Obiegi i obsługa połączeń KM

Moderator: JacekM

Paweł D.
Posty: 5264
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 11 lis 2023, 13:22

Generalnie KM tkwią w głębokiej komunie. Błąd eksportu do pdf gdzie na każdej stronie powtarzają się kursy z Błonia (a dokładniej początkowe wiersze) jest nie do poprawienia od początku. Głębszy podział AKM też nie istnieje (choć może dyspozytor ma tu dowolność), a już zaczęto do tego samego kursu podawać różne zestawienie (AKM albo ER160) - pewnie asekuracja gdyby konieczna była podmiana składu w obiegu.
A propos, to wraz z nowym rozkładem KM rozkręca się obiegowo: Tłuszcz - Łowicz, Czyżew - Sochaczew....

ashir
Posty: 27712
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 11 lis 2023, 13:50

Jacek Z. pisze:
11 lis 2023, 11:25
KM trochę daje ciała z obsługą linii RE21 na Czeremchę. Zwykle tę trasę robi jaszczur, ostatnio widać raczej 627. Komfort jazdy bajka - jak ktoś się załapie na siedzące. Ale lepszy byłby 628 lub 2x627, bo zapełnienie np. dziś 11:13 ze Wschodniej - 120%.

Tych 222M nie jest przypadkiem już dwa? I oba odstawione?
Tak, są 2 sztuki.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2226
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 13 lis 2023, 7:38

Paweł D. pisze:
11 lis 2023, 13:22
Generalnie KM tkwią w głębokiej komunie. Błąd eksportu do pdf gdzie na każdej stronie powtarzają się kursy z Błonia (a dokładniej początkowe wiersze) jest nie do poprawienia od początku. Głębszy podział AKM też nie istnieje (choć może dyspozytor ma tu dowolność), a już zaczęto do tego samego kursu podawać różne zestawienie (AKM albo ER160) - pewnie asekuracja gdyby konieczna była podmiana składu w obiegu.
A propos, to wraz z nowym rozkładem KM rozkręca się obiegowo: Tłuszcz - Łowicz, Czyżew - Sochaczew....
Ale z 2 strony - R7 łączy się tylko z R3, oprócz jednego wyjątku, a R2 z R1 od nowego rj... Na plus stałe łączenie relacji.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Paweł D.
Posty: 5264
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 13 lis 2023, 8:35

Na plus, ale w relacjach Dęblin - Sochaczew/Łowicz tylko jakiś AL/AKM pojedzie, bo z 45WE to dość ubogo jest.
Będzie trochę rozkładowych idiotyzmów, ale poczekajmy na publikację nowego rozkładu.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2226
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 13 lis 2023, 8:43

No tak, ale czym to się różni od sytuacji z teraz? Do Dęblina/Pilawy nowy tabor szczątkowy i tak, a na R3 ER160 głównie na tym co kończy na Głównej, Otwocku i Celestynowie. Niestety, chciałbym inaczej, ale obecnie nie ma nawet taboru na kursy do Siedlec. I w zasadzie nie wiem co się dzieje, ale ile ER75 i 45WE jest aktualnie na chodzie? I co się dzieje z 22WE?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Paweł D.
Posty: 5264
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 14 lis 2023, 12:06

KM wrzuciły rozkłady ważne od połowy grudnia: https://www.mazowieckie.com.pl/pl/podst ... -iii-2024r
Na niektórych liniach rozkład jakby rodem z PKS. Czyli dwa-trzy pociągi w odstępie 5-10 minut, potem długo nic.

A taka ciekawostka rozkładowa. Pociąg do Sochaczewa rusza z Zachodniej o 17:10, aby wolno poturlać się do Włoch (albo postać pod semaforem) przepuszczając po drodze osobowy Główna-Grodzisk odjeżdżający z Zachodniej o 17:11.
Załączniki
Image00001d.jpg

Robert 514
Posty: 2116
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 14 lis 2023, 17:10

Na linii R2 nie zawarto nowego przystanku Józefin

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27394
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 lis 2023, 9:00

Paweł D. pisze:
14 lis 2023, 12:06
KM wrzuciły rozkłady ważne od połowy grudnia: https://www.mazowieckie.com.pl/pl/podst ... -iii-2024r
Na niektórych liniach rozkład jakby rodem z PKS. Czyli dwa-trzy pociągi w odstępie 5-10 minut, potem długo nic.
Nic się nie zmienia, KM nadal nienawidzą osób pracujących 9-17.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8317
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 23 lis 2023, 13:51

warszawa.wyborcza.pl pisze:Tak właśnie dzieje się w Legionowie, odkąd 12 listopada Koleje Mazowieckie zdecydowały o likwidacji pociągu o godz. 7.13, tłumacząc to koniecznością dostosowania rozkładu do trwającego remontu Warszawy Zachodniej. Legionowska stacja w porannym szczycie zaczęła przypominać tokijskie metro - pasażerowie spieszący się do pracy na godz. 8 tłoczą się na peronach i próbują wciskać się do przepełnionych wagonów. Często bezskutecznie.
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... kolei.html

KM zapowiedziały powrót tego kursu (będzie o 7:15 z Legionowa) - czemu w takim razie teraz zniknął? W nowym RJ w tygodniu jest do Gdańskiego, a w niedziele do DWZ. Jeszcze raz: czemu ten kurs zniknął na miesiąc?

Paweł D.
Posty: 5264
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 23 lis 2023, 13:59

Szkoda słów na to co robią KM. Z szacunku powstrzymam się od wulgaryzmów, ale skoro z powodu jednotoru Teresin-Błonie trzeba wyciąć pociągi, to przyspieszony powinien zatrzymywać się zastępczo wszędzie. Ale nie, lepiej zrobić godzinną dziurę rano.

ashir
Posty: 27712
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 23 lis 2023, 16:03

A w przyśpieszonym pociągu jest jeszcze miejsce na dodatkowych pasażerów?

Paweł D.
Posty: 5264
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 23 lis 2023, 17:04

Jest, spokojnie podwójny flirt zabierze osoby z kilku przystanków. Na R3 nie ma tłoku. Cyrki z przebudową Zachodniej i Ożarowa dość skutecznie zniechęciły do KM.

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 02 gru 2023, 11:25

Na 99115, RE21 z Wschodniej do Czeremchy, dziś EN57AL-1650. Miejsca więcej niż w 627. Ale co za Siedlcami? Tam już nie ma druta 😉 Alicja na przyczepkę do czegoś, czy przesiadka do szynobusa?

Paweł D.
Posty: 5264
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 02 gru 2023, 11:28

Jacek Z. pisze:
02 gru 2023, 11:25
Na 99115, RE21 z Wschodniej do Czeremchy, dziś EN57AL-1650. Miejsca więcej niż w 627. Ale co za Siedlcami? Tam już nie ma druta 😉 Alicja na przyczepkę do czegoś, czy przesiadka do szynobusa?
Jak to co? ZKA.
Na odcinku od stacji Siedlce do stacji Czeremcha pociąg został odwołany. Wprowadzono komunikację zastępczą, godziny przyjazdu i odjazdu komunikacji mogą ulec zmianie.

Walas
Posty: 17083
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 02 gru 2023, 13:45

Jacek Z. pisze:
02 gru 2023, 11:25
Na 99115, RE21 z Wschodniej do Czeremchy, dziś EN57AL-1650. Miejsca więcej niż w 627. Ale co za Siedlcami? Tam już nie ma druta 😉 Alicja na przyczepkę do czegoś, czy przesiadka do szynobusa?
ZKA na odcinku Siedlce-Czeremcha i z powrotem
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

ODPOWIEDZ