Fotoradar w śmietniku

Moderatorzy: Tyrystor, Szeregowy_Równoległy

Awatar użytkownika
Jamnik
Posty: 3835
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jamnik » 14 paź 2009, 11:02

Paweł_K pisze:
Teokryt pisze: nie przyzwyczaję, ta nawierzchnia nie jest bezpieczna. Jak jadę jako pasażer to czuje jak telepie na każdym przełomie. Bardzo nieprzyjemne to jest i jakoś mało pewnie sie wtedy czuję.
Jak na razie po TK jechałem najwiecej 60km/h :) Kto chciał to mnie wyprzedzał mnie to <><.
Ile km tej trasy katowickiej przerobiłeś ? Bo mam wrażenie, że tylko odcinek Warszawa - Nadarzyn - tu faktycznie nie jest wesoło. Im dalej od Warszawy tym jest lepiej i jazda samochodem osobowym 70-80 km/h to gruba przesada w dół
Otóż to. To ograniczenie do 70 km/h na niemal całej trasie katowickiej to jakieś nieporozumienie. Tam są tak dobre warunki, że jazda nawet 150 km/h nie jest jakoś szczególnie niebezpieczna. Dla porównania: na trasie łazienkowskiej jest ograniczenie do 80 km/h, a warunki są znacznie gorsze.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 14 paź 2009, 11:14

Jamnik pisze:
Paweł_K pisze: Ile km tej trasy katowickiej przerobiłeś ? Bo mam wrażenie, że tylko odcinek Warszawa - Nadarzyn - tu faktycznie nie jest wesoło. Im dalej od Warszawy tym jest lepiej i jazda samochodem osobowym 70-80 km/h to gruba przesada w dół
Otóż to. To ograniczenie do 70 km/h na niemal całej trasie katowickiej to jakieś nieporozumienie. Tam są tak dobre warunki, że jazda nawet 150 km/h nie jest jakoś szczególnie niebezpieczna. Dla porównania: na trasie łazienkowskiej jest ograniczenie do 80 km/h, a warunki są znacznie gorsze.
Jazda 150 km/h na katowickiej to skrajna głupota =;


PS. Ja tam zwykle lecę jakieś 100-115 km/h. Chociaż przyznać trzeba, że momentami nawierzchnia jest raczej żenująca...
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 14 paź 2009, 11:45

Jamnik pisze: To ograniczenie do 70 km/h na niemal całej trasie katowickiej to jakieś nieporozumienie. Tam są tak dobre warunki, że jazda nawet 150 km/h nie jest jakoś szczególnie niebezpieczna.
Tam nie ma wielopoziomowych skrzyżowań, są natomiast liczne skrzyżowania z podporządkowanymi, tam są przejścia dla pieszych, jezdnia składa się z kolein przedzielonych wąskimi pasami równej nawierzchni, więc ktoś kto jedzie tam 150km/h jest kretynem, i jest to bardzo niebezpieczne.
Jamnik pisze: Dla porównania: na trasie łazienkowskiej jest ograniczenie do 80 km/h, a warunki są znacznie gorsze.
A ile na odcinku TŁ z ograniczeniem do 80km/h masz wspomnianych skrzyżowań tudzież przejść dla pieszych? Żadnego. I dlatego podwyższono tam dopuszczalną prędkość do 80km/h.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Jamnik
Posty: 3835
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jamnik » 14 paź 2009, 11:51

Szeregowy_Równoległy pisze:
Jamnik pisze: To ograniczenie do 70 km/h na niemal całej trasie katowickiej to jakieś nieporozumienie. Tam są tak dobre warunki, że jazda nawet 150 km/h nie jest jakoś szczególnie niebezpieczna.
Tam nie ma wielopoziomowych skrzyżowań, są natomiast liczne skrzyżowania z podporządkowanymi
Za to na Trasie Łazienkowskiej są wjazdy, z których idioci wyskakują jak ślepi, nie patrząc na to, że wjeżdżają przed rozpędzony samochód i zmuszają w ten sposób do gwałtownego hamowania. =; Na Trasie Katowickiej wymuszanie pierwszeństwa jest zjawiskiem znacznie rzadziej występującym.

