Komunikacja w projekcie budĹźetu 2010
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
Trochę wiadomości:
dochody
Wpływy ze sprzedaży biletów komunikacji miejskiej 564 815 000 zł
Dotacje z budżetów innych jednostek samorządu terytorialnego
(dotacje celowe z gmin podwarszawskich z tytułu funkcjonowania - w ramach lokalnego transportu zbiorowego organizowanego
przez m.st. Warszawa - komunikacji na obszarze tych gmin na podstawie zawartych porozumień międzygminnych) 18 117 658 zł
w tym:
gmina Halinów 164 076
gmina Izabelin 981 636
gmina Jabłonna 537 744
gmina Józefów 213 840
gmina Karczew 56 100
gmina Kobyłka 105 924
gmina Konstancin-Jeziorna 1 194 492
gmina Leszno 471 684
gmina Lesznowola 1 759 236
gmina Łomianki 206 688
gmina Michałowice 61 896
gmina Nadarzyn 795 168
gmina Nieporęt 1 096 260
gmina Ożarów M. 734 160
gmina Otwock 257 892
gmina Piaseczno 1 472 424
gmina Piastów 512 856
gmina Pruszków - SKM*) 702 384
gmina Radzymin 526 416
gmina Raszyn 1 407 264
gmina Stare Babice 1 905 070
gmina Wiązowna 907 200
gmina Wieliszew - KM**) 29 412
gmina Ząbki 1 018 152
gmina Ząbki - KM**) 941 436
gmina Zielonka 58 248
*) SKM - Szybka Kolej Miejska
**) KM - Kolej Mazowiecka
Wydatki
Komunikacja zbiorowa 1 890 501 655 zł
w tym
Zakup usług komunikacji miejskiej 1 745 300 000 zł
w tym
Metro Warszawskie 225 760 000 zł
Miejskie Zakłady Autobusowe 659 010 000 zł
Pozostali przewoźnicy autobusowi 205 490 000 zł
Szybka Kolej Miejska 72 470 000 zł
Tramwaje Warszawskie 507 920 000 zł
Pozostali przewoźnicy kolejowi 74 650 000 zł
szczegółowo:
Metro Warszawskie 225 760 000
Miernik:
- liczba wozokm rocznej pracy przewozowej w przeliczeniu na 1 mieszkańca Warszawy 15
- średni koszt zakupu usług komunikacji miejskiej na jednego mieszkańca Warszawy 132 zł
- średnioroczna stawka za jeden wozokilometr wynikająca z umów 8,85 zł
- wozokilometry płatne 25 500 000
- podaż miejsc pasażerskich w godzinie porannego szczytu komunikacyjnego 45 000
Miejskie Zakłady Autobusowe 659 010 000
Miernik:
- liczba wozokm rocznej pracy przewozowej w przeliczeniu na 1 mieszkańca Warszawy 49
- średni koszt zakupu usług komunikacji miejskiej na jednego mieszkańca Warszawy 385 zł
- średnioroczna stawka za jeden wozokilometr wynikająca z umów 7,88 zł
- wozokilometry płatne 83 600 000
- podaż miejsc pasażerskich w godzinie porannego szczytu komunikacyjnego 151 400
- udział w ruchu nowoczesnego taboru (niskopodłogowego, z klimatyzacją, z monitoringiem) 71 %
Pozostali przewoźnicy autobusowi 205 490 000
Miernik:
- liczba wozokm rocznej pracy przewozowej w przeliczeniu na 1 mieszkańca Warszawy 22
- średni koszt zakupu usług komunikacji miejskiej na jednego mieszkańca Warszawy 120 zł
- średnioroczna stawka za jeden wozokilometr wynikająca z umów 5,56 zł
- wozokilometry płatne 36 950 000
- podaż miejsc pasażerskich w godzinie porannego szczytu komunikacyjnego 32 550
- udział w ruchu nowoczesnego taboru (niskopodłogowego, z klimatyzacją, z monitoringiem) 100 %
Szybka Kolej Miejska 72 470 000
Miernik:
- liczba wozokm rocznej pracy przewozowej w przeliczeniu na 1 mieszkańca Warszawy 4
- średni koszt zakupu usług komunikacji miejskiej na jednego mieszkańca Warszawy 42 zł
- średnioroczna stawka za jeden wozokilometr wynikająca z umów (trakcja pojedyncza i
pierwsza jednostka w trakcji podwójnej/druga jednostka w trakcji podwójnej) 11,01 zł
- wozokilometry płatne 6 580 000
