Linia 527 -kursy "e"

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2273
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 29 kwie 2010, 21:05

Jakoś rano nic się nie blokuje. Tak samo popołudniu?? Po co te krzyki??

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 29 kwie 2010, 21:10

Lukasz436 pisze:Jakoś rano nic się nie blokuje. Tak samo popołudniu?? Po co te krzyki??
To może napisz jaka bedzie nowa obsługa 527, czy to tez tajemnica?

Jelonek105
Posty: 11
Rejestracja: 29 lis 2009, 14:13
Lokalizacja: Jelonki

Post autor: Jelonek105 » 29 kwie 2010, 21:20

na R6 jest kartka z opisem trasy, wiec wielce prawdopodobne 527=R6

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 29 kwie 2010, 21:23

Jelonek105 pisze:na R6 jest kartka z opisem trasy, wiec wielce prawdopodobne 527=R6
uu to sie ciekawie robi, juz widze R6 i obsługe przegubową pewnie kursy e beda sie gniocić. a przegubowe to beda tylko ITS i R - 13.

Paweł D.
Posty: 5271
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 29 kwie 2010, 21:38

marko80 pisze:uu to sie ciekawie robi, juz widze R6 i obsługe przegubową pewnie kursy e beda sie gniocić. a przegubowe to beda tylko ITS i R - 13.
Akurat kursy "e" zaczynają pracę od przyst. Św. Wincentego albo Głębocka. R6 tam trochę nie po drodze chyba?

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 29 kwie 2010, 21:45

Paweł D. pisze:
marko80 pisze:uu to sie ciekawie robi, juz widze R6 i obsługe przegubową pewnie kursy e beda sie gniocić. a przegubowe to beda tylko ITS i R - 13.
Akurat kursy "e" zaczynają pracę od przyst. Św. Wincentego albo Głębocka. R6 tam trochę nie po drodze chyba?
kursy e zaczynają ze skarbka tak jak pozostałe kursy. Ach no rzeczywiscie mój bład zaczynaja od wincentego ale w strone skarbka, no własnie wiec chyba jednak R-13. I rebus chyba rozwiązany kartka na redutowej z trasą 527 wisi po zasileniach z 16 kwietnia kiedy były uroczystosci zalobne na placu piłsudskiego.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 30 kwie 2010, 2:30

marekb pisze:Po co takie kursy? Jaki jest ich sens?
Będą jakieś zmiany w obsłudze?
Słowa-klucze: Dzielna, ekspedycja. Koniec tematu :)
noidea

marekb
Posty: 1031
Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marekb » 30 kwie 2010, 7:40

Po co kursy oznaczone jako "e"? Może kilka wozów z 500-tki wykona kurs jako "527-e"?
marekb

Paweł D.
Posty: 5271
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 30 kwie 2010, 8:48

Adam G. pisze:Słowa-klucze: Dzielna, ekspedycja. Koniec tematu :)
A może jeszcze "powrót na pusto"?
PS. Gdyby naprawdę chodziło o ekspedycję, to wszystkie kursy by tam kończyły, nieprawdaż?

Websterek
Posty: 628
Rejestracja: 18 gru 2007, 21:02
Lokalizacja: ZP 1145

Post autor: Websterek » 30 kwie 2010, 9:03

marekb pisze:500-tki wykona kurs jako "527-e"?
Przy takiej trasie co ma 500 do 527? ](*,)

marekb
Posty: 1031
Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marekb » 30 kwie 2010, 10:06

Websterek pisze:
marekb pisze:500-tki wykona kurs jako "527-e"?
Przy takiej trasie co ma 500 do 527? ](*,)
To jaki jest cel? :-k Dzielna? #-o

Ponadto, zakładając że Stalowa ma wystawić kolejne brygady na 527, to skąd ma je wziąć?
Już teraz są problemy z wyrobieniem planu i mamy takie np dziwadła:
5439 :arrow: 015/503
5286 :arrow: 5/508
5737 :arrow: 09/500
5436 :arrow: 010/500
5735 :arrow: 01x/160

