Ustawa o czasie pracy kierowców

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Walas
Posty: 17083
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 18 gru 2023, 11:33

No dokładnie że nikt nie karze za skróty.
Niedawno znajomy miał 167 i po przyjeździe na Stare Bemowo robił 15stkę i gość z CR powiedział że jak skończy żeby się odezwał, więc się odezwał jak skończył i powiedział że go brygada wyprzedziła więc CR go puściła PTR i gość z CR powiedział żeby się odezwał gdzie się włączy. Po dojeździe na Bartycką w kierunku Siekierek zgłosił że się tam włącza i wszystko było git.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

man1956
Posty: 1541
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 18 gru 2023, 11:48

Wszystko byłoby git, gdyby nie kompletny brak przecinków w tym tekście.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1619
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 18 gru 2023, 11:53

Walas pisze:
18 gru 2023, 11:33
No dokładnie że nikt nie karze za skróty.
Niedawno znajomy miał 167 i po przyjeździe na Stare Bemowo robił 15stkę i gość z CR powiedział że jak skończy żeby się odezwał więc się odezwał jak skończył i powiedział że go brygada wyprzedziła więc CR go puściła PTR i gość z CR powiedział żeby się odezwał gdzie się włączy. Po dojeździe na Bartycką w kierunku Siekierek zgłosił że się tam włącza i wszystko było git.
A jakiś większy sens tego ruchu?
PTR tzn po trasie?
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Walas
Posty: 17083
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 18 gru 2023, 12:13

Nordyk110 pisze:
18 gru 2023, 11:53
Walas pisze:
18 gru 2023, 11:33
No dokładnie że nikt nie karze za skróty.
Niedawno znajomy miał 167 i po przyjeździe na Stare Bemowo robił 15stkę i gość z CR powiedział że jak skończy żeby się odezwał więc się odezwał jak skończył i powiedział że go brygada wyprzedziła więc CR go puściła PTR i gość z CR powiedział żeby się odezwał gdzie się włączy. Po dojeździe na Bartycką w kierunku Siekierek zgłosił że się tam włącza i wszystko było git.
A jakiś większy sens tego ruchu?
PTR tzn po trasie?
PTR nie po trasie. Ze Starego Bemowa pojechał tak jak 523 do Rozbratu i zjechał na dół.
Włączył się o czasie od Bartyckiej w kierunku Siekierek.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

fraktal
Posty: 5478
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 19 gru 2023, 9:19

mb112 pisze:
15 gru 2023, 22:25
fraktal pisze:
15 gru 2023, 21:39
Ale co tu mówić jak woli się czasem nakazać wyłączyć wszystkie wyświetlacze, jak się numer brygady nie zgadza (w sterowniku nie ma 3cyfrowej brygadówki, a jest dwucyfrowa). I wsadzić dechy rzecz jasna, to pokazuje gdzie jesteśmy.
Jak to ? Przecież na nocnych od dawna są trzycyfrowe numery brygad.
Chodziło o jedną z linii jeżdżących po TK, a tam nowa numeracja brygad wprowadzono niedawno. W każdym razie, autobus z wyłączonymi wyświetlaczami, których montaż trochę kosztuje tylko dlatego, że źle się wyświetla mała cyferka z przodu, na którą prawie nikt nie patrzy. Oczywiście to polecenie Centrali.

Asesino
Posty: 179
Rejestracja: 20 kwie 2012, 14:01

Post autor: Asesino » 19 gru 2023, 23:38

Jeśli realbus nie kłamie i pokazuje wszystkie brygady, to przed chwilą na Wilanowie było tak:

Rozkładowe odjazdy 180:
21:44 - zrealizowany przez 14/180 (planowo o 21:14)
(tu jeszcze ok. 21:53 odjechał 2/180, planowo o 21:44)
22:01 - zrealizowany przez 4/180 (planowo)
22:16 - brak autobusu
22:31 - zrealizowany dopiero ok. 21:38 przez 016/180 (planowo o 22:16)
(tu jeszcze ok. 22:50 odjechał 9/180, planowo o 22:31)
23:01 - zrealizowany przez 12/180 (planowo)

Pytania:
Dlaczego nie przytrzymano 2/ i 4/, aby ruszyły odpowiednio o 22:01 i 22:16? Przez to były 3 autobusy w ciągu 17 minut, a potem 37-minutowa dziura (między 22:01 i 22:38). To były ich ostanie kursy, czy mogło chodzić o uniknięcie przedłużenia czasu pracy kierowców?

Czy 9/180 w tej sytuacji nie mógł już po prostu zjechać do zajezdni? Czy tu chodzi właśnie o to "nie wytracanie kursów"?

Ogolem to chyba tak średnio to działa... Zamiast tego:
21:44 22:01 22:16 22:31 23:01
Było tak:
21:44 21:53 22:01 !! 22:38 22:50 23:01

A tu przecież mowa już o godzinach późno wieczornych, dobrych kilka godzin po zakończeniu popołudniowego szczytu.