- podaż miejsc pasażerskich w godzinie porannego szczytu komunikacyjnego 4 050
- udział w ruchu nowoczesnego taboru (niskopodłogowego, z klimatyzacją, z monitoringiem) 73 %
Tramwaje Warszawskie 507 920 000
Miernik:
- liczba wozokm rocznej pracy przewozowej w przeliczeniu na 1 mieszkańca Warszawy 30
- średni koszt zakupu usług komunikacji miejskiej na jednego mieszkańca Warszawy 297 zł
- średnioroczna stawka za jeden wozokilometr wynikająca z umów 9,76 zł
- wozokilometry płatne 52 050 000
- podaż miejsc pasażerskich w godzinie porannego szczytu komunikacyjnego 97 125
- udział w ruchu nowoczesnego taboru (niskopodłogowego, z klimatyzacją, z monitoringiem) 5 %
Pozostali przewoźnicy kolejowi 74 650 000
Miernik:
- średnioroczna stawka za jeden pociągokilometr wynikająca z umów 15,33 zł
- pociągokilometry płatne 4 870 000
Zarządzanie komunikacją miejską 115 443 783 zł
w tym
Utrzymanie Zarządu Transportu Miejskiego 59 601 983 zł
Utrzymanie i obsługa systemu biletowego 18 399 400 zł
Organizacja komunikacji, marketing, nadzór i kontrola ruchu 7 442 400 zł
Rozliczenia z tytułu podatku od towarów i usług (VAT) 30 000 000 zł
Utrzymanie infrastruktury przystankowej 28 044 172 zł
Opracowania i analizy związane z komunikacją miejską 1 713 700 zł
Wydatki majątkowe - Komunikacja zbiorowa 222 268 427 zł
Budowa przejścia podziemnego pomiędzy stacją metra A17 "Dworzec Gdański" i stacją PKP Warszawa - Gdańska 13 055 000 zł
Budowa Głowicy Zachodniej na Stacji Techniczno - Postojowej Kabaty 29 860 500 zł
Przebudowa infrastruktury Stacji Techniczno - Postojowej Kabaty 15 000 000 zł
Inwestycje modernizacyjne I linii metra 2 000 000 zł
Rozbudowa systemów i infrastruktury teleinformatycznej oraz zabezpieczeń WKM 700 000 zł
Budowa parkingów strategicznych "Parkuj i Jedź" (Park & Ride) - II etap 29 607 927 zł
Budowa linii tramwajowej na Tarchomin i układu drogowego ul. Światowida i Projektowanej - prace przygotowawcze i pozyskanie nieruchomości 29 000 000 zł
Zwiększenie dostępności I linii metra warszawskiego dla potrzeb osób niepełnosprawnych - prace przygotowawcze 1 500 000 zł
Modernizacja pętli autobusowej z budową pawilonu do odpraw podróżnych przy Dworcu Wschodnim od strony ul. Lubelskiej 1 495 000 zł
Projekt i budowa II linii metra odcinek centralny: od stacji "Rondo Daszyńskiego" do stacji "Dworzec Wileński" 100 000 000 zł
odcinek zachodni: od szlaku za stacją "Rondo Daszyńskiego" do stacji "Połczyńska" wraz ze stacją techniczno - postojową "Mory" - prace przygotowawcze 50 000 zł
I parę liczb
- liczba przystanków ogółem 4 864
- udział przystanków wyposażonych w wiaty w ogólnej liczbie przystanków 48 %
- średni roczny koszt utrzymania przystanku 7 000 zł
- liczba pętli autobusowych 44
- średni roczny koszt utrzymania pętli autobusowej 7 254 zł
- liczba słupków przystankowych na sieci ZTM 3 534
- gęstość sieci komunikacyjnej na km² obsługiwanego obszaru 0,52 gęstość dla aglomeracji
- liczba punktów sprzedaży biletów (obsługowe, automaty stacjonarne i przewoźne) 1200
- liczba sprzedanych biletów w skali roku 75 500 000
- z paskiem magnetycznym 70 000 000
- na karty zbliżeniowe 5 500 000
- średni miesięczny koszt druku i składowania i dystrybucji biletów 991 667 zł
- liczba wystawionych opłat dodatkowych za jazdę bez ważnego biletu lub bez ważnego dokumentu uprawniającego do ulgi 230 000
- liczba wpływających potwierdzeń wpłat za jazdę bez ważnego biletu lub bez ważnego dokumentu uprawniającego do ulgi 18 000
- procentowy wskaźnik ściągalności nalezności za jazdę bez ważnego biletu lub bez ważnego dokumentu uprawniającego do ulgi 54 %
- udział wydatków na utrzymanie ZTM w wydatkach ogółem ZTM 3,1 %
- wskaźnik pokrycia odpłatności za zakup ogółem usług przewozowych dochodami z biletów 32,4 %
dochody
Wpływy ze sprzedaży biletów komunikacji miejskiej 564 815 000 zł
Dotacje z budżetów innych jednostek samorządu terytorialnego
(dotacje celowe z gmin podwarszawskich z tytułu funkcjonowania - w ramach lokalnego transportu zbiorowego organizowanego
przez m.st. Warszawa - komunikacji na obszarze tych gmin na podstawie zawartych porozumień międzygminnych) 18 117 658 zł
w tym:
gmina Halinów 164 076
gmina Izabelin 981 636
gmina Jabłonna 537 744
gmina Józefów 213 840
gmina Karczew 56 100
gmina Kobyłka 105 924
gmina Konstancin-Jeziorna 1 194 492
gmina Leszno 471 684
gmina Lesznowola 1 759 236
gmina Łomianki 206 688
gmina Michałowice 61 896
gmina Nadarzyn 795 168
gmina Nieporęt 1 096 260
gmina Ożarów M. 734 160
gmina Otwock 257 892
gmina Piaseczno 1 472 424
gmina Piastów 512 856
gmina Pruszków - SKM*) 702 384
gmina Radzymin 526 416
gmina Raszyn 1 407 264
gmina Stare Babice 1 905 070
gmina Wiązowna 907 200
gmina Wieliszew - KM**) 29 412
gmina Ząbki 1 018 152
gmina Ząbki - KM**) 941 436
gmina Zielonka 58 248
*) SKM - Szybka Kolej Miejska
**) KM - Kolej Mazowiecka
Wydatki
Komunikacja zbiorowa 1 890 501 655 zł
w tym
Zakup usług komunikacji miejskiej 1 745 300 000 zł
w tym
Metro Warszawskie 225 760 000 zł
Miejskie Zakłady Autobusowe 659 010 000 zł
Pozostali przewoźnicy autobusowi 205 490 000 zł
Szybka Kolej Miejska 72 470 000 zł
Tramwaje Warszawskie 507 920 000 zł
Pozostali przewoźnicy kolejowi 74 650 000 zł
szczegółowo:
Metro Warszawskie 225 760 000
Miernik:
- liczba wozokm rocznej pracy przewozowej w przeliczeniu na 1 mieszkańca Warszawy 15
- średni koszt zakupu usług komunikacji miejskiej na jednego mieszkańca Warszawy 132 zł
- średnioroczna stawka za jeden wozokilometr wynikająca z umów 8,85 zł
- wozokilometry płatne 25 500 000
- podaż miejsc pasażerskich w godzinie porannego szczytu komunikacyjnego 45 000
Miejskie Zakłady Autobusowe 659 010 000
Miernik:
- liczba wozokm rocznej pracy przewozowej w przeliczeniu na 1 mieszkańca Warszawy 49
- średni koszt zakupu usług komunikacji miejskiej na jednego mieszkańca Warszawy 385 zł
- średnioroczna stawka za jeden wozokilometr wynikająca z umów 7,88 zł
- wozokilometry płatne 83 600 000
- podaż miejsc pasażerskich w godzinie porannego szczytu komunikacyjnego 151 400
- udział w ruchu nowoczesnego taboru (niskopodłogowego, z klimatyzacją, z monitoringiem) 71 %
Pozostali przewoźnicy autobusowi 205 490 000
Miernik:
- liczba wozokm rocznej pracy przewozowej w przeliczeniu na 1 mieszkańca Warszawy 22
- średni koszt zakupu usług komunikacji miejskiej na jednego mieszkańca Warszawy 120 zł
- średnioroczna stawka za jeden wozokilometr wynikająca z umów 5,56 zł
- wozokilometry płatne 36 950 000
- podaż miejsc pasażerskich w godzinie porannego szczytu komunikacyjnego 32 550
- udział w ruchu nowoczesnego taboru (niskopodłogowego, z klimatyzacją, z monitoringiem) 100 %
Szybka Kolej Miejska 72 470 000
Miernik:
- liczba wozokm rocznej pracy przewozowej w przeliczeniu na 1 mieszkańca Warszawy 4
- średni koszt zakupu usług komunikacji miejskiej na jednego mieszkańca Warszawy 42 zł
- średnioroczna stawka za jeden wozokilometr wynikająca z umów (trakcja pojedyncza i
pierwsza jednostka w trakcji podwójnej/druga jednostka w trakcji podwójnej) 11,01 zł
- wozokilometry płatne 6 580 000
- podaż miejsc pasażerskich w godzinie porannego szczytu komunikacyjnego 4 050
- udział w ruchu nowoczesnego taboru (niskopodłogowego, z klimatyzacją, z monitoringiem) 73 %
Tramwaje Warszawskie 507 920 000
Miernik:
- liczba wozokm rocznej pracy przewozowej w przeliczeniu na 1 mieszkańca Warszawy 30
- średni koszt zakupu usług komunikacji miejskiej na jednego mieszkańca Warszawy 297 zł
- średnioroczna stawka za jeden wozokilometr wynikająca z umów 9,76 zł
- wozokilometry płatne 52 050 000
- podaż miejsc pasażerskich w godzinie porannego szczytu komunikacyjnego 97 125
- udział w ruchu nowoczesnego taboru (niskopodłogowego, z klimatyzacją, z monitoringiem) 5 %
Pozostali przewoźnicy kolejowi 74 650 000
Miernik:
- średnioroczna stawka za jeden pociągokilometr wynikająca z umów 15,33 zł
- pociągokilometry płatne 4 870 000
Zarządzanie komunikacją miejską 115 443 783 zł
w tym
Utrzymanie Zarządu Transportu Miejskiego 59 601 983 zł
Utrzymanie i obsługa systemu biletowego 18 399 400 zł
Organizacja komunikacji, marketing, nadzór i kontrola ruchu 7 442 400 zł
Rozliczenia z tytułu podatku od towarów i usług (VAT) 30 000 000 zł
Utrzymanie infrastruktury przystankowej 28 044 172 zł
Opracowania i analizy związane z komunikacją miejską 1 713 700 zł
Wydatki majątkowe - Komunikacja zbiorowa 222 268 427 zł
Budowa przejścia podziemnego pomiędzy stacją metra A17 "Dworzec Gdański" i stacją PKP Warszawa - Gdańska 13 055 000 zł
Budowa Głowicy Zachodniej na Stacji Techniczno - Postojowej Kabaty 29 860 500 zł
Przebudowa infrastruktury Stacji Techniczno - Postojowej Kabaty 15 000 000 zł
Inwestycje modernizacyjne I linii metra 2 000 000 zł
Rozbudowa systemów i infrastruktury teleinformatycznej oraz zabezpieczeń WKM 700 000 zł
Budowa parkingów strategicznych "Parkuj i Jedź" (Park & Ride) - II etap 29 607 927 zł
Budowa linii tramwajowej na Tarchomin i układu drogowego ul. Światowida i Projektowanej - prace przygotowawcze i pozyskanie nieruchomości 29 000 000 zł
Zwiększenie dostępności I linii metra warszawskiego dla potrzeb osób niepełnosprawnych - prace przygotowawcze 1 500 000 zł
Modernizacja pętli autobusowej z budową pawilonu do odpraw podróżnych przy Dworcu Wschodnim od strony ul. Lubelskiej 1 495 000 zł
Projekt i budowa II linii metra odcinek centralny: od stacji "Rondo Daszyńskiego" do stacji "Dworzec Wileński" 100 000 000 zł
odcinek zachodni: od szlaku za stacją "Rondo Daszyńskiego" do stacji "Połczyńska" wraz ze stacją techniczno - postojową "Mory" - prace przygotowawcze 50 000 zł
I parę liczb
- liczba przystanków ogółem 4 864
- udział przystanków wyposażonych w wiaty w ogólnej liczbie przystanków 48 %
- średni roczny koszt utrzymania przystanku 7 000 zł
- liczba pętli autobusowych 44
- średni roczny koszt utrzymania pętli autobusowej 7 254 zł
- liczba słupków przystankowych na sieci ZTM 3 534
- gęstość sieci komunikacyjnej na km² obsługiwanego obszaru 0,52 gęstość dla aglomeracji
- liczba punktów sprzedaży biletów (obsługowe, automaty stacjonarne i przewoźne) 1200
- liczba sprzedanych biletów w skali roku 75 500 000
- z paskiem magnetycznym 70 000 000
- na karty zbliżeniowe 5 500 000
- średni miesięczny koszt druku i składowania i dystrybucji biletów 991 667 zł
- liczba wystawionych opłat dodatkowych za jazdę bez ważnego biletu lub bez ważnego dokumentu uprawniającego do ulgi 230 000
- liczba wpływających potwierdzeń wpłat za jazdę bez ważnego biletu lub bez ważnego dokumentu uprawniającego do ulgi 18 000
- procentowy wskaźnik ściągalności nalezności za jazdę bez ważnego biletu lub bez ważnego dokumentu uprawniającego do ulgi 54 %
- udział wydatków na utrzymanie ZTM w wydatkach ogółem ZTM 3,1 %
- wskaźnik pokrycia odpłatności za zakup ogółem usług przewozowych dochodami z biletów 32,4 %
Za co Lesznowola tyle płaci, wiem o pociągach i o podmiejskich, ale Piaseczno chyba ma więcej i płaci mniej?gmina Lesznowola 1 759 236
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
703, 707, 715, 721, 727, 728, 807, 809, 815, L-1, L-3, L-4, KMkajo pisze:Za co Lesznowola tyle płaci, wiem o pociągach i o podmiejskich, ale Piaseczno chyba ma więcej i płaci mniej?gmina Lesznowola 1 759 236
Piaseczno płaci:
709, 710, 727, 728, 739, KM
Do 807, L-1 i L-3 chyba nie dają ani złotówki
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26840
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zobacz sobie dane w analogicznym wątku sprzed roku i zrób tabelkę. A jak ją zrobisz, to wklej, przysłużysz się forum.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Coś mało Piaseczno płaci w stosunku do tego, jak dobrą komunikację ma.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
Granica gminy jest na poziomie skrzyżowania z Geodetów. Do PKP Piaseczno jest jakieś 5 km stamtąd, więc 709 nie jest zbyt drogie. 710 i 724 już nieco więcej, ale 724 nie ma zbyt wysokiej częstotliwości. 727 to linia która podejrzewam że pochłania najwięcej środków.ZaciszaniN pisze:Coś mało Piaseczno płaci w stosunku do tego, jak dobrą komunikację ma.
Poza tym patrząc na frekwencję w 709 to ono powinno jeździć na minimalnym dofinansowaniu.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26840
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
I chyba tak właśnie jeździ.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Patryk2222
- Posty: 1305
- Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
- Lokalizacja: Legionowo
marekb pisze:Ile Legionowo zapłaci?
UM LEGIONOWO pisze:Projekt budżetu na rok 2010
LOKALNY TRANSPORT ZBIOROWY 2.400.000 zł z czego:
- dofinansowanie komunikacji ZTM 1.800.000 zł
- dofinansowanie komunikacji ZTM + KM 600.000 zł
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 >>5457>>1804
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
Patryk2222 pisze:marekb pisze:Ile Legionowo zapłaci?UM LEGIONOWO pisze:Projekt budżetu na rok 2010
LOKALNY TRANSPORT ZBIOROWY 2.400.000 zł z czego:
- dofinansowanie komunikacji ZTM 1.800.000 zł
- dofinansowanie komunikacji ZTM + KM 600.000 zł
Ooooooooooo. To chyba drugi po Warszawie, najlepszy "klient" ZTMu?
marekb
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26840
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Poszukaj - chyba także mkm101 go rozpoczął. Ja niestety teraz nie mogę tego zrobić.TGM pisze:W takim razie zeszłoroczny wątek musiałem przegapić.Glonojad pisze:Zobacz sobie dane w analogicznym wątku sprzed roku i zrób tabelkę. A jak ją zrobisz, to wklej, przysłużysz się forum.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.