Linia 527 -kursy "e"

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

bartoni722
Posty: 12141
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 01 maja 2010, 9:46

Można prosić które kursy do Esperanta są z "Redutowej"?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 01 maja 2010, 10:38

ZaciszaniN pisze:
Walas pisze:Chyba te dodatki będzie miał ITS bo na dyspozytorni ITSu są tablice 527 do ESPERANTA :-k
Jedynie 056/801+527 (A) będzie ITSowe, jeśli chodzi o dodatki.
czyli przegub znika ze 132.

Walas
Posty: 17096
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 01 maja 2010, 10:40

marko80 pisze:
ZaciszaniN pisze: Jedynie 056/801+527 (A) będzie ITSowe, jeśli chodzi o dodatki.
czyli przegub znika ze 132.
Ale na dodatku moze się pojawić :D. Przedwczoraj A239 był na 03B/132 bo solówek zabrakło.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 01 maja 2010, 11:00

Walas pisze:
marko80 pisze: czyli przegub znika ze 132.
Ale na dodatku moze się pojawić :D. Przedwczoraj A239 był na 03B/132 bo solówek zabrakło.
To bardzo rzadko sie w ITSie zdarza, oni z planem wychodzą raczej zawsze. Brygady przegubowe sa przegubowe a solowe są solowe, przegub za solówke tego jeszcze w ITSie chyba nie widziałem a juz odwrotnie czyli solówka za przeguba w historii ITS miejsca chyba jeszcze nie miało.

Walas
Posty: 17096
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 01 maja 2010, 11:19

marko80 pisze:
Walas pisze: Ale na dodatku moze się pojawić :D. Przedwczoraj A239 był na 03B/132 bo solówek zabrakło.
To bardzo rzadko sie w ITSie zdarza, oni z planem wychodzą raczej zawsze. Brygady przegubowe sa przegubowe a solowe są solowe, przegub za solówke tego jeszcze w ITSie chyba nie widziałem a juz odwrotnie czyli solówka za przeguba w historii ITS miejsca chyba jeszcze nie miało.
Na TWB jest zdjęcie A233 na dodatku zm. B/406. Solówka za przeguba była jak te przeguby przyszły i zaczęły wypadać szyby-to był m.in. A406 na x/510(też jest zdjęcie na TWB), na x/195 było solo.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 01 maja 2010, 11:48

Kiedyś udało mi się trafić na 166 przeguba z ITSu, zdarzały się również podczas różnych zasileń itp. na 508, 509 i 510.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

radeom
Posty: 4231
Rejestracja: 22 lis 2007, 17:29

Post autor: radeom » 01 maja 2010, 13:24

marko80 pisze:
ZaciszaniN pisze:Popieram =D> Tak to jest, jak ktoś, kto nie widział linii na oczy, a wypowiada się.
Widziałem ale tłumów raczej nie widać.
Pozwolę sobie zacytować posta pewnego użytkownika z innego tematu
Człowieku! Ogarnij się wreszcie ze swoimi postami!

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6930
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 04 maja 2010, 12:50

ZaciszaniN pisze:Kiedyś udało mi się trafić na 166 przeguba z ITSu, zdarzały się również podczas różnych zasileń itp. na 508, 509 i 510.
No tak, tak, przeguby na 508, 509 i 510 to zdarzały się nawet bardzo często :D
ZaciszaniN pisze:Trzy brygady z tych, które pojadą na Esperanto będą miały PTR przez Trasę Toruńską i ślimak przy Carrefourze do przystanku "Głębocka" 02 i dalej z pasażerami.
Dokładnie. To wynika z rozkładu jazdy i wbrew pozorom nie jest wcale takie durne, bo jakby nie patrzeć przejazd techniczny jest bardziej ekonomiczny niż rozbijanie się z przystankami, ale i tak bez pasażerów, przez Solidarności i Radzymińską. Jednakże: moim zdaniem, nie należało wprowadzać w oznaczeniach bajzlu. Przejazd powinien rozpoczynać się już na Okopowej, po skręcie z Solidarności. Jakoś nie sądzę, żeby było wielu chętnych na wycieczkę do Esperanto.
+ Co jest na wyświetlaczach kursów 527e i jak wyglądają tablyce boczne? :-k (Idota, sam mógł sobie rano zobaczyć, ale SPAŁ.)
marko80 pisze:Widziałem ale tłumów raczej nie widać.
Widziałeem ooooorłaaaaaa cieeeń. Lubię to, że na forum każdy wie swoje, natomiast faktyczny pasażer wącha sobie śmierdzącą pachę w takim na przykład "pięset". Przecież chyba łatwo się domyślić, że popyt na miejsca w tramwajach jest na Bródnie tak duży, że po skróceniu 500 do Żaby, pasażerowie z tejże linii jechaliby sobie po torach tramwajowych do metra drezynami napędzanymi siłą mięśni, które wystawiałyby na trasę Przewozy Regionalne (o ile przepustowość jednotoru przy exwiadukcie by na taką trochę chorą zabawę pozwoliła).
Walas pisze:Na TWB jest zdjęcie A233 na dodatku zm. B/406. Solówka za przeguba była jak te przeguby przyszły i zaczęły wypadać szyby-to był m.in. A406 na x/510(też jest zdjęcie na TWB), na x/195 było solo.
haha, świetnie pamiętam A406! Jej, kiedyś solówka na 510, to był śmiech na sali. Gdzie się podziały tamte prywatki? ;)

