Obiegi i obsługa połączeń KM

Moderator: JacekM

kebe

Post autor: kebe » 21 sty 2010, 10:18

Może mi ktoś wyjaśnić czemu dziś KM51424 został skrócony do Warszawy Gdańskiej? Na jakich zasadach można skracać takie połączenia?

I jak to jest z uruchamianiem połączeń zastępczych. Czy w wypadku gdy np. z Dęblina miał wyruszyć skład ale przed Otwockiem zerwała się trakcja a isnieje możliwość techniczna (tabor) do uruchomienia połączenia zastępczego który by rozkładowo odjechał z Otwocka i dokończył obieg można uruchomić takie połączenie? Czy trzeba konsultacji z PLK itp?

Paweł D.
Posty: 5280
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 21 sty 2010, 11:07

kebe pisze:Może mi ktoś wyjaśnić czemu dziś KM51424 został skrócony do Warszawy Gdańskiej? Na jakich zasadach można skracać takie połączenia?
A miał czekać na odblokowanie torów po wykolejonym towarowym? http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95 ... ienia.html

kebe

Post autor: kebe » 30 kwie 2010, 10:12

Wie ktoś jakim to sposobem 0038 jechało dziś z Dęblina? To Tłuszcz obsługuje tą relację?

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 30 kwie 2010, 10:44

Tłuszcz jest spotykany chyba na każdym wylocie z Warszawy dosłownie, tak więc i na Dęblin może się trafić na którymś obiegu.

Awatar użytkownika
malyniak
Posty: 157
Rejestracja: 24 sie 2006, 19:02
Lokalizacja: Warszawa/Puławy

Post autor: malyniak » 23 cze 2010, 21:34

del

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 24 cze 2010, 9:20

Flirty od grudnia jeździły 95% podwójnie, a od kilku tygodni tylko gdy w którąś stronę kółko przypada na masowy dojazd do Warszawy (50%). To mogą być właśnie efekty wczesnych wniosków ZM.

Awatar użytkownika
marcin89
Posty: 832
Rejestracja: 13 paź 2008, 16:03
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: marcin89 » 24 cze 2010, 12:15

zofey pisze:Flirty od grudnia jeździły 95% podwójnie, a od kilku tygodni tylko gdy w którąś stronę kółko przypada na masowy dojazd do Warszawy (50%). To mogą być właśnie efekty wczesnych wniosków ZM.
Ostatnio nie napisałem, ale to było chyba w zeszły poniedziałek widziałem 2 razy pojedyncze flirty jadące w kierunku Grodziska... Jeden był na pewno pojedynczy bo stałem wtedy w Ursusie, a drugi mi przemkną i dokładnie nie widziałem.

abubu
Posty: 144
Rejestracja: 11 sie 2009, 20:20

Post autor: abubu » 24 cze 2010, 12:30

malyniak pisze:Na linii tłuszczańskiej zauważyłem sporą ilość pociągów na pojedynczych jednostkach. W sobotę co najmniej 3 obiegi, na niektórych kursach zrobiło się tłoczno jak w dzień powszedni. Dzisiaj zaś na 7762 jechała "babcia" 0038, tutaj już luźno. To efekt pomiarów wykonywanych przez ZM, czy jakieś awarie?
Po 26 czerwca będzie tego jeszcze więcej.

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 24 cze 2010, 14:06

Może w następnym roku zrobią im obiegi bez Wschodnia-Zachodnia np. Wschodnia-Grodzisk-Siedlce-Zachodnia-Siedlce-Grodzisk-Wschodnia. Jeżeli i tak dają radę...

Awatar użytkownika
malyniak
Posty: 157
Rejestracja: 24 sie 2006, 19:02
Lokalizacja: Warszawa/Puławy

Post autor: malyniak » 24 cze 2010, 16:21

abubu pisze:Po 26 czerwca będzie tego jeszcze więcej.
Pozostaje tylko mieć nadzieję, że na mało zapełnionych kursach...
Chyba że to stała praktyka wakacyjna :-k Jestem stosunkowo świeżym użytkownikiem tej linii, więc się nie orientuje 8-(

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 24 cze 2010, 17:03

Przyśpieszony z Radomia (o 7:21 bodaj) do Warszawy Wschodniej od dłuższego czsu na dwóch wagonach. Gratuluję dobrego samopoczucia, w Radomiu ciężko złapać siedzące :/
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
marcin89
Posty: 832
Rejestracja: 13 paź 2008, 16:03
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: marcin89 » 24 cze 2010, 19:36

Heh jeszcze piętrusa na mniej niż trzech wagonach nie widziałem. Musi dziwnie wyglądać...

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 24 cze 2010, 19:40

Lok + środkowy + sterowniczy, z tego, co dzisiejszy pamiętam ;)
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
plati
Posty: 75
Rejestracja: 25 cze 2006, 22:39
Lokalizacja: Warszawa/Radom

Post autor: plati » 24 cze 2010, 20:11

Dokładnie tak samo wygląda zestawienie pociągu 12237 ze Wschodniej do Skarżyska Kamiennej. Eu07 + czołowy i środkowy (lub na odwrót). Jeździ już tak od paru tygodni jakoś, tak samo jak ten o 7:21 z Radomia do Wawy (widziane i jechane, na przykład we wtorek). Kiedyś te połączenia stały na min. 3 wagonach. Nie wiem skąd takie ograniczenia. I faktycznie jeśli się nie wsiądzie do pociągów na stacji początkowej (odpowiednio wcześnie), to dalej na trasie już trudno o miejsce siedzące :/ Może to rzeczywiście ma związek z badaniami ZM... Jak tak dalej będą robić dużo dwu-wagonowych pociągów to im lokomotyw na składy zabraknie, i niektóre siódemki trzeba będzie później zostawić :D Porażka...
Moje linie: 111, 123, 148, 168, 213, 225, 311 509, N02, N03, N22, N72, N75

Awatar użytkownika
chester
Posty: 3937
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 24 cze 2010, 20:15

To nie od dzisiaj takie krótkasy, ze 2 tygodnie temu przyuważyłem.
A ten wagon jeden z naprawy w Goerlitz już wrócił?
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

ODPOWIEDZ