Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27396
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Było już tak, że w Radomiu stał na jednym torze pociąg do Dęblina i pociąg do Dęblina, odjazdy w odstępie kilku minut.
A że KMy się strasznie zagoniły sięgając po dofinansowanie dla kolei aglomeracyjnych, to fakt niewątpliwy.
A że KMy się strasznie zagoniły sięgając po dofinansowanie dla kolei aglomeracyjnych, to fakt niewątpliwy.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
O tym przecież napisałem, to niektórzy wolą szastać CUPTem.zxcvbnm pisze: ↑01 wrz 2021, 22:09Panowie (i Panie także).
Znacie moją działalność na Wawkomie. W narzekaniu na KM sobie zęby zjadłem. Owszem tłumaczenie CUPT możemy przyjąć jako prawdziwe, ale w takim razie:
A. Dlaczego Flirt3 mogą jeździć do Łowicza Głównego? Też poza WOF
B. Wydłużono Modlińsko-Czachówskowskim Flirtom finansowanie do Nasielska - po za WOF
C. Do Pilawy - pierwszej stacji za WOF - się nie da?
Szkoda słów. Kiedyś nie było torów - był problem z taborem. Teraz są tory i też jest problem. Owszem stopniowo pojawią się 45WE, ale zapewne biorąc pod uwagę ruch na LK1 będą pojawiać się równie często jak te pojedyncze kursy ER160 do Otwocka/Celestynowa...
A przecież historia pokazuje, że wystarczy chcieć i napisać odpowiedni wniosek do CUPTu, by się dało.
KMy po prostu nie chcą Pilawy i tyle. Ale niektórzy wolą pisać coś o Programie - tej trzeciej, zaginionej tablicy mojżeszowej...
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27396
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Wiadomo, w CUPT to siedzą sami idioci, którzy najpierw klepną dofinansowanie, a potem zgodzą się bezrefleksyjnie na wywrócenie całego programu do góry nogami.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Podejrzewam że jednak CUPT po złości nie chce przyklepać. Wszak to są trochę inne grupy polityczne. Wszelkie wnioski dla IC są przyklepywane, a warunki dofinansowania zmienia hurtem.
Ciekawe jest dla mnie tłumaczenie, że w momencie składania wniosku o Łowicz linia była w remoncie... A czy modernizacja LK7 została zakończona?
Ciekawe jest dla mnie tłumaczenie, że w momencie składania wniosku o Łowicz linia była w remoncie... A czy modernizacja LK7 została zakończona?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Nie. Siedzą mądrzy ludzie, którzy wiedzą, że wydłużenie obiegu o dwie-trzy-kilka stacji NA TEJ SAMEJ LINII, to nie jest żadna rewolucja, trzęsienie ziemi, ani działanie sprzeczne z genezą.
Ale ja się nie znam, ja truskawki z cukrem i małe ego.
Podobno jak Trakcja wejdzie to będzie kolejny wniosek bo hejterzy (sorry, ale jeśli da się mocniej narzekać niż ja to potrafię, to znaczy że już naprawdę odlot) mocno naciskają na spółkę, można powiedzieć walka o nowy tabor to punkt honoru. Mi to gra, ale powiedzmy sobie szczerze, ile osób z Pilawy czy Dęblina będzie korzystać z 2x5 czlonów?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To zupełnie nie tak. Pilawa/Dęblin na długim składzie jest po to, żeby Celestynów, Otwock i Wawer miały gdzie wsiaść. To właśnie pociągi do Celestynowa czy Otwocka mogą mieć 5-6 członów.
To co jest faktycznym problemem to niewykonalna koordynacja - SKM łączy Pruszków z Otwockiem i lotnisko z Sulejówkiem (co jest słuszne, bo połączenie linii radomskiej z lubelską jest złe) a KM ma to oczywiście spinane inaczej (i marnuje sloty kończąc w Warszawie).
To co jest faktycznym problemem to niewykonalna koordynacja - SKM łączy Pruszków z Otwockiem i lotnisko z Sulejówkiem (co jest słuszne, bo połączenie linii radomskiej z lubelską jest złe) a KM ma to oczywiście spinane inaczej (i marnuje sloty kończąc w Warszawie).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
My tu sobie gadamy, ale i tak na KM wpływu nie mamy.