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36634
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 04 maja 2010, 13:50

emyl pisze:Co jest na wyświetlaczach kursów 527e
ESPERANTO, trasa zmieniona.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Walas
Posty: 17096
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 04 maja 2010, 14:03

emyl pisze:i jak wyglądają tablyce boczne? :- (Idota, sam mógł sobie rano zobaczyć, ale SPAŁ)
Są normalne z trasą zmienioną do ESPERANTA.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Paweł D.
Posty: 5271
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 04 maja 2010, 14:34

Walas pisze:Są normalne z trasą zmienioną do ESPERANTA.
Nie uważasz, że to co napisałeś sobie przeczy?

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 04 maja 2010, 17:30

emyl pisze:
ZaciszaniN pisze:Kiedyś udało mi się trafić na 166 przeguba z ITSu, zdarzały się również podczas różnych zasileń itp. na 508, 509 i 510.
No tak, tak, przeguby na 508, 509 i 510 to zdarzały się nawet bardzo często :D
Oj wiadomo, że miałem na myśli anomalia ;-) Czyli w przypadku tych ostatnich solówki.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 612
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 05 maja 2010, 9:08

pawcio pisze:Ekspedycja i tak jest zamknięta. To znaczy jeszcze nie otwarta.
Ciekawe, ciekawe... :-P Do Esperanto dojeżdżają dodatki 08, 06, 010 i jadą stąd PTR do Głębockiej (i później również z Esperanto zjeżdżają do R-13), natomiast dodatki 07, 09 (R-13) i 056 (ITS) jedynie zjeżdżają na pusto z tego krańca.

michał1984
Posty: 3304
Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Post autor: michał1984 » 05 maja 2010, 9:30

marcus pisze:
pawcio pisze:Ekspedycja i tak jest zamknięta. To znaczy jeszcze nie otwarta.
Ciekawe, ciekawe... :-P Do Esperanto dojeżdżają dodatki 08, 06, 010 i jadą stąd PTR do Głębockiej (i później również z Esperanto zjeżdżają do R-13), natomiast dodatki 07, 09 (R-13) i 056 (ITS) jedynie zjeżdżają na pusto z tego krańca.
Czyli wychodzi ze 06,08 i 010 kursują we obu szczytach a 07 i 09 tylko rano?

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 612
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 05 maja 2010, 9:40

michał1984 pisze:
marcus pisze: Ciekawe, ciekawe... :-P Do Esperanto dojeżdżają dodatki 08, 06, 010 i jadą stąd PTR do Głębockiej (i później również z Esperanto zjeżdżają do R-13), natomiast dodatki 07, 09 (R-13) i 056 (ITS) jedynie zjeżdżają na pusto z tego krańca.
Czyli wychodzi ze 06,08 i 010 kursują we obu szczytach a 07 i 09 tylko rano?
Kursy do Esperanto wykonywane są tylko w szczycie porannym, może rozpisanie tych dodatków w zm A nieco rozjaśni:

06: R-13 -> św. Wincentego -> Skarbka -> Okopowa -> Skarbka -> Esperanto -> Głębocka -> Skarbka -> Esperanto -> R-13
07: R-13 -> św. Wincentego -> Skarbka -> Okopowa -> Skarbka -> Esperanto -> R-13
08: R-13 -> św. Wincentego -> Skarbka -> Esperanto -> Głębocka -> Skarbka -> Esperanto -> R-13
09: R-13 -> św. Wincentego -> Skarbka -> Okopowa -> Skarbka -> Esperanto -> R-13
010: R-13 -> św. Wincentego -> Skarbka -> Esperanto -> Głębocka -> Skarbka -> Okopowa -> Skarbka -> Esperanto -> R-13
056: Żerań FSO -> Głębocka -> Skarbka -> Esperanto -> ITS

ODPOWIEDZ