Wtyki (niesłupkowe) do dyspozycji ekspedytorów.

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 15 kwie 2010, 17:20

bartoni722 pisze:
Adam G. pisze:Brawo, Watsonie - o to właśnie mi chodzi :)
No ale wozów nie starczy...
Jak ktoś w końcu przestanie zmniejszać plan, to starczy. No i można na tę okoliczność wydłubać wozy z paru mniej lub bardziej sensownych wtyczek.
ikarus pisze:Latem dobry pomysł, zimą gorzej bo wóz stojący bezczynnie na krańcu jako rezerwowy nie zapali przy mrozie.
To postoi sobie odpalony.
ikarus pisze:rezerwowo na krańcach najlepiej postawić solówki
Tak się czasem zastanawiam, czy niektórzy z Was byli gdziekolwiek poza Warszawą? Ogólnopolską(światową) praktyką jest wystawianie na rezerwy czynne wyłącznie solówek, choćby z tak prostego powodu, że przegubem nie wszędzie wjedziesz. Nie ma mowy o wystawieniu na coś takiego przeguba.
bartoni722 pisze:Ale jak padnie 720 a rezerwa będzie w Duchnowie, to może jako PT przejechać.
Rezerwa stojąca w Duchnowie? Zmierz sobie może temperaturę :-s
noidea

Volwi
Posty: 66
Rejestracja: 13 lut 2007, 22:05

Post autor: Volwi » 15 kwie 2010, 17:23

ikarus pisze:Jest jednen najwiekszy problem, nie każdy szofer ma uprawnienia do prowadzenia przeguba lub skończony kurs prowadzenia solarisa 15 metrowego
W MZA każdy. Największy problem odpada.

bartoni722
Posty: 12141
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 15 kwie 2010, 17:30

Adam G. pisze:bartoni722 napisał/a:
Ale jak padnie 720 a rezerwa będzie w Duchnowie, to może jako PT przejechać.
Rezerwa stojąca w Duchnowie? Zmierz sobie może temperaturę
Jeśli myślałeś, że to na serio, to sam sobie zmierz temperaturę :-s
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 15 kwie 2010, 17:30

A jak linię obsługują różni przewoźnicy? Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak skomplikowane mogą być rozliczenia za coś takiego (patrz rezerwa nocna).

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 15 kwie 2010, 17:33

Plesim pisze:A jak linię obsługują różni przewoźnicy? Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak skomplikowane mogą być rozliczenia za coś takiego (patrz rezerwa nocna).
Primo: rezerwa nocna generalnie nie jeździ za ajentów i to jest jej największa wada.
Secundo: to, że ZTM nie potrafi sobie poradzić z rozliczeniami, nie powinno odbijać się na pasażerach.
Tertio: Twoje słowa najlepiej pokazują, jak bezradny jest ZTM. Ta instytucja jest przecież po to, by rozstrzygać również takie sprawy rozliczeń.
noidea

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 15 kwie 2010, 20:30

Plesim pisze:A jak linię obsługują różni przewoźnicy? Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak skomplikowane mogą być rozliczenia za coś takiego (patrz rezerwa nocna).
Każdy ajent po wozie zawsze siedzi trochę dyżurnych i psuje powietrze na zajezdni więc jeden może psuc powietrze na krańcu. :D

[ Dodano: |15 Kwi 2010|, 2010 20:37 ]
problem jest innej natury ZNAJOMOŚĆ LINII PRZEZ DRAIWERÓW. W mobilisie nie byłoby wielkiego problemu bo oni smigają po całym mieście. A rozliczenia w za nie wykonane kursy ajentowskie i mza ztm nie płaci czyż nie tak ? We dług mnie prosta sprawa ztm zapłaci temu kto dane kilometry wykona za stawkę danego przewoźnika.

[ Dodano: |15 Kwi 2010|, 2010 21:05 ]
A z resztą to dość często jest tak że kierowca robi dodatek lub wtykę która ma dwie godziny a dyżuru kierman ma 10 godzin więc siedzi na ławie i ją grzeje , a jest tak nie raz że dodatek sprawny zjeżdza a całka prze nim jeżdząca pada dodatek po zjeździe i tak wysyłany jest na tą samą linię spowrotem i włączany jest od środka trasy a mógłby już zacząć od miejsca popsucja dwa razy ta sama droga, dlaczego brygada żjeżdzająca nie może zrobić pół kursu i tam dopiero włącz się dyżurak wysłany z zajezdni i jak to mówią rezerwa kończy.Ważne jest to szczególnie przy sb, gdy nie ma dość długo wozu , a tu przypływa dodatek i robi sobie zjazd do zajezdni a ludzie się jeża bo ten sobie zjeżdza a nie ma się czy dostać do celu podrózy. :D

[ Dodano: |15 Kwi 2010|, 2010 21:16 ]
Plesim pisze:A jak linię obsługują różni przewoźnicy? Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak skomplikowane mogą być rozliczenia za coś takiego (patrz rezerwa nocna).
Na centralu są dechy z N01 i N02 wiec w czym problem
:D

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 15 kwie 2010, 23:37

bartoni722 pisze:Kleszczowa - Wiatraczna, Metro Wilanowska.
Nie profanuj typowo Woroniczańskiego terenu. (-X

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 16 kwie 2010, 9:54

A Wiatraczna to typowo Woroniczański teren? 8-(
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 16 kwie 2010, 10:00

Santos pisze:Nie profanuj typowo Woroniczańskiego terenu. (-X

Popieram, każdy zakład powinien "obstawiać" teren na którym się znajduje czyli:1) Woronicza powinna wystawić rezerwy na Wilanowskiej na metrze i jeden na przykład w Natolinie,2)Kleszczowa to ursus i dw.centralny,3)Redutowa :dw,centralny i osiedle Górczewska 4)Stalowa to Targówek i Żerań FSO, 5)Ostrobramska: to Wiatraczna i GOCŁAW.6) Grodzio :Pl. Hallera i Targówek 7)I.T.S : ŻERAŃ FSO i Pl.Hallera. 8) Mobilis: Ursus i Żerań FSO. Podsumujmy 8 zajezdni w sumie x dwa wozy =16 sztuk. Wydaje Mi się ,że tyle wozów nie dodatkowych tylko wziętych z rezerwy zakładów to powinno wystarczyć na zabezpieczenie sił szybkiego reagowania + rezerwiści na zakładach. No i oczywiście ekspedycje takie jak Targówek, Żerań Fso ,Górczewska, wiatraczna Pl.Hallera i wszystkie w/w powinny zbierać z centrali ruchu info na temat awarii. Z tym systemem nie powinno być problemu bo centrala i tak informuje ekspedycje o wypadnięcie wozu z obiegu. Usprawniło by to obsługę pasażerską i ograniczyło by straty w kursach czyli zadania przewozowe byłyby sprawniejsze. No i poprawi wizerunek nie tylko ztm-u ale i przewoźników. To jest tylko moje prywatne zdanie.

jgas
Posty: 1401
Rejestracja: 28 gru 2006, 21:05
Lokalizacja: z ukrycia

Post autor: jgas » 16 kwie 2010, 12:07

gregory5576 pisze:4)Stalowa to Targówek i Żerań FSO
Dodałbym Bródno Podgrodzie - to jest kraniec z którego w godzinach szczytu odjeżdża 30 autobusów na godzinę.
Poza tym problem: na pętli Żerań FSO jest zbyt ciasno na upchnięcie trzech rezerwowych wozów. Chyba że po drugiej stronie Modlińskiej, na dzikim parkingu.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 16 kwie 2010, 14:28

Pamiętajcie, że ta rezerwa ma stanowić ostateczność, a nie całkowite rozwiązanie problemów awarii na mieście.
Wystawianie 10-20 zadań na rezerwę nie ma absolutnie sensu. Moim zdaniem, po jednym wozie czynnej rezerwy powinno stać np. na pętlach: Wiatraczna, Żerań FSO, Dworzec Centralny, Metro Wilanowska, Dworzec Wschodni, Metro Młociny. I tyle, 6 wozów, w moim odczuciu byłoby optymalnym rozwiązaniem.
noidea

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 16 kwie 2010, 14:36

Adam G. pisze:Pamiętajcie, że ta rezerwa ma stanowić ostateczność, a nie całkowite rozwiązanie problemów awarii na mieście.
Wystawianie 10-20 zadań na rezerwę nie ma absolutnie sensu. Moim zdaniem, po jednym wozie czynnej rezerwy powinno stać np. na pętlach: Wiatraczna, Żerań FSO, Dworzec Centralny, Metro Wilanowska, Dworzec Wschodni, Metro Młociny. I tyle, 6 wozów, w moim odczuciu byłoby optymalnym rozwiązaniem.

na wschodnim nie ma budy wiec jest bez sensu, tylko na ekspediowanych krańcach

[ Dodano: |16 Kwi 2010|, 2010 14:38 ]
jgas pisze:gregory5576 napisał/a:
4)Stalowa to Targówek i Żerań FSO

Dodałbym Bródno Podgrodzie - to jest kraniec z którego w godzinach szczytu odjeżdża 30 autobusów na godzinę.
Poza tym problem: na pętli Żerań FSO jest zbyt ciasno na upchnięcie trzech rezerwowych wozów. Chyba że po drugiej stronie Modlińskiej, na dzikim parkingu.
Tak masz rację zapomniałem o podgrodziu to jest kraniec też mocno obciążony i tam powinna być rezerwa.

[ Dodano: |16 Kwi 2010|, 2010 14:42 ]
Chodziło Mi o rejonizację dla poszczególnych zakładów i o to że jak jesteśmy wszyscy zgodni, że takie rezerwy powinny mieć rację bytu

bartoni722
Posty: 12141
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 16 kwie 2010, 15:30

Santos pisze:Nie profanuj typowo Woroniczańskiego terenu.
Ale Woronicza nie ma wtyczek. Trzeba by okroić którąś linię.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Flash8222
Posty: 7602
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 16 kwie 2010, 15:34

Piszesz żeby tylko pisać? Bo znowu któryś raz piszesz nieprawdziwe informacje.

bartoni722
Posty: 12141
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 16 kwie 2010, 15:36

Flash8222 pisze:Piszesz żeby tylko pisać? Bo znowu któryś raz piszesz nieprawdziwe informacje.
Nie, sorry, zapomniałem o wtyczce na 188 i chyba 189 :P .
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

ODPOWIEDZ