116 i 180 okrutnie cierpią przez bałagan na Mokotowie. Zresztą nie tylko one...

reserved
Posty: 14600
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 20 gru 2023, 0:47

180 to jest linia ekspediowana to pół biedy. Na 177 dziś jeździliśmy po 60-80 minut w plecy. I na pytanie czy jest możliwość skrócenia usłyszałem od centrali że niestety nie bo nie sterują dziś tą linią. I że mam dalej jeździć po kilkadziesiąt minut opóźniony aż to opóźnienie wytracę. Nawet po 22:00 jeszcze jeździliśmy we trzech. W zasadzie to jak zacząłem pracę o 14:30 tak dopiero o 23:00 coś mogłem na spokojnie zjeść...

fraktal
Posty: 5478
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 20 gru 2023, 0:59

Asesino pisze:
19 gru 2023, 23:38

Pytania:
Dlaczego nie przytrzymano 2/ i 4/, aby ruszyły odpowiednio o 22:01 i 22:16? Przez to były 3 autobusy w ciągu 17 minut, a potem 37-minutowa dziura (między 22:01 i 22:38). To były ich ostanie kursy, czy mogło chodzić o uniknięcie przedłużenia czasu pracy kierowców?

Czy 9/180 w tej sytuacji nie mógł już po prostu zjechać do zajezdni? Czy tu chodzi właśnie o to "nie wytracanie kursów"?

Ogolem to chyba tak średnio to działa... Zamiast tego:
21:44 22:01 22:16 22:31 23:01
Było tak:
21:44 21:53 22:01 !! 22:38 22:50 23:01

A tu przecież mowa już o godzinach późno wieczornych, dobrych kilka godzin po zakończeniu popołudniowego szczytu.

116 i 180 okrutnie cierpią przez bałagan na Mokotowie. Zresztą nie tylko one...
Odpowiedź być może jest taka, że w Wilanowie ekspedycja była zamknięta i linie były sterowane tylko na Chomiczówce. A przynajmniej tak bywało kiedyś. Może teraz się coś zmieniło, od czasu budowy tramwaju tam nie zaglądam.

Walas
Posty: 17083
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 20 gru 2023, 3:33

fraktal pisze:
20 gru 2023, 0:59
Odpowiedź być może jest taka, że w Wilanowie ekspedycja była zamknięta i linie były sterowane tylko na Chomiczówce. A przynajmniej tak bywało kiedyś. Może teraz się coś zmieniło, od czasu budowy tramwaju tam nie zaglądam.
Teraz jest na odwrót. Chomiczówka jest w remoncie i Wilanów otwarty.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

eloelo520
Posty: 58
Rejestracja: 07 gru 2022, 11:07

Post autor: eloelo520 » 20 gru 2023, 8:58

reserved pisze:
20 gru 2023, 0:47
Na 177 dziś jeździliśmy po 60-80 minut w plecy.
W których miejscach łapię się tak duże opóźnienia?

mb112
Posty: 952
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 20 gru 2023, 9:14

eloelo520 pisze:
20 gru 2023, 8:58
reserved pisze:
20 gru 2023, 0:47
Na 177 dziś jeździliśmy po 60-80 minut w plecy.
W których miejscach łapię się tak duże opóźnienia?
Na pewno wyjazd z P7P na Traktorzystów oraz skręty w lewo Człuchowska -> Powstanców i Powstańców -> Górczewska. Ale żeby aż tyle ? :shock: Chociaż faktycznie zdarzyło mi się ostatnio widzieć 4x177 w ciągu 4 minut (w jedną stronę rzecz jasna).

reserved
Posty: 14600
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 20 gru 2023, 10:17

Po 16:00 przejazd od P7P do skrzyżowania przy Factory zajmował ok. 30-35 minut. A dalej to już takie ogólne korki, takie standardowe przy skrzyżowaniach. Plus zacne przerwy (10 minut przy Górczewskiej i 8 minut na Niedźwiadku). Przyjezdżasz na -50 i dzięki tak "ogromnym" postojom ruszasz na -40.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 20 gru 2023, 10:33

Dzisiaj ok. 8:10 korek na Powstańców Śląskich w stronę południową sięgał Górczewskiej. Nie wiem, gdzie zaczynał się. Raczej nietypowe miejsce.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Autobus Czerwon
Posty: 4094
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 20 gru 2023, 11:06

reserved pisze:
20 gru 2023, 10:17
Po 16:00 przejazd od P7P do skrzyżowania przy Factory zajmował ok. 30-35 minut.
Myślę że tam dużo by pomogło gdyby dopuszczono ruch autobusów pod prąd przez Silnikową i pl. Czerwca 1976.

reserved
Posty: 14600
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 20 gru 2023, 11:07

Autobus Czerwon pisze:
20 gru 2023, 11:06
reserved pisze:
20 gru 2023, 10:17
Po 16:00 przejazd od P7P do skrzyżowania przy Factory zajmował ok. 30-35 minut.
Myślę że tam dużo by pomogło gdyby dopuszczono ruch autobusów pod prąd przez Silnikową i pl. Czerwca 1976.
Ja wczoraj tak sobie pomyślałem że to skrzyżowanie przy Factory nie jest przystosowane do takiego ruchu jaki jest obecnie na Posagu. Spełniało swoją funkcję gdy ulica Szamoty była lokalną i mało ruchliwą uliczką. Teraz tam wszyscy się wzajemnie blokują. Może stworzenie tam jakiegoś dużego ronda z wieloma wlotami byłoby jakimś rozwiązaniem? Miejsce na to jest.

ODPOWIEDZ