autor: MichalJ
fik pisze:
Na studiach całe lata uczą o strategii marki, rebrandingach, identyfikacji,
Co nie zmienia faktu, że w znakomitej większości jest to sztuka dla sztuki, sposób wydania pieniędzy albo zasłona dymna.
Była kiedyś na jakimś portalu prezentacja 10 przykładów "wzorowego odświeżania marki". W trzech przypadkach była to zmiana "2d logo na nowoczesne 3d logo", w trzech zmiana "3d logo na nowoczesne 2d logo".
Ile lat ma marka i logo "Coca-cola", "Nivea" albo "Mercedes" ?
O spółce Przewozy Regionalne
: 08 gru 2016, 14:32
autor: Poc Vocem
No tak, tylko że wszystkie te firmy w swojej historii kilkukrotnie mniejszego lub większego rebrandingu dokonywały. I to pomimo braku wpadek jakościowych. Na pekapie rebranding jest potrzebny o tyle, że oni marki nie mają, a nowa marka stwarza okazję do pokazania się z lepszej strony. Inna sprawa, że to się najpewniej nie uda.
O spółce Przewozy Regionalne
: 08 gru 2016, 14:52
autor: MichalJ
Żadna z tych firm nie zmieniła nazwy produktu ani loga na coś kompletnie niepodobnego.
O spółce Przewozy Regionalne
: 08 gru 2016, 14:54
autor: Poc Vocem
Żadna z tych firm nie miała tak złej opinii wśród klientów.
O spółce Przewozy Regionalne
: 08 gru 2016, 20:23
autor: osa
Zacznijmy od tego, że ta spółka już dawno powinna zostać wchłonięta przez Koleje Mazowieckie, Śląskie, Wielkopolskie itp. A takie zmiany logo czy nazwy to zwykłe pudrowanie trupa utrzymywanego przy życiu dla kilku prezesowskich posadek.. Jak to na kolei.
O spółce Przewozy Regionalne
: 08 gru 2016, 20:29
autor: fik
osa pisze: Jak to na kolei.
Wnoszę o punktowanie tego typu niemerytorycznych wstawek.
O spółce Przewozy Regionalne
: 08 gru 2016, 23:05
autor: Sebastian
Próby usamorządowienia Przewozów Regionalnych już były. Wychodzi na to że istnienie tak dużego, publicznego przedsiębiorstwa jest trudne w sprawnym zarządzaniu.
Inna sprawa że Przewozy Regionalne mają na sobie brzemię różnych zaniedbań z przeszłości, w tym jeszcze z czasów "jednego PKP".