Ustawa o czasie pracy kierowców
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
No dokładnie że nikt nie karze za skróty.
Niedawno znajomy miał 167 i po przyjeździe na Stare Bemowo robił 15stkę i gość z CR powiedział że jak skończy żeby się odezwał, więc się odezwał jak skończył i powiedział że go brygada wyprzedziła więc CR go puściła PTR i gość z CR powiedział żeby się odezwał gdzie się włączy. Po dojeździe na Bartycką w kierunku Siekierek zgłosił że się tam włącza i wszystko było git.
Niedawno znajomy miał 167 i po przyjeździe na Stare Bemowo robił 15stkę i gość z CR powiedział że jak skończy żeby się odezwał, więc się odezwał jak skończył i powiedział że go brygada wyprzedziła więc CR go puściła PTR i gość z CR powiedział żeby się odezwał gdzie się włączy. Po dojeździe na Bartycką w kierunku Siekierek zgłosił że się tam włącza i wszystko było git.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Wszystko byłoby git, gdyby nie kompletny brak przecinków w tym tekście.
A jakiś większy sens tego ruchu?Walas pisze: ↑18 gru 2023, 11:33No dokładnie że nikt nie karze za skróty.
Niedawno znajomy miał 167 i po przyjeździe na Stare Bemowo robił 15stkę i gość z CR powiedział że jak skończy żeby się odezwał więc się odezwał jak skończył i powiedział że go brygada wyprzedziła więc CR go puściła PTR i gość z CR powiedział żeby się odezwał gdzie się włączy. Po dojeździe na Bartycką w kierunku Siekierek zgłosił że się tam włącza i wszystko było git.
PTR tzn po trasie?
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
PTR nie po trasie. Ze Starego Bemowa pojechał tak jak 523 do Rozbratu i zjechał na dół.Nordyk110 pisze: ↑18 gru 2023, 11:53A jakiś większy sens tego ruchu?Walas pisze: ↑18 gru 2023, 11:33No dokładnie że nikt nie karze za skróty.
Niedawno znajomy miał 167 i po przyjeździe na Stare Bemowo robił 15stkę i gość z CR powiedział że jak skończy żeby się odezwał więc się odezwał jak skończył i powiedział że go brygada wyprzedziła więc CR go puściła PTR i gość z CR powiedział żeby się odezwał gdzie się włączy. Po dojeździe na Bartycką w kierunku Siekierek zgłosił że się tam włącza i wszystko było git.
PTR tzn po trasie?
Włączył się o czasie od Bartyckiej w kierunku Siekierek.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Chodziło o jedną z linii jeżdżących po TK, a tam nowa numeracja brygad wprowadzono niedawno. W każdym razie, autobus z wyłączonymi wyświetlaczami, których montaż trochę kosztuje tylko dlatego, że źle się wyświetla mała cyferka z przodu, na którą prawie nikt nie patrzy. Oczywiście to polecenie Centrali.
Jeśli realbus nie kłamie i pokazuje wszystkie brygady, to przed chwilą na Wilanowie było tak:
Rozkładowe odjazdy 180:
21:44 - zrealizowany przez 14/180 (planowo o 21:14)
(tu jeszcze ok. 21:53 odjechał 2/180, planowo o 21:44)
22:01 - zrealizowany przez 4/180 (planowo)
22:16 - brak autobusu
22:31 - zrealizowany dopiero ok. 21:38 przez 016/180 (planowo o 22:16)
(tu jeszcze ok. 22:50 odjechał 9/180, planowo o 22:31)
23:01 - zrealizowany przez 12/180 (planowo)
Pytania:
Dlaczego nie przytrzymano 2/ i 4/, aby ruszyły odpowiednio o 22:01 i 22:16? Przez to były 3 autobusy w ciągu 17 minut, a potem 37-minutowa dziura (między 22:01 i 22:38). To były ich ostanie kursy, czy mogło chodzić o uniknięcie przedłużenia czasu pracy kierowców?
Czy 9/180 w tej sytuacji nie mógł już po prostu zjechać do zajezdni? Czy tu chodzi właśnie o to "nie wytracanie kursów"?
Ogolem to chyba tak średnio to działa... Zamiast tego:
21:44 22:01 22:16 22:31 23:01
Było tak:
21:44 21:53 22:01 !! 22:38 22:50 23:01
A tu przecież mowa już o godzinach późno wieczornych, dobrych kilka godzin po zakończeniu popołudniowego szczytu.
116 i 180 okrutnie cierpią przez bałagan na Mokotowie. Zresztą nie tylko one...