[ Dodano: |30 Kwi 2010|, 2010 10:26 ]
Websterek pisze:
marekb pisze:500-tki wykona kurs jako "527-e"?
Przy takiej trasie co ma 500 do 527? ](*,)
Z Bródna na Skrabka, później na Esperanto. Wiekszą głupotą byłoby, gdyby Redutowa dojeżdżała na Skrabka, a później na 111 :-k
marekb

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 30 kwie 2010, 11:01

Przeprowadziłem krótką symulacje i wyszło mi ze obsada na 527 praktycznie sie nie zmieni. W szczycie A układ brygad sie włascie nie zmieni czyli dojdzie jeden dodatek teraz są 3 dodatki, dojdzie jeden dodatek z R-13 w szczycie B plan pozostaje taki sam czyli 3 dodatki z R 13 :

ITS - 3c

R-13 - 3c, 4dA, 3dB

marekb
Posty: 1031
Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marekb » 30 kwie 2010, 11:13

marko80 pisze:Przeprowadziłem krótką symulacje i wyszło mi ze obsada na 527 praktycznie sie nie zmieni. W szczycie A układ brygad sie włascie nie zmieni czyli dojdzie jeden dodatek teraz są 3 dodatki, dojdzie jeden dodatek z R-13 w szczycie B plan pozostaje taki sam czyli 3 dodatki z R 13 :

ITS - 3c

R-13 - 3c, 4dA, 3dB

O ile dobrze pamietam w dzień powszedni jest 5 całek (2 z ITS) :!:
marekb

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 30 kwie 2010, 11:15

marekb pisze:
marko80 pisze:Przeprowadziłem krótką symulacje i wyszło mi ze obsada na 527 praktycznie sie nie zmieni. W szczycie A układ brygad sie włascie nie zmieni czyli dojdzie jeden dodatek teraz są 3 dodatki, dojdzie jeden dodatek z R-13 w szczycie B plan pozostaje taki sam czyli 3 dodatki z R 13 :

ITS - 3c

R-13 - 3c, 4dA, 3dB

O ile dobrze pamietam w dzień powszedni jest 5 całek (2 z ITS) :!:
Fakt mój bład z ITSu oczywiscie 2c

[ Dodano: |30 Kwi 2010|, 2010 11:40 ]
marekb pisze:
Websterek pisze: Przy takiej trasie co ma 500 do 527? ](*,)
To jaki jest cel? :-k Dzielna? #-o

Ponadto, zakładając że Stalowa ma wystawić kolejne brygady na 527, to skąd ma je wziąć?
Już teraz są problemy z wyrobieniem planu i mamy takie np dziwadła:
5439 :arrow: 015/503
5286 :arrow: 5/508
5737 :arrow: 09/500
5436 :arrow: 010/500
5735 :arrow: 01x/160

[ Dodano: |30 Kwi 2010|, 2010 10:26 ]
Websterek pisze: Przy takiej trasie co ma 500 do 527? ](*,)
Z Bródna na Skrabka, później na Esperanto. Wiekszą głupotą byłoby, gdyby Redutowa dojeżdżała na Skrabka, a później na 111 :-k
Popieram coraz wiecej dziwadeł widzimy od czasu gdy 527 przeszło na TTA, swoja droga z 500 mozna byłoby wyciąć ze 3 brygady przy tak duzej czestotliwosci i faktem ze i tak stoi w korkach na na moscie gdanskim i słominskiego tak duza czestotliwosc tej linii mija sie z celem.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 30 kwie 2010, 12:37

marekb pisze:Wogóle to czemu 527 została wycofane z mostu Gdańskiego? 127 i 500 zostały. Tylko 406 trzeba było wyciąć.
Skrabków do metra powinna dowozić 132 lub z Kondratowicza tramwaje :!:
Według MIR, tuż przed zmianami dotyczącymi 170, 180, 406, 409 i 527, nie było konieczności dokonywania przetrasowań i zawieszenia. I jak pokazuje życie, takie zmiany nie były potrzebne, bo korki na Słomińskiego zdecydowanie zmniejszyły się po zamknięciu wiaduktu na Andersa :-$
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

ODPOWIEDZ