Nowy system pracy
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
6h? Niemożliwe...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Drivter1234
- Posty: 513
- Rejestracja: 12 sie 2008, 18:10
- Lokalizacja: Wawa Bielany
Na Woronicza na testach jest taki system.czaroT-11 pisze:A do tego ma być ponoć jakis nowy system ustalania grafików... Podobno
Za jego pomocą stworzono grafiki na październik.
Przez ten system obecnie na Woronicza jest trochę burdel. Mało kto jeździ swoimi wozami etc.
System ten zresztą nie sprawdził się już bodaj we Wrocławiu. Na Woronicza w listopadzie grafiki mają być robione starym sposobem.
Etam - W Mobilisie sprawdza się całkiem dobrze - ale tam też trochę trwało zanim doszli do ładu i składu. Spoza Warszawy używa go chociażby PKM Katowice czy Białystok.BJ pisze:Na Woronicza na testach jest taki system.czaroT-11 pisze:A do tego ma być ponoć jakis nowy system ustalania grafików... Podobno
Za jego pomocą stworzono grafiki na październik.
Przez ten system obecnie na Woronicza jest trochę burdel. Mało kto jeździ swoimi wozami etc.
System ten zresztą nie sprawdził się już bodaj we Wrocławiu. Na Woronicza w listopadzie grafiki mają być robione starym sposobem.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Nie do końca pasuje, ale nie wiedziałem, gdzie dać...
http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/1,4 ... busow.htmlZmęczeni kierowcy autobusów
Konrad Majszyk 24-10-2009, ostatnia aktualizacja 25-10-2009 10:08
Inspekcja Transportu Drogowego w przyszłym tygodniu skontroluje czas pracy kierowców w Miejskich Zakładach Autobusowych. To największy miejski przewoźnik w Polsce, który słynie z płonących pojazdów.
a razie mundurowi wlepili maksymalne dopuszczalne kary – po 30 tys. zł – dwóm mniejszym przewoźnikom, którzy wożą warszawiaków na miejskich liniach: firmie Mobilis i PKS Grodzisk Mazowiecki.
– Przewoźnicy permanentnie łamali czas pracy. Kierowcy jeździli zbyt długo i odpoczywali za krótko – mówi szef ITD na Mazowszu Andrzej Łuczycki.
– W obu przypadkach naliczone przez nas kary przekroczyły 47 tys. zł. Prawo nakłada jednak limit: 30 tys. zł – wyjaśnia.
Kierowca nie może przekroczyć 10 godzin pracy, po których musi nastąpić minimum 11 godzin odpoczynku. Według Łuczyckiego, te zasady były nieprzestrzegane. Inspektorzy zauważyli, że kierowcy autobusów w Warszawie, np. Ukraińcy, często wolą pracować non stop, żeby później mieć wolne. Wtedy próbują np. dorabiać „na czarno” u konkurencji.
Wyniki kontroli są fatalne, mimo że ITD za każdym razem uprzedzała przewoźników o planowanej kontroli (taki wymóg nakłada na mundurowych ustawa o swobodzie działalności gospodarczej).
Autobusowi przewoźnicy próbują się bronić, poszukując furtki w niespójnych polskich przepisach, np. od czasu pracy odliczając postój na pętlach.
– Nie ma miejskiego przewoźnika w Polsce, który przy interpretacji ITD nie będzie miał przekroczonego czasu pracy – twierdzi prezes firmy Mobilis Eugeniusz Szymonik.
Zarząd Transportu Miejskiego obiecuje zaś wspólnie z policją kontrolować codziennie stan techniczny autobusów.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Na Kleszczowej mieli już w listopadzie instalować program do nowego sposobu robienia grafików ale nic z tego z uwagi na niepowodzenie systemu na Woronicza.BJ pisze:Na Woronicza na testach jest taki system.czaroT-11 pisze:A do tego ma być ponoć jakis nowy system ustalania grafików... Podobno
Za jego pomocą stworzono grafiki na październik.
Przez ten system obecnie na Woronicza jest trochę burdel. Mało kto jeździ swoimi wozami etc.
System ten zresztą nie sprawdził się już bodaj we Wrocławiu. Na Woronicza w listopadzie grafiki mają być robione starym sposobem.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Na Żeraniu czy w Ursusie? Bo Ursus używa czegoś innego niż Żerań do tworzenia grafików.marcus pisze: Etam - W Mobilisie sprawdza się całkiem dobrze - ale tam też trochę trwało zanim doszli do ładu i składu. Spoza Warszawy używa go chociażby PKM Katowice czy Białystok.
Żerań jest sto lat do tyłu - mówię o podstawowej zajezdni - czyli Ursusie. Poza tym DPK System (bo tak się owy system nazywa) - służy do obsługi dyspozytorskiej, rozliczania czasu pracy oraz drukowania kart drogowych.Szeregowy_Równoległy pisze:Na Żeraniu czy w Ursusie? Bo Ursus używa czegoś innego niż Żerań do tworzenia grafików.marcus pisze: Etam - W Mobilisie sprawdza się całkiem dobrze - ale tam też trochę trwało zanim doszli do ładu i składu. Spoza Warszawy używa go chociażby PKM Katowice czy Białystok.
Grafiki na listopad będą robione w nowym programie.Na Woronicza w listopadzie grafiki mają być robione starym sposobem.
Widocznie już uporali się z niedociągnięciami albo chcą wszystko doszlifowywać.
W każdym razie z pewnych powodów burdel grafikowy, jaki panował w tym miesiącu, był mi bardzo na rękę .
No właśnie.. Czy kierowcy z R-1 mogą się wypowiedzieć jakie są icgh "odczucia" po pracy na grafiku ułożonem przez kompter? Dobrze to wróży czy raczej odwrotnie? ;>BJ pisze: Za jego pomocą stworzono grafiki na październik.
Przez ten system obecnie na Woronicza jest trochę burdel.
No ale w Mobilisie masz to rozplanowania ~100 brygad jak się nie mylę. MZA ma tego znacznie więcej...marcus pisze: Etam - W Mobilisie sprawdza się całkiem dobrze
czaroT-11 pisze:No właśnie.. Czy kierowcy z R-1 mogą się wypowiedzieć jakie są icgh "odczucia" po pracy na grafiku ułożonem przez kompter? Dobrze to wróży czy raczej odwrotnie? ;>BJ pisze: Za jego pomocą stworzono grafiki na październik.
Przez ten system obecnie na Woronicza jest trochę burdel.
Ja jestem bardzo zadowolony Grafikowo wyjeździłem tylko pięć dni A tak ciągle dzwoniłem i to co miałem grafikowo zamieniałem na a+b gdyż wyprawki codziennie trzeba było robić na nowo, więc korzystałem z okazji.