Otóż to. To ograniczenie do 70 km/h na niemal całej trasie katowickiej to jakieś nieporozumienie. Tam są tak dobre warunki, że jazda nawet 150 km/h nie jest jakoś szczególnie niebezpieczna. Dla porównania: na trasie łazienkowskiej jest ograniczenie do 80 km/h, a warunki są znacznie gorsze.Paweł_K pisze:Ile km tej trasy katowickiej przerobiłeś ? Bo mam wrażenie, że tylko odcinek Warszawa - Nadarzyn - tu faktycznie nie jest wesoło. Im dalej od Warszawy tym jest lepiej i jazda samochodem osobowym 70-80 km/h to gruba przesada w dółTeokryt pisze: nie przyzwyczaję, ta nawierzchnia nie jest bezpieczna. Jak jadę jako pasażer to czuje jak telepie na każdym przełomie. Bardzo nieprzyjemne to jest i jakoś mało pewnie sie wtedy czuję.
Jak na razie po TK jechałem najwiecej 60km/h Kto chciał to mnie wyprzedzał mnie to <><.
Fotoradar w Ĺmietniku
Moderatorzy: Tyrystor, Szeregowy_Równoległy
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Jazda 150 km/h na katowickiej to skrajna głupotaJamnik pisze:Otóż to. To ograniczenie do 70 km/h na niemal całej trasie katowickiej to jakieś nieporozumienie. Tam są tak dobre warunki, że jazda nawet 150 km/h nie jest jakoś szczególnie niebezpieczna. Dla porównania: na trasie łazienkowskiej jest ograniczenie do 80 km/h, a warunki są znacznie gorsze.Paweł_K pisze: Ile km tej trasy katowickiej przerobiłeś ? Bo mam wrażenie, że tylko odcinek Warszawa - Nadarzyn - tu faktycznie nie jest wesoło. Im dalej od Warszawy tym jest lepiej i jazda samochodem osobowym 70-80 km/h to gruba przesada w dół
PS. Ja tam zwykle lecę jakieś 100-115 km/h. Chociaż przyznać trzeba, że momentami nawierzchnia jest raczej żenująca...
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Tam nie ma wielopoziomowych skrzyżowań, są natomiast liczne skrzyżowania z podporządkowanymi, tam są przejścia dla pieszych, jezdnia składa się z kolein przedzielonych wąskimi pasami równej nawierzchni, więc ktoś kto jedzie tam 150km/h jest kretynem, i jest to bardzo niebezpieczne.Jamnik pisze: To ograniczenie do 70 km/h na niemal całej trasie katowickiej to jakieś nieporozumienie. Tam są tak dobre warunki, że jazda nawet 150 km/h nie jest jakoś szczególnie niebezpieczna.
A ile na odcinku TŁ z ograniczeniem do 80km/h masz wspomnianych skrzyżowań tudzież przejść dla pieszych? Żadnego. I dlatego podwyższono tam dopuszczalną prędkość do 80km/h.Jamnik pisze: Dla porównania: na trasie łazienkowskiej jest ograniczenie do 80 km/h, a warunki są znacznie gorsze.
Za to na Trasie Łazienkowskiej są wjazdy, z których idioci wyskakują jak ślepi, nie patrząc na to, że wjeżdżają przed rozpędzony samochód i zmuszają w ten sposób do gwałtownego hamowania. Na Trasie Katowickiej wymuszanie pierwszeństwa jest zjawiskiem znacznie rzadziej występującym.Szeregowy_Równoległy pisze:Tam nie ma wielopoziomowych skrzyżowań, są natomiast liczne skrzyżowania z podporządkowanymiJamnik pisze: To ograniczenie do 70 km/h na niemal całej trasie katowickiej to jakieś nieporozumienie. Tam są tak dobre warunki, że jazda nawet 150 km/h nie jest jakoś szczególnie niebezpieczna.
Jazda po TK 60 km/h też jest bardzo niebezpieczna tyle, że w drugą stronę. Jak dla mnie optymalna prędkość na TK to 100 km/h.
