Linia 527 -kursy "e"

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

marekb
Posty: 1031
Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marekb » 29 kwie 2010, 19:08

527
Przystanek: SKARBKA Z GÓR 01 --> OKOPOWA
Godz. Minuty
5 |[00] [30] [45e [58]
6 |[10e [20] [30e [38] [45] [52]
7 |[00e [08] [15e [23] [30e [40] [50e
8 |[00] [15] [30e [45]
9 |[00e [15] [30] [48]

e - od przystanku OKOPOWA kurs wydłużony do krańca ESPERANTO

Po co takie kursy? Jaki jest ich sens?
Będą jakieś zmiany w obsłudze?
marekb

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 29 kwie 2010, 19:25

Może to jakies BWLki beda tylko z czym? Ja to łącze ze zniknieciem Z-2, moze uwolnione brygady z tej lini zasilą 527, moze pojawi sie trzeci zakład na 527.

marekb
Posty: 1031
Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marekb » 29 kwie 2010, 19:41

Z 111?
Dodatkowo częściej w szczycie A. Jak 160 kierowano na most Śląsko-Dąbrowski to były krzyki że nie ma miejsca.
Teraz są 3 często kursujące linie i cisza.
marekb

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 29 kwie 2010, 19:48

To jest skandal z tym 527. Gratuluję "inwencji twórczej" temu kto to wymyślił. Za pewne wyborcy z Derbów żądali jazdy w ludzkich warunkach (czyli czytaj: miejsca siedzące, nie stojące). Mam nadzieję, że te 527e będzie na stare zapyziałe solowe jelcze. No i już widzę jazdę 10-15 min na odcinku Stare Miasto - Metro Ratusz Arsenał... Teraz będzie 70 pojazdów w szczycie na tym TTA i duża kolejka pojazdów zaczynająca się chyba już przy zjeździe z Kapucyńskiej.... Brawo. : =; =D>

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 29 kwie 2010, 19:53

Ze 111 sie nie łączy mimo ze rozkład aktualizowany od 1 maja to zmienia sie tylko w DS ( objazd traktu królewskiego ) w DP bez zmian. Nie rozumiem po co te kursy maja dojechac do Esperanto a co dalej z tymi autobusami? Z esperanto zjada do zajezdni? Po co? Przeciez mogłyby zjechac tez z kranca okopowa. Moze dodatkowy zakład na to wchodzi, tylko jaki? A pisaliscie ze od maja nie ma zadnych zmian no szybko mi to wyjasniac co sie tu dzieje. :smile:

marekb
Posty: 1031
Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marekb » 29 kwie 2010, 19:54

Już teraz rano autobusy i tramwaje stoją w korku przed przystankiek Metro-Arsenał. Od maja będzie gorzej, gdyż zwiększą częstotliwość kursowania 527 w szczycie A. W międzyszczycie linia powinna kursować co 30 minut. To jest prywata, ta linia wogóle nie powinna przejeżdżać przez most Śląsko-Dąbrowski :!:

[ Dodano: |29 Kwi 2010|, 2010 19:55 ]
marko80 pisze:Ze 111 sie nie łączy mimo ze rozkład aktualizowany od 1 maja to zmienia sie tylko w DS ( objazd traktu królewskiego ) w DP bez zmian. Nie rozumiem po co te kursy maja dojechac do Esperanto a co dalej z tymi autobusami? Z esperanto zjada do zajezdni? Po co? Przeciez mogłyby zjechac tez z kranca okopowa. Moze dodatkowy zakład na to wchodzi, tylko jaki? A pisaliscie ze od maja nie ma zadnych zmian no szybko mi to wyjasniac co sie tu dzieje. :smile:
Może na pusto będą jechały na Skrabka?
marekb

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 29 kwie 2010, 19:56

a moze ma to zwiazek z dostawą gniotów z ostrej na stalową i to 527e wystawią jako solowe. marekb one na skarbka z tego wynika ze juz nie wracaja w miedzyszczycie czestotliwosc jest co 20 minut, albo jada stamtad do zajezdni na stalową albo przechodza BWLką na inna linie tylko nic mi tam nie pasuje, dwie opcje tu wchodza w gre, stalowa wjezdza gniotami albo redzia swoimi gniotami na to 527e.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 29 kwie 2010, 19:58

a niech się zablokuje wreszcie na amen - może to da komuś do myślenia...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

marekb
Posty: 1031
Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marekb » 29 kwie 2010, 20:03

marko80 pisze:a moze ma to zwiazek z dostawą gniotów z ostrej na stalową i to 527e wystawią jako solowe. marekb one na skarbka z tego wynika ze juz nie wracaja w miedzyszczycie czestotliwosc jest co 20 minut, albo jada stamtad do zajezdni na stalową albo przechodza BWLką na inna linie tylko nic mi tam nie pasuje, dwie opcje tu wchodza w gre, stalowa wjezdza gniotami albo redzia swoimi gniotami na to 527e.
Zmiany obsługi bym sie nie spodziewał.
Z 527 to prywata na całego, już teraz przed przyst. Metro Arsenał są korki, będzie gorzej.
marekb

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 29 kwie 2010, 20:05

marekb pisze:
marko80 pisze:a moze ma to zwiazek z dostawą gniotów z ostrej na stalową i to 527e wystawią jako solowe. marekb one na skarbka z tego wynika ze juz nie wracaja w miedzyszczycie czestotliwosc jest co 20 minut, albo jada stamtad do zajezdni na stalową albo przechodza BWLką na inna linie tylko nic mi tam nie pasuje, dwie opcje tu wchodza w gre, stalowa wjezdza gniotami albo redzia swoimi gniotami na to 527e.
Zmiany obsługi bym sie nie spodziewał.
Z 527 to prywata na całego, już teraz przed przyst. Metro Arsenał są korki, będzie gorzej.
Tylko ze od dodatkowych przegubów TTA zupełnie stanie, po drugie skad wziac dodatkowe przeguby?

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2704
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 29 kwie 2010, 20:05

Te "e" to będą jakieś BWL ze 111, czy pchanie tego na Esperanto ma jakiś ukryty sens?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36633
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 29 kwie 2010, 20:09

MeWa pisze:a niech się zablokuje wreszcie na amen - może to da komuś do myślenia...
Też już jestem tego zdania :twisted:

Ja już widziałem, jak kolejka po 6-minutowym zatrzymaniu rozładowywała się przez 36 minut :/
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 29 kwie 2010, 20:10

Solaris U10 pisze:Te "e" to będą jakieś BWL ze 111, czy pchanie tego na Esperanto ma jakiś ukryty sens?
ze 111 na 100 % nie bo 111 nie zmienia rozkładu.

marekb
Posty: 1031
Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marekb » 29 kwie 2010, 20:42

Wogóle to czemu 527 została wycofane z mostu Gdańskiego? 127 i 500 zostały. Tylko 406 trzeba było wyciąć.
Skrabków do metra powinna dowozić 132 lub z Kondratowicza tramwaje :!:
marekb

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 29 kwie 2010, 20:46

marekb pisze:Wogóle to czemu 527 została wycofane z mostu Gdańskiego? 127 i 500 zostały. Tylko 406 trzeba było wyciąć.
Skrabków do metra powinna dowozić 132 lub z Kondratowicza tramwaje :!:
Bo spodziewano sie korków na moscie gdanskim jak sie okazuje miano racje dlatego 527 przerzucono na TTA, oczywiscie to duży błąd nalezało polaczyc 132 z 527 w jedna mocna linie i skierowac na trasie SKARBKA - Ostródzka - Trasa Torunska - most grota - METRO MARYMONY a nie jakies dziwadła do okopowej.

ODPOWIEDZ