Strona 1 z 151

: 16 paź 2009, 19:07
autor: piotram
mariow pisze:nie wiedziałem że Koleje Mazowieckie mają nadmiar taboru żeby go wypożyczac. Jak ZTM i UD Ursus wysłały pisma żeby dać 3jednostki na linię grodziska to ponoć nie można z braku taboru!
Braki taboru? A co się stało z EZT, które zwolniły się w zamian za zakupione pull minus pushy i flirty? Poszły na dodatkowe kursy?

[ Komentarz dodany przez: MeWa: Sob 17 Paź, 2009 21:03 ]
Zmiana koloru tematu. MeWa

: 16 paź 2009, 19:09
autor: bohunu
na wzmocnienia do 3 ezt, oddanie części jednostek PR, obsługi Dęblin - Radom - Skarżysko...

: 16 paź 2009, 20:13
autor: fidzio
Obiegi w 3 EZT obsluguje MNG a Dęblin-Skarżysko robią głównie składy MNO :) co i tak w praktyce nie zmienia tego ze na MNG nie rzadko brakuje EZT dla obiegów potrójnych

: 16 paź 2009, 20:21
autor: bohunu
Wiem. MNT też ma swój udział w potrójniakach podobnie jak MNO. A Radom - Skarżysko robi ZTCP MNG oprócz jednej pary.

: 17 paź 2009, 9:01
autor: fidzio
bohun pisze:Wiem.
Jakoś mnie to nie dziwi :)
A Radom - Skarżysko robi ZTCP MNG oprócz jednej pary.
Na pewno 527 jest MNO a reszta to nie pamiętam musialbym zerknac

: 17 paź 2009, 9:10
autor: bohunu
Radom - Dęblin ma MNO w całości ztcp.

: 20 paź 2009, 17:30
autor: Andrzej
Dlaczego pociąg do Pilawy ze Śródmieścia przed 16 obsługiwany jest tylko jedną jednostką? W KM nie mogą znieść widoku ludzi podróżujących w normalnych warunkach (tj. mniej więcej komplet miejsc siedzących, ew. troszkę osób stoi)? Jak widać - musi być tłok.

: 20 paź 2009, 18:46
autor: MeWa
Andrzej pisze:Dlaczego pociąg do Pilawy ze Śródmieścia przed 16 obsługiwany jest tylko jedną jednostką? W KM nie mogą znieść widoku ludzi podróżujących w normalnych warunkach (tj. mniej więcej komplet miejsc siedzących, ew. troszkę osób stoi)? Jak widać - musi być tłok.
a skąd byś przesunął drugą jednostkę?

: 20 paź 2009, 19:01
autor: Wolfchen
MeWa pisze:a skąd byś przesunął drugą jednostkę?
Biorąc pod uwagę wypożyczenie dla SKMki jednostek, to KMy mają nadpodaż...
8-(

: 20 paź 2009, 19:30
autor: mariow
MeWa pisze:
Andrzej pisze:Dlaczego pociąg do Pilawy ze Śródmieścia przed 16 obsługiwany jest tylko jedną jednostką? W KM nie mogą znieść widoku ludzi podróżujących w normalnych warunkach (tj. mniej więcej komplet miejsc siedzących, ew. troszkę osób stoi)? Jak widać - musi być tłok.
a skąd byś przesunął drugą jednostkę?
a czy tak dokładnie znasz zasoby taborowe KMów że wiesz, że nie ma taboru na tą drugą jednostkę?

: 20 paź 2009, 19:32
autor: MeWa
A co to pytanie ma do rzeczy? Gdybym nie miał żadnych informacji, to bym nie pisał.

: 20 paź 2009, 19:38
autor: mariow
zapytałem skąd wiedza że wszystkie co do joty jednostki są wykorzystane i trzebaby skądś przesuwać. ot co.

: 20 paź 2009, 19:48
autor: MeWa
od KM-owców.

: 21 paź 2009, 11:24
autor: Andrzej
MeWa pisze:
Andrzej pisze:Dlaczego pociąg do Pilawy ze Śródmieścia przed 16 obsługiwany jest tylko jedną jednostką? W KM nie mogą znieść widoku ludzi podróżujących w normalnych warunkach (tj. mniej więcej komplet miejsc siedzących, ew. troszkę osób stoi)? Jak widać - musi być tłok.
a skąd byś przesunął drugą jednostkę?
Czyli kolej podmiejska nie potrafi udźwignąć swojej roli. A nie zależy mi, aby zabierać komuś innemu. Choć z pewnością te sporadyczne pociągi średnicowe do Tłuszcza są dość luźne (zwłaszcza za Rembertowem). Te z Zachodniego co są na Śródmieściu o 14 i 16.05.

: 21 paź 2009, 12:13
autor: bohunu
Zwrot składów do Tłuszcza, które przez 2 dni pracowały na bardziej obciążonych liniach jak Dęblin czy Skierniewice.