Wszelkiego rodzaju tabor ograniczony jest licznymi warunkami dofinansowań. To raz. Dwa, liczba baz jest mała, ale nie przeszkadza to puszczać relacji Radom - Dęblin od nowego rj. Trzy liczba kursów na R8 i R9 dalej jest taka sobie, a z drugiej strony na R1 jest ich olbrzymia liczba więc nie utworzysz stałych relacji np. R7-R1, R2-R8 itp.
Niestety, KM uparcie nie chcą łączyć krótkich relacji z długimi.
Np. Łowicz Główny - Mińsk Mazowiecki, Dęblin - Grodzisk Mazowiecki, Radom - Rembertów. Przy obecnej ilości 14 slotów dało by utworzyć sensowny układ połączeń bez krańcowania na WW i WZ.
No, ale z Siedlec do Piaseczna pociąg nie pojedzie bo ER75. Sochaczew - Dęblin będzie miał trudności bo ER160 przecież nie może jeździć dalej bo tak. 22WE jeżdżą tylko po LK9 i na Lotnisko a już powinny istnieć połączenia w stylu Czachówek - Modlin. Sama LK9 pewnie by chciała więcej połączeń. Chociaż na 45WE udało się znaleźć obejście i wybrane kursy jeździły ze Skierniewic do Otwocka.
Czy tu na pewno brak dobrej liczby baz jest takim ograniczeniem?
Wszelkiego rodzaju tabor ograniczony jest licznymi warunkami dofinansowań. To raz. Dwa, liczba baz jest mała, ale nie przeszkadza to puszczać relacji Radom - Dęblin od nowego rj. Trzy liczba kursów na R8 i R9 dalej jest taka sobie, a z drugiej strony na R1 jest ich olbrzymia liczba więc nie utworzysz stałych relacji np. R7-R1, R2-R8 itp.
Niestety, KM uparcie nie chcą łączyć krótkich relacji z długimi.
Np. Łowicz Główny - Mińsk Mazowiecki, Dęblin - Grodzisk Mazowiecki, Radom - Rembertów. Przy obecnej ilości 14 slotów dało by utworzyć sensowny układ połączeń bez krańcowania na WW i WZ.
No, ale z Siedlec do Piaseczna pociąg nie pojedzie bo ER75. Sochaczew - Dęblin będzie miał trudności bo ER160 przecież nie może jeździć dalej bo tak. 22WE jeżdżą tylko po LK9 i na Lotnisko a już powinny istnieć połączenia w stylu Czachówek - Modlin. Sama LK9 pewnie by chciała więcej połączeń. Chociaż na 45WE udało się znaleźć obejście i wybrane kursy jeździły ze Skierniewic do Otwocka.
Czy tu na pewno brak dobrej liczby baz jest takim ograniczeniem?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
KM to łączą sobie relacje jak im pasuje (co akurat nie dziwi). Będzie Wołomin/Zielonka/Tłuszcz - Błonie. Jest Dęblin-Błonie/Łowicz. Ciężko o regułę długa/krótka.
Ja akurat rozumiem zarówno KM jak i CUPT. Wysłanie Flirtów z R3 do Pilawy czy Dęblina spowoduje, że przy obecnej mizerii tych pojazdów przeciętny pasażer będzie miał małą szansę na jazdę nowym taborem.
Ja akurat rozumiem zarówno KM jak i CUPT. Wysłanie Flirtów z R3 do Pilawy czy Dęblina spowoduje, że przy obecnej mizerii tych pojazdów przeciętny pasażer będzie miał małą szansę na jazdę nowym taborem.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Trwałość na 22WE powinna się skończyć już za chwilę, jeśli się nie skończyła.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
22WE ostatnio jeżdżą też w kierunku Skierniewic.
Za Impulsy które są na P4. Zresztą Elfom też zaczęły wypadać okresy na P4, a przetarg dopiero w toku.
O to właśnie chodzi, że 10 ER75 na R2 jest o wiele wydajniej wykorzystywane. Obecnie ER160 mogą jeździć w dwóch przypadkach:
-Połączenie z Łowicza lub Sochaczewa kończy się na WW, WG
-Jest łączenie między R3 a Otwockiem lub Celestynowem.
Takich połączeń nie jest jakoś dużo. Dlatego jedna para może jeździć w obrębie Rembertowa, Piaseczna i Grodziska by miała jakieś wykorzystanie.
22WE jako zastępstwo, planowo jeszcze nigdzie poza R9/R90/KML się nie pojawiają.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Są i kursy Otwock/Celestynów-Zachodnia.