Trasa Świętokrzyska
Moderator: Wiliam
Ząbki do Warszawy to powinny dojeżdżać pociągiem...
Ta nowa linia tramwajowa nie będzie raczej miała charakteru lokalnego?
Ta nowa linia tramwajowa nie będzie raczej miała charakteru lokalnego?
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6930
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Może i powinny, ale z jakiegoś powodu tłumnie korzystają również z pakietu na Radzymińskiej, czy to dojechawszy doń liniami ZTM czy Ząbkobusami. A siódemka ma jeszcze taką zaletę, że jedzie na patelnię - sam wiesz, że na wielu pasażerów to działa magicznie.
Czy zakładamy, że tramwaj w Ząbkach też będzie w 1. strefie? Albo inaczej: zakładamy, że wciąż będzie patologiczny rozdział stref na kolej i nie-kolej?
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6930
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Myślę, że nie ma sensu zakładanie czegokolwiek podobnego w tej chwili. Gdyby tramwaj wjeżdżał do Ząbek, to te pewnie musiałyby go współfinansować na etapie inwestycji, a to już samo w sobie nieźle by obciążyło tamtejszy budżet.
To ja jeszcze raz poproszę o odpowiedź: która konkretnie linia mogłaby być zostawiona na Kawęczyńskiej, a która zabrana?gfedorynski pisze: Ja się nie znam, bo zawsze jestem tam w dziwnych godzinach, ale uważam, że tam teraz jest nadpodaż, spokojnie starczyłaby jedna uczciwa linia.
Poza tym nie jest wcale pewne, że nowa trasa musiałaby prowadzić przez kryterium Kijowska - Objazdowa - Kawęczyńska - Targówek Fabryczny. To dopiero byłaby głupota. Najprościej zostawić obecny przebieg torów: Kijowska - Tysiąclecia - Kawęczyńska - Targówek Fabryczny. A czy autobus z Targówka - Ząbek szybciej przeciśnie się przez korki przy skrzyżowaniu z obwodnicą praską, niż tramwaj przejedzie przez Kawęczyńską, to się jeszcze okaże.
Przypominam że to jest podforum infrastrukturalne. Ewentualne linie jeżdżące na Targówek Przemysłowy, Elsnerów czy do Ząbek należy wymyślać na UK.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26828
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Poza tym nie ma sensu mieszać futurologii z bieżącą eksploatacją.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6930
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
W odpowiedzi na http://wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.ph ... 5#p1025625
Wiliam
Czarno to widzę, chyba nie w tej dekadzie.
Dodano po 3 minutach 7 sekundach:
A Osa chyba coś pisał, że przebitka będzie dysfunkcyjna, bo z Sokolej w Targową ma być tylko prawoskręt.
Wiliam
Czarno to widzę, chyba nie w tej dekadzie.
Dodano po 3 minutach 7 sekundach:
A Osa chyba coś pisał, że przebitka będzie dysfunkcyjna, bo z Sokolej w Targową ma być tylko prawoskręt.
No bo jak był remont kijowskiej to chyba tego nikt nie uwzględnił a to był wielki remont, gdzie zaorali wszystko przecież.
Do Stadionu to i tak może, gorzej jest z powrotem, bo wyjazd z Marcinkowskiego w Kijowską dla autobusu może być lekko dyskomfortowy.
Tam i tak jest do zrobienia na cito drugi pas do skrętu w lewo z lekką poprawą geometrii.
Do Stadionu to i tak może, gorzej jest z powrotem, bo wyjazd z Marcinkowskiego w Kijowską dla autobusu może być lekko dyskomfortowy.
Tam i tak jest do zrobienia na cito drugi pas do skrętu w lewo z lekką poprawą geometrii.
ŁK
Projekt większej przebudowy skrzyżowwania Sokola/Targowa/Kijowska ma powstać w przyszłym roku i będzie mniej więcej wyglądał tak:Emyl pisze: A Osa chyba coś pisał, że przebitka będzie dysfunkcyjna, bo z Sokolej w Targową ma być tylko prawoskręt.
http://zmid.waw.pl/files/public/zadania ... ayout1.pdf
Dwie dwupasmówki ze ślepymi wlotami/wylotami. Kogoś pogrzało.
ŁK
Na SSC udziela się w tym temacie pani rzecznik ZMiD. Warto poczytać jako kuriozum. Tylko że to kuriozum oni naprawdę chcą budować.