Linia 527 -kursy "e"
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 29 lis 2009, 14:13
- Lokalizacja: Jelonki
kursy e zaczynają ze skarbka tak jak pozostałe kursy. Ach no rzeczywiscie mój bład zaczynaja od wincentego ale w strone skarbka, no własnie wiec chyba jednak R-13. I rebus chyba rozwiązany kartka na redutowej z trasą 527 wisi po zasileniach z 16 kwietnia kiedy były uroczystosci zalobne na placu piłsudskiego.Paweł D. pisze:Akurat kursy "e" zaczynają pracę od przyst. Św. Wincentego albo Głębocka. R6 tam trochę nie po drodze chyba?marko80 pisze:uu to sie ciekawie robi, juz widze R6 i obsługe przegubową pewnie kursy e beda sie gniocić. a przegubowe to beda tylko ITS i R - 13.
To jaki jest cel? Dzielna?Websterek pisze:Przy takiej trasie co ma 500 do 527?marekb pisze:500-tki wykona kurs jako "527-e"?
Ponadto, zakładając że Stalowa ma wystawić kolejne brygady na 527, to skąd ma je wziąć?
Już teraz są problemy z wyrobieniem planu i mamy takie np dziwadła:
5439 015/503
5286 5/508
5737 09/500
5436 010/500
5735 01x/160
[ Dodano: |30 Kwi 2010|, 2010 10:26 ]
Z Bródna na Skrabka, później na Esperanto. Wiekszą głupotą byłoby, gdyby Redutowa dojeżdżała na Skrabka, a później na 111Websterek pisze:Przy takiej trasie co ma 500 do 527?marekb pisze:500-tki wykona kurs jako "527-e"?
marekb
Przeprowadziłem krótką symulacje i wyszło mi ze obsada na 527 praktycznie sie nie zmieni. W szczycie A układ brygad sie włascie nie zmieni czyli dojdzie jeden dodatek teraz są 3 dodatki, dojdzie jeden dodatek z R-13 w szczycie B plan pozostaje taki sam czyli 3 dodatki z R 13 :
ITS - 3c
R-13 - 3c, 4dA, 3dB
ITS - 3c
R-13 - 3c, 4dA, 3dB
marko80 pisze:Przeprowadziłem krótką symulacje i wyszło mi ze obsada na 527 praktycznie sie nie zmieni. W szczycie A układ brygad sie włascie nie zmieni czyli dojdzie jeden dodatek teraz są 3 dodatki, dojdzie jeden dodatek z R-13 w szczycie B plan pozostaje taki sam czyli 3 dodatki z R 13 :
ITS - 3c
R-13 - 3c, 4dA, 3dB
O ile dobrze pamietam w dzień powszedni jest 5 całek (2 z ITS)
marekb
Fakt mój bład z ITSu oczywiscie 2cmarekb pisze:marko80 pisze:Przeprowadziłem krótką symulacje i wyszło mi ze obsada na 527 praktycznie sie nie zmieni. W szczycie A układ brygad sie włascie nie zmieni czyli dojdzie jeden dodatek teraz są 3 dodatki, dojdzie jeden dodatek z R-13 w szczycie B plan pozostaje taki sam czyli 3 dodatki z R 13 :
ITS - 3c
R-13 - 3c, 4dA, 3dB
O ile dobrze pamietam w dzień powszedni jest 5 całek (2 z ITS)
[ Dodano: |30 Kwi 2010|, 2010 11:40 ]
Popieram coraz wiecej dziwadeł widzimy od czasu gdy 527 przeszło na TTA, swoja droga z 500 mozna byłoby wyciąć ze 3 brygady przy tak duzej czestotliwosci i faktem ze i tak stoi w korkach na na moscie gdanskim i słominskiego tak duza czestotliwosc tej linii mija sie z celem.marekb pisze:To jaki jest cel? Dzielna?Websterek pisze: Przy takiej trasie co ma 500 do 527?
Ponadto, zakładając że Stalowa ma wystawić kolejne brygady na 527, to skąd ma je wziąć?
Już teraz są problemy z wyrobieniem planu i mamy takie np dziwadła:
5439 015/503
5286 5/508
5737 09/500
5436 010/500
5735 01x/160
[ Dodano: |30 Kwi 2010|, 2010 10:26 ]Z Bródna na Skrabka, później na Esperanto. Wiekszą głupotą byłoby, gdyby Redutowa dojeżdżała na Skrabka, a później na 111Websterek pisze: Przy takiej trasie co ma 500 do 527?
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Według MIR, tuż przed zmianami dotyczącymi 170, 180, 406, 409 i 527, nie było konieczności dokonywania przetrasowań i zawieszenia. I jak pokazuje życie, takie zmiany nie były potrzebne, bo korki na Słomińskiego zdecydowanie zmniejszyły się po zamknięciu wiaduktu na Andersamarekb pisze:Wogóle to czemu 527 została wycofane z mostu Gdańskiego? 127 i 500 zostały. Tylko 406 trzeba było wyciąć.
Skrabków do metra powinna dowozić 132 lub z Kondratowicza tramwaje
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.