Przecież ona ma tą częstotliwość od marca po zawieszeniu 2....eM pisze:poza tym chyba na linii 1, bo w rozkładzie od jutra dziwnie dużą częstotliwość ma
Wymiany motorniczych w celu poprawy czÄstotliwoĹci
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
A, to sorry.SławekM pisze:Przecież ona ma tą częstotliwość od marca po zawieszeniu 2....eM pisze:poza tym chyba na linii 1, bo w rozkładzie od jutra dziwnie dużą częstotliwość ma
Linię obsługuje zakład R-7 „Woronicza”
128 131 192 195 210 501 502 510 514 727 N01 N13 N22 N31 N33 N34 N35 N36 N37 N41 N44 N63 N83 N85 N95
128 131 192 195 210 501 502 510 514 727 N01 N13 N22 N31 N33 N34 N35 N36 N37 N41 N44 N63 N83 N85 N95
Moim zdaniem krótko o pomyśle--> Będzie z tym sporo problemów, bo:
-podczas jazdy amerykańskiej trzeba czasem nawet pół swojej zmiany by dostosować się i zrozumieć zachowanie parcha którego się dostanie. Na "swój" wóz zawsze wsiada się jak do siebie. Choćby z tego powodu na autobusach uznaję to za niewykonalne. Zwiększy się przez to liczba awarii, syf w pojazdach, i ogólnie znów spadnie dbałość o tabor. Jeżeli chodzi o autobusy jestem na NIE!
-tramwaje... Być może sęk jest w tym by nie zmieniać linii, ale byś przyjeżdżał na kraniec np brygadą 7, którą bierze twój kolega z brygady 6, ty czekasz na przyjazd 8, a ten z 8 idzie odpocząć i czekać na 9. Wozy idą bez postojów a ty przeskakujesz o brygadę na tej samej linii cały czas. Wychodzi dwóch motorowych więcej na linii niż wozów. Brygad 8, motorowych 10, czyli odpoczywa po jednym na każdym krańcu. Po co te roszady z liniami??? Przecież to jeszcze jest konieczność takiego rozplanowania by w swojej zajezdni skończyć
-podczas jazdy amerykańskiej trzeba czasem nawet pół swojej zmiany by dostosować się i zrozumieć zachowanie parcha którego się dostanie. Na "swój" wóz zawsze wsiada się jak do siebie. Choćby z tego powodu na autobusach uznaję to za niewykonalne. Zwiększy się przez to liczba awarii, syf w pojazdach, i ogólnie znów spadnie dbałość o tabor. Jeżeli chodzi o autobusy jestem na NIE!
-tramwaje... Być może sęk jest w tym by nie zmieniać linii, ale byś przyjeżdżał na kraniec np brygadą 7, którą bierze twój kolega z brygady 6, ty czekasz na przyjazd 8, a ten z 8 idzie odpocząć i czekać na 9. Wozy idą bez postojów a ty przeskakujesz o brygadę na tej samej linii cały czas. Wychodzi dwóch motorowych więcej na linii niż wozów. Brygad 8, motorowych 10, czyli odpoczywa po jednym na każdym krańcu. Po co te roszady z liniami??? Przecież to jeszcze jest konieczność takiego rozplanowania by w swojej zajezdni skończyć
Pogrążacie się coraz bardziej!
Zmiany mają być właśnie w obrębie jednej linii, tak jak piszesz. A przynajmniej w zdecydowanej większości tak właśnie ma być...SP45-166 pisze:-tramwaje... Być może sęk jest w tym by nie zmieniać linii, ale byś przyjeżdżał na kraniec np brygadą 7, którą bierze twój kolega z brygady 6, ty czekasz na przyjazd 8, a ten z 8 idzie odpocząć i czekać na 9. Wozy idą bez postojów a ty przeskakujesz o brygadę na tej samej linii cały czas. Wychodzi dwóch motorowych więcej na linii niż wozów. Brygad 8, motorowych 10, czyli odpoczywa po jednym na każdym krańcu. Po co te roszady z liniami??? Przecież to jeszcze jest konieczność takiego rozplanowania by w swojej zajezdni skończyć
Linię obsługuje zakład R-7 „Woronicza”
128 131 192 195 210 501 502 510 514 727 N01 N13 N22 N31 N33 N34 N35 N36 N37 N41 N44 N63 N83 N85 N95
128 131 192 195 210 501 502 510 514 727 N01 N13 N22 N31 N33 N34 N35 N36 N37 N41 N44 N63 N83 N85 N95
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ojej. Straszne.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No cóż. Czekamy, co o tym powiedzą kabiniarze udający kierowców...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Cóż. Trzeba będzie zrobić rozkład z samymi SWL-ami.
Jest natomiast w wypowiedziach trochę nieścisłości, które występowały w rozkładach do końca zeszłego roku, a teraz zostało wyeliminowane:
1. Nie ma SWL-i potrójnych. Przynajmniej w rozkładach. Aczkolwiek czasami dyspozytorzy łatają dziury w planie i by uniknąć nieplanowanych zjazdów dokładają trzecią część SWL-a.
2. Obecnie nie ma zmian z przechodzeniem z krańca na kraniec. Dopuszczone są tylko trzy takie przypadki w ramach podmian pod zajezdniami: Okopowa dla R-1, Kijowska dla R-2 i Młociny dla R-4.
3. Przesiadki pod zajezdnią obecnie uwzględniają czas konieczny na dojście z przystanku do dyspozytorni i/lub na odwrót.
Jest natomiast w wypowiedziach trochę nieścisłości, które występowały w rozkładach do końca zeszłego roku, a teraz zostało wyeliminowane:
1. Nie ma SWL-i potrójnych. Przynajmniej w rozkładach. Aczkolwiek czasami dyspozytorzy łatają dziury w planie i by uniknąć nieplanowanych zjazdów dokładają trzecią część SWL-a.
2. Obecnie nie ma zmian z przechodzeniem z krańca na kraniec. Dopuszczone są tylko trzy takie przypadki w ramach podmian pod zajezdniami: Okopowa dla R-1, Kijowska dla R-2 i Młociny dla R-4.
3. Przesiadki pod zajezdnią obecnie uwzględniają czas konieczny na dojście z przystanku do dyspozytorni i/lub na odwrót.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Innymi słowy, albo stare kotlety, albo motorniczowie "i tak wiedzą swoje".
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Zakładam, że sprawę nagłośnił Sierpień '80, który jako jedyny torpeduje SWL-e wszelkimi możliwymi sposobami.
Jedna była tylko racja w tym materiale, która jest poważnym problemem. Jak ktoś nie dojedzie na zmianę, to się sypie cały łańcuszek kilku SWL-i.
Jedna była tylko racja w tym materiale, która jest poważnym problemem. Jak ktoś nie dojedzie na zmianę, to się sypie cały łańcuszek kilku SWL-i.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jeśli w sprawach przesiadek Sierpień jest tak "kąpetętny" jak w sprawie sygnalizacji, to wiele by to wyjaśniało.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5814
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48