Rozkładowe odjazdy 180:
21:44 - zrealizowany przez 14/180 (planowo o 21:14)
(tu jeszcze ok. 21:53 odjechał 2/180, planowo o 21:44)
22:01 - zrealizowany przez 4/180 (planowo)
22:16 - brak autobusu
22:31 - zrealizowany dopiero ok. 21:38 przez 016/180 (planowo o 22:16)
(tu jeszcze ok. 22:50 odjechał 9/180, planowo o 22:31)
23:01 - zrealizowany przez 12/180 (planowo)
Pytania:
Dlaczego nie przytrzymano 2/ i 4/, aby ruszyły odpowiednio o 22:01 i 22:16? Przez to były 3 autobusy w ciągu 17 minut, a potem 37-minutowa dziura (między 22:01 i 22:38). To były ich ostanie kursy, czy mogło chodzić o uniknięcie przedłużenia czasu pracy kierowców?
Czy 9/180 w tej sytuacji nie mógł już po prostu zjechać do zajezdni? Czy tu chodzi właśnie o to "nie wytracanie kursów"?
Ogolem to chyba tak średnio to działa... Zamiast tego:
21:44 22:01 22:16 22:31 23:01
Było tak:
21:44 21:53 22:01 !! 22:38 22:50 23:01
A tu przecież mowa już o godzinach późno wieczornych, dobrych kilka godzin po zakończeniu popołudniowego szczytu.
116 i 180 okrutnie cierpią przez bałagan na Mokotowie. Zresztą nie tylko one...
180 to jest linia ekspediowana to pół biedy. Na 177 dziś jeździliśmy po 60-80 minut w plecy. I na pytanie czy jest możliwość skrócenia usłyszałem od centrali że niestety nie bo nie sterują dziś tą linią. I że mam dalej jeździć po kilkadziesiąt minut opóźniony aż to opóźnienie wytracę. Nawet po 22:00 jeszcze jeździliśmy we trzech. W zasadzie to jak zacząłem pracę o 14:30 tak dopiero o 23:00 coś mogłem na spokojnie zjeść...
Odpowiedź być może jest taka, że w Wilanowie ekspedycja była zamknięta i linie były sterowane tylko na Chomiczówce. A przynajmniej tak bywało kiedyś. Może teraz się coś zmieniło, od czasu budowy tramwaju tam nie zaglądam.Asesino pisze: ↑19 gru 2023, 23:38
Pytania:
Dlaczego nie przytrzymano 2/ i 4/, aby ruszyły odpowiednio o 22:01 i 22:16? Przez to były 3 autobusy w ciągu 17 minut, a potem 37-minutowa dziura (między 22:01 i 22:38). To były ich ostanie kursy, czy mogło chodzić o uniknięcie przedłużenia czasu pracy kierowców?
Czy 9/180 w tej sytuacji nie mógł już po prostu zjechać do zajezdni? Czy tu chodzi właśnie o to "nie wytracanie kursów"?
Ogolem to chyba tak średnio to działa... Zamiast tego:
21:44 22:01 22:16 22:31 23:01
Było tak:
21:44 21:53 22:01 !! 22:38 22:50 23:01
A tu przecież mowa już o godzinach późno wieczornych, dobrych kilka godzin po zakończeniu popołudniowego szczytu.
116 i 180 okrutnie cierpią przez bałagan na Mokotowie. Zresztą nie tylko one...
Teraz jest na odwrót. Chomiczówka jest w remoncie i Wilanów otwarty.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Na pewno wyjazd z P7P na Traktorzystów oraz skręty w lewo Człuchowska Powstanców i Powstańców Górczewska. Ale żeby aż tyle ? Chociaż faktycznie zdarzyło mi się ostatnio widzieć 4x177 w ciągu 4 minut (w jedną stronę rzecz jasna).
Po 16:00 przejazd od P7P do skrzyżowania przy Factory zajmował ok. 30-35 minut. A dalej to już takie ogólne korki, takie standardowe przy skrzyżowaniach. Plus zacne przerwy (10 minut przy Górczewskiej i 8 minut na Niedźwiadku). Przyjezdżasz na -50 i dzięki tak "ogromnym" postojom ruszasz na -40.
Dzisiaj ok. 8:10 korek na Powstańców Śląskich w stronę południową sięgał Górczewskiej. Nie wiem, gdzie zaczynał się. Raczej nietypowe miejsce.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 4100
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Ja wczoraj tak sobie pomyślałem że to skrzyżowanie przy Factory nie jest przystosowane do takiego ruchu jaki jest obecnie na Posagu. Spełniało swoją funkcję gdy ulica Szamoty była lokalną i mało ruchliwą uliczką. Teraz tam wszyscy się wzajemnie blokują. Może stworzenie tam jakiegoś dużego ronda z wieloma wlotami byłoby jakimś rozwiązaniem? Miejsce na to jest.Autobus Czerwon pisze: ↑20 gru 2023, 11:06Myślę że tam dużo by pomogło gdyby dopuszczono ruch autobusów pod prąd przez Silnikową i pl. Czerwca 1976.