Podobny problem z dość ostrożnymi kierowcami jest na DK79. Mam okazję jeździć nią między Warszawą a Górą Kalwarią przynajmniej 1 raz w tygodniu i zdarzają się kierowcy jadący całą trasę z prędkością 50 km/h. Stan DK79 pozostawia bardzo wiele do życzenia jednak brak poboczy i nierówności jezdni na prostej drodze przez las powodują, że manewr wyprzedzania jest szalenie niebezpieczny. Kierowcy jadący wieczorem z prędkością 50 km/h są wyprzedzani tak przez osobówki, busy jak i ciężarówki. Na DK79 wyprzedzanie jest bardziej niebezpieczne od stałej jazdy z prędkością 80 km/h! Przyznam, że przy 100 km/h w pewnych miejscach trzeba trzymać mocno kierownicę by nie wyrwało jej ale na Boga jechać wieczorem 50 km/h to tylko stwarzanie jeszcze większego niebezpieczeństwa. Dlatego jak ktoś się boi jechać to nie powinien wyjeżdżać na główną drogę bo mimo (jego zdaniem) bardzo bezpiecznej jazdy stwarza ogromne zagrożenie w ruchu. Na DK79 ograniczenia prędkości są dość podobne do tych na TK z tym, że stan drogi jest nieporównywalnie gorszy.
Podobny problem z dość ostrożnymi kierowcami jest na DK79. Mam okazję jeździć nią między Warszawą a Górą Kalwarią przynajmniej 1 raz w tygodniu i zdarzają się kierowcy jadący całą trasę z prędkością 50 km/h. Stan DK79 pozostawia bardzo wiele do życzenia jednak brak poboczy i nierówności jezdni na prostej drodze przez las powodują, że manewr wyprzedzania jest szalenie niebezpieczny. Kierowcy jadący wieczorem z prędkością 50 km/h są wyprzedzani tak przez osobówki, busy jak i ciężarówki. Na DK79 wyprzedzanie jest bardziej niebezpieczne od stałej jazdy z prędkością 80 km/h! Przyznam, że przy 100 km/h w pewnych miejscach trzeba trzymać mocno kierownicę by nie wyrwało jej ale na Boga jechać wieczorem 50 km/h to tylko stwarzanie jeszcze większego niebezpieczeństwa. Dlatego jak ktoś się boi jechać to nie powinien wyjeżdżać na główną drogę bo mimo (jego zdaniem) bardzo bezpiecznej jazdy stwarza ogromne zagrożenie w ruchu. Na DK79 ograniczenia prędkości są dość podobne do tych na TK z tym, że stan drogi jest nieporównywalnie gorszy.
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
dzidek pisze:Jazda po TK 60 km/h też jest bardzo niebezpieczna tyle, że w drugą stronę. Jak dla mnie optymalna prędkość na TK to 100 km/h.
TŁ jest szalenia niebezpieczna - wąskie pasy, kiepski stan nawierzchni, krótki pasy włączenia
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Akurat 90 - 100 km/h na TK to nie jest jakieś szczególne zagrożenie w ruchuR-11 Kleszczowa pisze:dzidek pisze:Jazda po TK 60 km/h też jest bardzo niebezpieczna tyle, że w drugą stronę. Jak dla mnie optymalna prędkość na TK to 100 km/h.