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 14 paź 2009, 12:04

Jazda po TK 60 km/h też jest bardzo niebezpieczna tyle, że w drugą stronę. Jak dla mnie optymalna prędkość na TK to 100 km/h.

Podobny problem z dość ostrożnymi kierowcami jest na DK79. Mam okazję jeździć nią między Warszawą a Górą Kalwarią przynajmniej 1 raz w tygodniu i zdarzają się kierowcy jadący całą trasę z prędkością 50 km/h. Stan DK79 pozostawia bardzo wiele do życzenia jednak brak poboczy i nierówności jezdni na prostej drodze przez las powodują, że manewr wyprzedzania jest szalenie niebezpieczny. Kierowcy jadący wieczorem z prędkością 50 km/h są wyprzedzani tak przez osobówki, busy jak i ciężarówki. Na DK79 wyprzedzanie jest bardziej niebezpieczne od stałej jazdy z prędkością 80 km/h! Przyznam, że przy 100 km/h w pewnych miejscach trzeba trzymać mocno kierownicę by nie wyrwało jej ale na Boga jechać wieczorem 50 km/h to tylko stwarzanie jeszcze większego niebezpieczeństwa. Dlatego jak ktoś się boi jechać to nie powinien wyjeżdżać na główną drogę bo mimo (jego zdaniem) bardzo bezpiecznej jazdy stwarza ogromne zagrożenie w ruchu. Na DK79 ograniczenia prędkości są dość podobne do tych na TK z tym, że stan drogi jest nieporównywalnie gorszy.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 14 paź 2009, 13:24

dzidek pisze:Jazda po TK 60 km/h też jest bardzo niebezpieczna tyle, że w drugą stronę. Jak dla mnie optymalna prędkość na TK to 100 km/h.
:bredzisz:
TŁ jest szalenia niebezpieczna - wąskie pasy, kiepski stan nawierzchni, krótki pasy włączenia =;
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 14 paź 2009, 13:29

R-11 Kleszczowa pisze:
dzidek pisze:Jazda po TK 60 km/h też jest bardzo niebezpieczna tyle, że w drugą stronę. Jak dla mnie optymalna prędkość na TK to 100 km/h.
:bredzisz:
TŁ jest szalenia niebezpieczna - wąskie pasy, kiepski stan nawierzchni, krótki pasy włączenia =;
Akurat 90 - 100 km/h na TK to nie jest jakieś szczególne zagrożenie w ruchu =;

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 14 paź 2009, 13:36

^^^ Pardon - źle zauważyłem, wydawało mi się, ze chodzi Ci o Trasę Łazienkowską :oops: ;) Co do Gierkówki to się zgadzam - myślę, że nawet 110 km/h byłoby tam dobre. Zresztą są takie plany aby zwiększyć dopuszczalną prędkość na tego typu arteriach :grin:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26827
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 paź 2009, 14:02

Bardzo głupie plany. To nie żadna "arteria", tylko ulica (przynajmniej na odcinku po śladzie dawnej 1 od Częstochowy na południe), poprzetykana skrzyżowaniami, przejściami dla pieszych etc. Zrobią ekspresówkę, będzie 110.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 14 paź 2009, 14:04

Glonojad pisze:Bardzo głupie plany. To nie żadna "arteria", tylko ulica (przynajmniej na odcinku po śladzie dawnej 1 od Częstochowy na południe), poprzetykana skrzyżowaniami, przejściami dla pieszych etc. Zrobią ekspresówkę, będzie 110.
Jeśli wejdą te plany to na eskach będzie 120 =D> Natomiast plan sam w sobie taki do końca głupi nie jest - są całkiem spore odcinki na Gierkówce gdzie spokojnie można by Vmax podnieść. Aczkolwiek są też odcinki gdzie i 100 km/h to trochę za dużo...
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 14 paź 2009, 14:05

