Obiegi i obsługa połączeń KM

Moderatorzy: JacekM, person

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25279
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Re: Obiegi i obsługa połączeń KM

Post autor: fik » 30 cze 2020, 17:05

Na pewno Centralnej? W rozkładzie KM widzę Zachodnią.

(a jeśli coś kończy na Centralnej od zachodu, to bym sprawdził, czy 10-20-30 minut później coś nie zaczyna z Centralnej na zachód)
A poza tym uważam, że 184 musi jeździć przez ZP BW1920.

Paweł D.
Posty: 3971
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Paweł D. » 30 cze 2020, 17:52

Spójrz na ten po 6.07. A to można obrócić na centralnym? I właśnie żadnego odjazdu tego peronu nie mogę znaleźć. Kolejny jest Radomiak jakieś 20 minut później.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25279
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 30 cze 2020, 18:08

Toć na niego patrzę.
91442.png
A poza tym uważam, że 184 musi jeździć przez ZP BW1920.

Paweł D.
Posty: 3971
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Paweł D. » 30 cze 2020, 18:20

Obrazek
Ale znalazłem 15152/3 z Centralnej do Skierniewic o 20:00. Można gdzieś tam zaparkować w tunelu?

Loui
Posty: 191
Rejestracja: 11 gru 2008, 11:49
Kontakt:

Post autor: Loui » 30 cze 2020, 19:02

Paweł D. pisze:
30 cze 2020, 18:20
Obrazek
Ale znalazłem 15152/3 z Centralnej do Skierniewic o 20:00. Można gdzieś tam zaparkować w tunelu?
Nie można. W peronach się obraca.

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 413
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: 東武東上線、志木駅

Post autor: TranslatorPS » 30 cze 2020, 23:54

O tyle jest to możliwe, że jedyny trapez pomiędzy głównymi torami jest właśnie od strony Zachodniej.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 118 > 119-08, 3.09.2017
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Budapest BPO-424 > 85/F17, 14.09.2017
Ostatni pod banderą ZTM: 2152+2151 > 8/24, 16.08.2019

Łukasz
Posty: 7922
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » wczoraj, 7:58

Ktoś do excela źle wkleił. Były już pendolino bodajże kończące na centralnym, bo nie było wolnego toru, ale one stały z pół godziny i zjeżdżały na zachodni i z powrotem. Jakiekolwiek manewry na tym trapezie to chyba nie-e.
ŁK

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25279
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » wczoraj, 9:36

Generalnie pociągi kończące od zachodu na Centralnym, to nic dziwnego, na przykład iR 10133, przyjeżdża 7.32, odjeżdża 7.40 jako 99100. Jedyne, na co to ma negatywny wpływ, to wycięcie jednej trasy w kierunku wschodnim (bo o tej samej 7.40 nie może wjechać pociąg z Zachodniego).
A poza tym uważam, że 184 musi jeździć przez ZP BW1920.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1368
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » wczoraj, 10:32

Paweł D. pisze:
30 cze 2020, 18:20
Ale znalazłem 15152/3 z Centralnej do Skierniewic o 20:00. Można gdzieś tam zaparkować w tunelu?
Ten o 20:00 do Skierniewic akurat ma parę - o 19:45 przyjeżdża ze Skierniewic. Patrząc natomiast na tego porannego... Wychodzi na to, że pierwszy wolny slot na moście w kierunku wschodnim od jego przyjazdu jest o 9:00.

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 413
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: 東武東上線、志木駅

Post autor: TranslatorPS » wczoraj, 12:05

Łukasz pisze:
wczoraj, 7:58
Ktoś do excela źle wkleił. (...)
No raczej nie, bo tabela 606 ze strony PLK również podaje taką wersję.
91443 przyjeżdża na tor 1 wg plakatu stacyjnego PLK. Następny przyjazd na tor 1 to 21105 Radomiak (7:24-7:25), a w kierunku zachodnim pomiędzy 19402 7:14 a 10112 Łukowianką 7:22 brak odjazdów. Gdybym miał stawiać zakłady, podejrzewam, że w tej dziurze ten skład zwiewa z powrotem do Zachodniej, szczególnie, że w tym samym czasie praktycznie nie ma wolnych slotów na Wschodnią (co 5 minut ciągle odjazdy i coś czuję, że to jest maksymalna przepustowość?). Myślę, że jest to wykonalne w dziurze pomiędzy przyjazdami z Zachodniej - EIP 3552 o 7:15 i 91132 TLK Jagna o 7:20, ale oczywiście to zależy od punktualności wszystkiego.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 118 > 119-08, 3.09.2017
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Budapest BPO-424 > 85/F17, 14.09.2017
Ostatni pod banderą ZTM: 2152+2151 > 8/24, 16.08.2019

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25279
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » wczoraj, 12:52

Zachodnia - Centralna można jeździć co 4' w obie strony, Centralna - Wschodnia co 5'. Zjazd 7.18 byłby wykonalny, acz pewnie niezgodny z instrukcją (ale nie takie rzeczy ten odcinek widział).
A poza tym uważam, że 184 musi jeździć przez ZP BW1920.

Paweł D.
Posty: 3971
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Paweł D. » wczoraj, 13:04

Główna ma szansę niedługo zacząć pracować? To by odciążyło średnicę, tylko że przesiadki rano na Zachodniej przeklną pasażerowie. Pomysł skierowania znowu Sochaczewa na Gdańską raczej odpada?

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 413
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: 東武東上線、志木駅

Post autor: TranslatorPS » wczoraj, 15:20

fik pisze:
wczoraj, 12:52
Zachodnia - Centralna można jeździć co 4' w obie strony, Centralna - Wschodnia co 5'. Zjazd 7.18 byłby wykonalny, acz pewnie niezgodny z instrukcją (ale nie takie rzeczy ten odcinek widział).
Jeśli po ucieczce pustego składu jest na tyle czasu, żeby 91132 wjechał normalnie (niby wjeżdża w tor 5, ale przy układzie Centralnej to nie robi różnicy), to jak najbardziej jestem za opcją 7:18 :)
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 118 > 119-08, 3.09.2017
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Budapest BPO-424 > 85/F17, 14.09.2017
Ostatni pod banderą ZTM: 2152+2151 > 8/24, 16.08.2019

ODPOWIEDZ