TŁ jest szalenia niebezpieczna - wąskie pasy, kiepski stan nawierzchni, krótki pasy włączenia
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Pardon - źle zauważyłem, wydawało mi się, ze chodzi Ci o Trasę Łazienkowską Co do Gierkówki to się zgadzam - myślę, że nawet 110 km/h byłoby tam dobre. Zresztą są takie plany aby zwiększyć dopuszczalną prędkość na tego typu arteriach
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26827
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bardzo głupie plany. To nie żadna "arteria", tylko ulica (przynajmniej na odcinku po śladzie dawnej 1 od Częstochowy na południe), poprzetykana skrzyżowaniami, przejściami dla pieszych etc. Zrobią ekspresówkę, będzie 110.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Jeśli wejdą te plany to na eskach będzie 120 Natomiast plan sam w sobie taki do końca głupi nie jest - są całkiem spore odcinki na Gierkówce gdzie spokojnie można by Vmax podnieść. Aczkolwiek są też odcinki gdzie i 100 km/h to trochę za dużo...Glonojad pisze:Bardzo głupie plany. To nie żadna "arteria", tylko ulica (przynajmniej na odcinku po śladzie dawnej 1 od Częstochowy na południe), poprzetykana skrzyżowaniami, przejściami dla pieszych etc. Zrobią ekspresówkę, będzie 110.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
I właśnie takich dróg na Mazowszu nam brakuje! Szkoda, że te które mają powstać są oprotestowane przez grupki mieszkańców Podobna dwupasmowa i dwujezdniowa droga miała szansę być wybudowana w miejscu obecnej DK79 ale dzięki mieszkańcom Kątów DK79 nadal będzie jedną z najniebezpieczniejszych dróg Mazowsza.R-11 Kleszczowa pisze:Co do Gierkówki to się zgadzam - myślę, że nawet 110 km/h byłoby tam dobre. Zresztą są takie plany aby zwiększyć dopuszczalną prędkość na tego typu arteriach
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
To prawda - dobrych dróg nigdy za wiele. Ja z kolei czekam na dokończenie przebudowy DK61 przez Legionowo i dalej do ronda w Zegrzu Południowym
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Patryk2222
- Posty: 1305
- Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
- Lokalizacja: Legionowo
Tu najgorsze jest to że ta droga przechodzi przez Legionowo a powinna biec przez lasy koło Legionowa tak jak proponowali mieszkańcy. Odcinek Legionowo - Zegrze powstanie dopiero za parę lat.R-11 Kleszczowa pisze: To prawda - dobrych dróg nigdy za wiele. Ja z kolei czekam na dokończenie przebudowy DK61 przez Legionowo i dalej do ronda w Zegrzu Południowym
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 >>5457>>1804
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26827
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Dlatego nie żadne urzędowe podnoszenie na DK, tylko dopuszczenie podniesienia dopuszczalnej prędkości na drogach zamiejskich po przeprowadzeniu auditu bezpieczeństwa.R-11 Kleszczowa pisze: Natomiast plan sam w sobie taki do końca głupi nie jest - są całkiem spore odcinki na Gierkówce gdzie spokojnie można by Vmax podnieść. Aczkolwiek są też odcinki gdzie i 100 km/h to trochę za dużo...[/color]
[ Dodano: |14 Paź 2009|, 2009 14:31 ]
Taaak, w Los Angeles też tak myśleli.R-11 Kleszczowa pisze: To prawda - dobrych dróg nigdy za wiele.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
To prawda - notabene wydaje mi się kiedyś planowano tak poprowadzić tą trasęPatryk2222 pisze:Tu najgorsze jest to że ta droga przechodzi przez Legionowo a powinna biec przez lasy koło Legionowa tak jak proponowali mieszkańcy. Odcinek Legionowo - Zegrze powstanie dopiero za parę lat.R-11 Kleszczowa pisze: To prawda - dobrych dróg nigdy za wiele. Ja z kolei czekam na dokończenie przebudowy DK61 przez Legionowo i dalej do ronda w Zegrzu Południowym
Można i takGlonojad pisze:Dlatego nie żadne urzędowe podnoszenie na DK, tylko dopuszczenie podniesienia dopuszczalnej prędkości na drogach zamiejskich po przeprowadzeniu auditu bezpieczeństwa.R-11 Kleszczowa pisze: Natomiast plan sam w sobie taki do końca głupi nie jest - są całkiem spore odcinki na Gierkówce gdzie spokojnie można by Vmax podnieść. Aczkolwiek są też odcinki gdzie i 100 km/h to trochę za dużo...
Mógłbyś rozwinąć myślGlonojad pisze:Taaak, w Los Angeles też tak myśleli.R-11 Kleszczowa pisze: To prawda - dobrych dróg nigdy za wiele.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel