Trasa Świętokrzyska

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6930
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 04 lut 2016, 11:52

Niewiele mniejsze, bo Ząbki się do tramwaju dowiozą chętniej niż do 190.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8359
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 04 lut 2016, 12:30

Ząbki do Warszawy to powinny dojeżdżać pociągiem...
Ta nowa linia tramwajowa nie będzie raczej miała charakteru lokalnego?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6930
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 04 lut 2016, 12:56

Może i powinny, ale z jakiegoś powodu tłumnie korzystają również z pakietu na Radzymińskiej, czy to dojechawszy doń liniami ZTM czy Ząbkobusami. A siódemka ma jeszcze taką zaletę, że jedzie na patelnię - sam wiesz, że na wielu pasażerów to działa magicznie.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8359
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 04 lut 2016, 13:06

Czy zakładamy, że tramwaj w Ząbkach też będzie w 1. strefie? Albo inaczej: zakładamy, że wciąż będzie patologiczny rozdział stref na kolej i nie-kolej?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6930
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 04 lut 2016, 14:20

Myślę, że nie ma sensu zakładanie czegokolwiek podobnego w tej chwili. Gdyby tramwaj wjeżdżał do Ząbek, to te pewnie musiałyby go współfinansować na etapie inwestycji, a to już samo w sobie nieźle by obciążyło tamtejszy budżet.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 04 lut 2016, 19:00

gfedorynski pisze: Ja się nie znam, bo zawsze jestem tam w dziwnych godzinach, ale uważam, że tam teraz jest nadpodaż, spokojnie starczyłaby jedna uczciwa linia.
To ja jeszcze raz poproszę o odpowiedź: która konkretnie linia mogłaby być zostawiona na Kawęczyńskiej, a która zabrana?
Poza tym nie jest wcale pewne, że nowa trasa musiałaby prowadzić przez kryterium Kijowska - Objazdowa - Kawęczyńska - Targówek Fabryczny. To dopiero byłaby głupota. Najprościej zostawić obecny przebieg torów: Kijowska - Tysiąclecia - Kawęczyńska - Targówek Fabryczny. A czy autobus z Targówka - Ząbek szybciej przeciśnie się przez korki przy skrzyżowaniu z obwodnicą praską, niż tramwaj przejedzie przez Kawęczyńską, to się jeszcze okaże.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6930
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 04 lut 2016, 19:11

Ząbki i korki na wlotach do Warszawy? Podpowiedź: Młodzieńcza, Chełmżyńska, Żołnierska.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4767
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 05 lut 2016, 23:57

Przypominam że to jest podforum infrastrukturalne. Ewentualne linie jeżdżące na Targówek Przemysłowy, Elsnerów czy do Ząbek należy wymyślać na UK. :wink:
Obrazek

Łukasz
Posty: 10592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 06 lut 2016, 11:04

Naprawdę nie da się każdego zdania pisać w osobnym wątku.
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 lut 2016, 20:21

Poza tym nie ma sensu mieszać futurologii z bieżącą eksploatacją.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6930
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 26 lis 2016, 1:55

W odpowiedzi na http://wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.ph ... 5#p1025625
Wiliam


Czarno to widzę, chyba nie w tej dekadzie.

Dodano po 3 minutach 7 sekundach:
A Osa chyba coś pisał, że przebitka będzie dysfunkcyjna, bo z Sokolej w Targową ma być tylko prawoskręt.

Łukasz
Posty: 10592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 26 lis 2016, 8:19

No bo jak był remont kijowskiej to chyba tego nikt nie uwzględnił :/ a to był wielki remont, gdzie zaorali wszystko przecież.

Do Stadionu to i tak może, gorzej jest z powrotem, bo wyjazd z Marcinkowskiego w Kijowską dla autobusu może być lekko dyskomfortowy.

Tam i tak jest do zrobienia na cito drugi pas do skrętu w lewo z lekką poprawą geometrii.
ŁK

wojtor
Posty: 665
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 26 lis 2016, 8:28

Emyl pisze: A Osa chyba coś pisał, że przebitka będzie dysfunkcyjna, bo z Sokolej w Targową ma być tylko prawoskręt.
Projekt większej przebudowy skrzyżowwania Sokola/Targowa/Kijowska ma powstać w przyszłym roku i będzie mniej więcej wyglądał tak:
http://zmid.waw.pl/files/public/zadania ... ayout1.pdf

Łukasz
Posty: 10592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 26 lis 2016, 8:46

Dwie dwupasmówki ze ślepymi wlotami/wylotami. Kogoś pogrzało.
ŁK

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 26 lis 2016, 9:14

Na SSC udziela się w tym temacie pani rzecznik ZMiD. Warto poczytać jako kuriozum. Tylko że to kuriozum oni naprawdę chcą budować.

ODPOWIEDZ