R-11 Kleszczowa pisze:Co do Gierkówki to się zgadzam - myślę, że nawet 110 km/h byłoby tam dobre. Zresztą są takie plany aby zwiększyć dopuszczalną prędkość na tego typu arteriach :grin:
I właśnie takich dróg na Mazowszu nam brakuje! Szkoda, że te które mają powstać są oprotestowane przez grupki mieszkańców :/ Podobna dwupasmowa i dwujezdniowa droga miała szansę być wybudowana w miejscu obecnej DK79 ale dzięki mieszkańcom Kątów DK79 nadal będzie jedną z najniebezpieczniejszych dróg Mazowsza.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 14 paź 2009, 14:18

^^^ To prawda - dobrych dróg nigdy za wiele. Ja z kolei czekam na dokończenie przebudowy DK61 przez Legionowo i dalej do ronda w Zegrzu Południowym (-o<
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Patryk2222
Posty: 1305
Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Patryk2222 » 14 paź 2009, 14:30

R-11 Kleszczowa pisze: ^^^ To prawda - dobrych dróg nigdy za wiele. Ja z kolei czekam na dokończenie przebudowy DK61 przez Legionowo i dalej do ronda w Zegrzu Południowym (-o<
Tu najgorsze jest to że ta droga przechodzi przez Legionowo a powinna biec przez lasy koło Legionowa tak jak proponowali mieszkańcy. Odcinek Legionowo - Zegrze powstanie dopiero za parę lat.
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 :?: >>5457>>1804

D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26827
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 paź 2009, 14:30

R-11 Kleszczowa pisze: Natomiast plan sam w sobie taki do końca głupi nie jest - są całkiem spore odcinki na Gierkówce gdzie spokojnie można by Vmax podnieść. Aczkolwiek są też odcinki gdzie i 100 km/h to trochę za dużo...[/color]
Dlatego nie żadne urzędowe podnoszenie na DK, tylko dopuszczenie podniesienia dopuszczalnej prędkości na drogach zamiejskich po przeprowadzeniu auditu bezpieczeństwa.

[ Dodano: |14 Paź 2009|, 2009 14:31 ]
R-11 Kleszczowa pisze: ^^^ To prawda - dobrych dróg nigdy za wiele.
Taaak, w Los Angeles też tak myśleli. ](*,)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 14 paź 2009, 14:35

Patryk2222 pisze:
R-11 Kleszczowa pisze: ^^^ To prawda - dobrych dróg nigdy za wiele. Ja z kolei czekam na dokończenie przebudowy DK61 przez Legionowo i dalej do ronda w Zegrzu Południowym (-o<
Tu najgorsze jest to że ta droga przechodzi przez Legionowo a powinna biec przez lasy koło Legionowa tak jak proponowali mieszkańcy. Odcinek Legionowo - Zegrze powstanie dopiero za parę lat.
To prawda - notabene wydaje mi się kiedyś planowano tak poprowadzić tą trasę :-k
Glonojad pisze:
R-11 Kleszczowa pisze: Natomiast plan sam w sobie taki do końca głupi nie jest - są całkiem spore odcinki na Gierkówce gdzie spokojnie można by Vmax podnieść. Aczkolwiek są też odcinki gdzie i 100 km/h to trochę za dużo...
Dlatego nie żadne urzędowe podnoszenie na DK, tylko dopuszczenie podniesienia dopuszczalnej prędkości na drogach zamiejskich po przeprowadzeniu auditu bezpieczeństwa.
Można i tak :smile:
Glonojad pisze:
R-11 Kleszczowa pisze: ^^^ To prawda - dobrych dróg nigdy za wiele.
Taaak, w Los Angeles też tak myśleli. ](*,)
Mógłbyś rozwinąć myśl :roll: :?:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

ODPOWIEDZ