Linia 527 -kursy "e"

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

marekb
Posty: 1031
Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marekb » 30 kwie 2010, 13:42

ZaciszaniN pisze:
marekb pisze:Wogóle to czemu 527 została wycofane z mostu Gdańskiego? 127 i 500 zostały. Tylko 406 trzeba było wyciąć.
Skrabków do metra powinna dowozić 132 lub z Kondratowicza tramwaje :!:
Według MIR, tuż przed zmianami dotyczącymi 170, 180, 406, 409 i 527, nie było konieczności dokonywania przetrasowań i zawieszenia. I jak pokazuje życie, takie zmiany nie były potrzebne, bo korki na Słomińskiego zdecydowanie zmniejszyły się po zamknięciu wiaduktu na Andersa :-$
Dokładnie, korki są "standardowe", jak były. Póki co nie ma potrzeby, by 527 jeździło mostem Śląsko-Dąbrowskim :!:
Natomiast NIKT nie powiedział jaki jest sens (cel) by wybrane kursy 527 dojeżdżały do Okopowej.
marekb

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 30 kwie 2010, 17:56

Trzy brygady z tych, które pojadą na Esperanto będą miały PTR przez Trasę Toruńską i ślimak przy Carrefourze do przystanku "Głębocka" 02 i dalej z pasażerami.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 30 kwie 2010, 18:11

ZaciszaniN pisze:Trzy brygady z tych, które pojadą na Esperanto będą miały PTR przez Trasę Toruńską i ślimak przy Carrefourze do przystanku "Głębocka" 02 i dalej z pasażerami.
A po co to jest robione w jakim celu?

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 30 kwie 2010, 18:37

Z tego, żeby kursy nie tamowały TTA w przeciwpotoku, jadąc praktycznie na pusto (bo mało kto jeździ o tej porze na Białołękę), a jednocześnie by wyższa częstotliwość ze Skarbka została czasowo utrzymama.

I dodatkowo podejrzewam, że postoje na Esperanto odbywają się ze względu na to, by chociaż niektórzy kierowcy korzystali na tej linii z pętli ekspediowanej.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25339
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 kwie 2010, 20:41

Ekspedycja i tak jest zamknięta. To znaczy jeszcze nie otwarta.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Websterek
Posty: 628
Rejestracja: 18 gru 2007, 21:02
Lokalizacja: ZP 1145

Post autor: Websterek » 30 kwie 2010, 21:20

marko80 pisze:swoja droga z 500 mozna byłoby wyciąć ze 3 brygady przy tak duzej czestotliwosci i faktem ze i tak stoi w korkach na na moscie gdanskim i słominskiego tak duza czestotliwosc tej linii mija sie z celem.
Zabierzmy Ci 1000zł, bo Tobie i tak nie potrzebne - wkońcu trzymasz te pieniądze w banku. ](*,)

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 30 kwie 2010, 21:37

Websterek pisze:
marko80 pisze:swoja droga z 500 mozna byłoby wyciąć ze 3 brygady przy tak duzej czestotliwosci i faktem ze i tak stoi w korkach na na moscie gdanskim i słominskiego tak duza czestotliwosc tej linii mija sie z celem.
Zabierzmy Ci 1000zł, bo Tobie i tak nie potrzebne - wkońcu trzymasz te pieniądze w banku. ](*,)
Miałem na mysli raczej dodatki , przy takim rozwiazaniu jak pisze linia w szczycie kursuje co 10 minut zamiast co 7 minut, to dla ciebie taka wielka róznica? Rano na slominskiego korki sa wieksze a na odcinku rondo radosława - rondo żaba co 5-6 minut kursuje tramwaj 1, ludzie wybieraja czesciej to rozwiazanie bojac sie korków.

radeom
Posty: 4231
Rejestracja: 22 lis 2007, 17:29

Post autor: radeom » 30 kwie 2010, 22:51

Miałem na mysli raczej dodatki , przy takim rozwiazaniu jak pisze linia w szczycie kursuje co 10 minut zamiast co 7 minut, to dla ciebie taka wielka róznica? Rano na slominskiego korki sa wieksze a na odcinku rondo radosława - rondo żaba co 5-6 minut kursuje tramwaj 1, ludzie wybieraja czesciej to rozwiazanie bojac sie korków.
No patrz, ale w 500 i tak jest tłok.

