Bardzo dĹugie dodatki
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
Witam.
Postanowiłem wrzucić tutaj ciekawostkę w sprawie brygad zwanych dodatkami w Tramwajach Warszawskich. Poniżej przedstawiam wykaz dodatków, które kursują zdecydowanie dłużej niż "normalne" dodatki.
017/1 zm. A: 04:39 - 10:18 zm. B: 14:01 - 23:12 ZET R-2
018/1 zm. A: 04:11 - 09:18 zm. B: 14:17 - 21:21 ZET R-2
019/1 zm. A: 06:14 - 09:47 zm. B: 14:11 - 00:14 ZET R-1
020/1 zm. A: 04:12 - 10:24 zm. B: 13:43 - 00:19 ZET R-3
021/1 zm. A: 05:00 - 09:55 zm. B: 13:35 - 21:14 ZET R-2
022/1 zm. A: 06:33 - 09:10 zm. B: 12:37 - 23:12 ZET R-3
010/3 zm. A: 05:51 - 09:31 zm. B: 13:10 - 20:35 ZET R-2
012/4 zm. A: 05:16 - 11:17 zm. B: 13:12 - 23:13 ZET R-4
013/4 zm. A: 05:53 - 10:41 zm. B: 12:37 - 21:20 ZET R-4
014/4 zm. A: 04:22 - 11:55 zm. B: 13:58 - 20:05 ZET R-4
011/7 zm. A: 04:37 - 10:24 zm. B: 14:23 - 20:22 ZET R-2
011/8 zm. A: 06:41 - 09:02 zm. B: 14:01 - 21:16 ZET R-1
012/8 zm. A: 05:06 - 10:06 zm. B: 14:51 - 22:06 ZET R-2
013/8 zm. A: 05:25 - 09:13 zm. B: 14:23 - 20:05 ZET R-1
014/8 zm. A: 06:01 - 09:42 zm. B: 13:30 - 20:23 ZET R-1
010/16 zm. A: 05:41 - 11:54 zm. B: 13:28 - 20:34 ZET R-4
012/16 zm. B: 12:25 - 20:32 ZET R-3
011/18 zm. A: 04:49 - 09:29 zm. B: 14:25 - 20:09 ZET R-2
014/18 zm. B: 13:17 - 20:05 ZET R-3
013/22 zm. A: 06:53 - 10:22 zm. B: 12:32 - 18:41 ZET R-4
014/22 zm. A: 04:43 - 10:52 zm. B: 13:02 - 19:10 ZET R-4
015/22 zm. A: 05:32 - 11:52 zm. B: 13:47 - 19:52 ZET R-4
016/22 zm. A: 06:12 - 09:22 zm. B: 14:19 - 20:21 ZET R-4
018/23 zm. A: 04:59 - 08:41 zm. B: 13:42 - 20:30 ZET R-2
019/23 zm. A: 04:56 - 08:56 zm. B: 13:58 - 22:04 ZET R-2
011/25 zm. A: 04:22 - 09:25 zm. B: 13:37 - 22:10 ZET R-1
026/26 zm. B: 13:46 - 23:07 ZET R-1
020/33 zm. A: 07:10 - 09:16 zm. B: 14:03 - 20:04 ZET R-4
022/33 zm. A: 06:51 - 10:53 zm. B: 12:30 - 22:05 ZET R-3
023/33 zm. A: 04:30 - 10:23 zm. B: 14:26 - 20:25 ZET R-4
014/35 zm. A: 06:17 - 09:55 zm. B: 12:13 - 20:46 ZET R-4
015/35 zm. A: 04:26 - 10:19 zm. B: 12:58 - 21:28 ZET R-4
016/35 zm. A: 05:04 - 11:05 zm. B: 12:53 - 19:41 ZET R-4
017/35 zm. A: 05:14 - 11:19 zm. B: 13:38 - 19:50 ZET R-4
010/36 zm. A: 04:41 - 11:05 zm. B: 13:03 - 19:35 ZET R-3
011/36 zm. A: 06:51 - 09:20 zm. B: 12:54 - 20:42 ZET R-3
Postanowiłem wrzucić tutaj ciekawostkę w sprawie brygad zwanych dodatkami w Tramwajach Warszawskich. Poniżej przedstawiam wykaz dodatków, które kursują zdecydowanie dłużej niż "normalne" dodatki.
017/1 zm. A: 04:39 - 10:18 zm. B: 14:01 - 23:12 ZET R-2
018/1 zm. A: 04:11 - 09:18 zm. B: 14:17 - 21:21 ZET R-2
019/1 zm. A: 06:14 - 09:47 zm. B: 14:11 - 00:14 ZET R-1
020/1 zm. A: 04:12 - 10:24 zm. B: 13:43 - 00:19 ZET R-3
021/1 zm. A: 05:00 - 09:55 zm. B: 13:35 - 21:14 ZET R-2
022/1 zm. A: 06:33 - 09:10 zm. B: 12:37 - 23:12 ZET R-3
010/3 zm. A: 05:51 - 09:31 zm. B: 13:10 - 20:35 ZET R-2
012/4 zm. A: 05:16 - 11:17 zm. B: 13:12 - 23:13 ZET R-4
013/4 zm. A: 05:53 - 10:41 zm. B: 12:37 - 21:20 ZET R-4
014/4 zm. A: 04:22 - 11:55 zm. B: 13:58 - 20:05 ZET R-4
011/7 zm. A: 04:37 - 10:24 zm. B: 14:23 - 20:22 ZET R-2
011/8 zm. A: 06:41 - 09:02 zm. B: 14:01 - 21:16 ZET R-1
012/8 zm. A: 05:06 - 10:06 zm. B: 14:51 - 22:06 ZET R-2
013/8 zm. A: 05:25 - 09:13 zm. B: 14:23 - 20:05 ZET R-1
014/8 zm. A: 06:01 - 09:42 zm. B: 13:30 - 20:23 ZET R-1
010/16 zm. A: 05:41 - 11:54 zm. B: 13:28 - 20:34 ZET R-4
012/16 zm. B: 12:25 - 20:32 ZET R-3
011/18 zm. A: 04:49 - 09:29 zm. B: 14:25 - 20:09 ZET R-2
014/18 zm. B: 13:17 - 20:05 ZET R-3
013/22 zm. A: 06:53 - 10:22 zm. B: 12:32 - 18:41 ZET R-4
014/22 zm. A: 04:43 - 10:52 zm. B: 13:02 - 19:10 ZET R-4
015/22 zm. A: 05:32 - 11:52 zm. B: 13:47 - 19:52 ZET R-4
016/22 zm. A: 06:12 - 09:22 zm. B: 14:19 - 20:21 ZET R-4
018/23 zm. A: 04:59 - 08:41 zm. B: 13:42 - 20:30 ZET R-2
019/23 zm. A: 04:56 - 08:56 zm. B: 13:58 - 22:04 ZET R-2
011/25 zm. A: 04:22 - 09:25 zm. B: 13:37 - 22:10 ZET R-1
026/26 zm. B: 13:46 - 23:07 ZET R-1
020/33 zm. A: 07:10 - 09:16 zm. B: 14:03 - 20:04 ZET R-4
022/33 zm. A: 06:51 - 10:53 zm. B: 12:30 - 22:05 ZET R-3
023/33 zm. A: 04:30 - 10:23 zm. B: 14:26 - 20:25 ZET R-4
014/35 zm. A: 06:17 - 09:55 zm. B: 12:13 - 20:46 ZET R-4
015/35 zm. A: 04:26 - 10:19 zm. B: 12:58 - 21:28 ZET R-4
016/35 zm. A: 05:04 - 11:05 zm. B: 12:53 - 19:41 ZET R-4
017/35 zm. A: 05:14 - 11:19 zm. B: 13:38 - 19:50 ZET R-4
010/36 zm. A: 04:41 - 11:05 zm. B: 13:03 - 19:35 ZET R-3
011/36 zm. A: 06:51 - 09:20 zm. B: 12:54 - 20:42 ZET R-3
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
Otóż nie są... brygady zjeżdżają po trasie linii do zakładu "ŻOLIBORZ". Odstawienie na tych krańcach, wg mnie, byłoby bezcelowe. Dla przykładu, jesteś motorniczym z R-4, mieszkasz na Bielanach, wg tego co napisałeś, miałbyś jechać po skład na Żerań Wschodni... o której byś wyszedł z domu? 1,5h przed rozpoczęciem służby? Poza tym, odstawianie składów na krańcu generowałoby koszta związane z zatrudnieniem ludzi do pilnowania i ochrony przed dewastacjami, także w biały dzień.SławekM pisze:Aleksander2634 pisze:012/4 zm. A: 05:16 - 11:17 zm. B: 13:12 - 23:13 ZET R-4
013/4 zm. A: 05:53 - 10:41 zm. B: 12:37 - 21:20 ZET R-4Te brygady to powinny być odstawione na Żeraniu Wschodnim (4) i Ratuszowej-ZOO (16)...Aleksander2634 pisze:010/16 zm. A: 05:41 - 11:54 zm. B: 13:28 - 20:34 ZET R-4
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
Hmm, brygada może pracować więcej jak 10h, ale nie musi jej obsługiwać jeden motorniczy...zatem weź po uwagę możliwość taką, że gdzieś ok. 18:30-19:00 może być ustawiona zmiana motorniczych na mieścieBJ pisze:A to w tramwajach można tak ponad 10h?Aleksander2634 pisze:019/1 zm. A: 06:14 - 09:47 zm. B: 14:11 - 00:14 ZET R-1
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
To wiadomo, że brygada może jeździć więcej niż 10h, ale do tej pory chyba tylko raz słyszałem o zmianie kierowców podczas jednego dodatkuAleksander2634 pisze:Hmm, brygada może pracować więcej jak 10h, ale nie musi jej obsługiwać jeden motorniczy...zatem weź po uwagę możliwość taką, że gdzieś ok. 18:30-19:00 może być ustawiona zmiana motorniczych na mieście
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
Jakiś przykład? Bo ja znam kilka...BJ pisze:To wiadomo, że brygada może jeździć więcej niż 10h, ale póki co chyba tylko raz słyszałem o zmianie kierowców podczas jednego dodatkuAleksander2634 pisze:Hmm, brygada może pracować więcej jak 10h, ale nie musi jej obsługiwać jeden motorniczy...zatem weź po uwagę możliwość taką, że gdzieś ok. 18:30-19:00 może być ustawiona zmiana motorniczych na mieście
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
To nie tylko na Redutowej, swego czasu na Stalowej dwa dodatki na 801 w zm. B miały zmianę kierowców, był także kiedyś maraton na 181 ze zmianą...BJ pisze:Coś takiego miało albo nadal ma miejsce na Redutowej, bodaj na 719...Aleksander2634 pisze:Jakiś przykład? Bo ja znam kilka...
[ Dodano: |12 Paź 2009|, 2009 17:31 ]
Nawet były takie dwaJamnik pisze:Na Woronicza jakieś 3 lata temu był dodatek na 189 obsługiwany w zm. B przez 2 kierowców.BJ pisze: Coś takiego miało albo nadal ma miejsce na Redutowej, bodaj na 719...
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa
-
- Posty: 1279
- Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12
Przy czym to 719/1 obsługuje R-11, a nie Redutowa, jak ktoś pisał wyżej (chyba, że coś się zmieniło od września/października...). Przynajmniej przez całe wakacje widywałam tam zawsze lub prawie zawsze deskorolkę. Oczywiście to, że 3. zmiana zaczyna na bazie bierze się stąd, że w pierwszym wozie nie wystarczyłoby paliwa na dokończenie zadania.Misiek997 pisze:na 063/711 na B też jest zmiana kierowców. 1/719 jest niby 3 zmianowe ale 3 zmiana wyjeżdża z bazy innym wozem. 2/719 jest 3 zmianowe: zm A, dodatkowicz robiący 2 koła, i Zm B jeżdżący do 00 coś
Warte wzmianki są też trzyzmianowe całki (przykład: 710/8, czyli ostatni zjazd na R-7 - 1:15 ), na których na drugiej zmianie jeżdżą całodzienni dodatkowicze lub kierowcy na bardzo małych etatach (na rzeczonym ósmym 710 drugi kiero robi jedno kółko, pracując w godzinach 14 z groszami-17:00).
Linię obsługuje zakład R-7 „Woronicza”
128 131 192 195 210 501 502 510 514 727 N01 N13 N22 N31 N33 N34 N35 N36 N37 N41 N44 N63 N83 N85 N95
128 131 192 195 210 501 502 510 514 727 N01 N13 N22 N31 N33 N34 N35 N36 N37 N41 N44 N63 N83 N85 N95