Websterek
Posty: 628
Rejestracja: 18 gru 2007, 21:02
Lokalizacja: ZP 1145

Post autor: Websterek » 30 kwie 2010, 23:31

marko80 pisze:Miałem na mysli raczej dodatki , przy takim rozwiazaniu jak pisze linia w szczycie kursuje co 10 minut zamiast co 7 minut, to dla ciebie taka wielka róznica? Rano na slominskiego korki sa wieksze a na odcinku rondo radosława - rondo żaba co 5-6 minut kursuje tramwaj 1, ludzie wybieraja czesciej to rozwiazanie bojac sie korków.
Wieczorynka dawno minęła, powinieneś spać.
Po primo, będzie różnica, bo będzie mniej wozów, zresztą jak mam stać 7 minut, a 10, to wybieram jednak 7. Zresztą, jeśli na linii jest więcej wozów, to chyba logicznie, że częstotliwość będzie mniej więcej zachowana, pasażera nie interesuje, że 4 brygada jedzie w czasie 1, ważne jest to, że jak autobus miałbyć 20 po, to jest 20 po...
Po primo, jeździsz w tym korku? Raczej nie. Poczytaj, co mam osoba do napisania, która w tym korku jeździ. Jak jedzie mądry kierowca, to ten korek taki straszny nie jest i nie ma co dramatyzować. Nie jest aż tak źle i naprawdę da radę przejechać do metra w pół godziny.
I po primo ultimo. Szkoda tylko, że tramwaj na Żabie jest już niezabieralny, a Ty chcesz dokładać kolejne tłumy ( tak, to oznacza, że nie wszyscy z 500 przesiadają się do świętych tramwajów ).

Z łaski swojej skończ już swoje chore propozycje.

Jelonek105
Posty: 11
Rejestracja: 29 lis 2009, 14:13
Lokalizacja: Jelonki

Post autor: Jelonek105 » 30 kwie 2010, 23:58

2 brygada i jakis dodatek z R6

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 01 maja 2010, 0:02

Websterek pisze:Z łaski swojej skończ już swoje chore propozycje.
Popieram =D> Tak to jest, jak ktoś, kto nie widział linii na oczy, a wypowiada się.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 01 maja 2010, 0:02

ZaciszaniN pisze:
Websterek pisze:Z łaski swojej skończ już swoje chore propozycje.
Popieram =D> Tak to jest, jak ktoś, kto nie widział linii na oczy, a wypowiada się.
Widziałem ale tłumów raczej nie widać.

Walas
Posty: 17096
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 01 maja 2010, 8:53

Chyba te dodatki będzie miał ITS bo na dyspozytorni ITSu są tablice 527 do ESPERANTA :-k
A i są też tablice boczne 116 z trasą zmienioną przez PL.PIŁSUDSKIEGO.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 01 maja 2010, 9:03

Walas pisze:Chyba te dodatki będzie miał ITS bo na dyspozytorni ITSu są tablice 527 do ESPERANTA :-k
Jedynie 056/801+527 (A) będzie ITSowe, jeśli chodzi o dodatki.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Websterek
Posty: 628
Rejestracja: 18 gru 2007, 21:02
Lokalizacja: ZP 1145

Post autor: Websterek » 01 maja 2010, 9:33

Widziałem ale tłumów raczej nie widać.
Ze 100 osób to nie tłum? Spoko - ja panu już podziękuje.

ODPOWIEDZ