Strona 1 z 6

: 29 kwie 2010, 19:08
autor: marekb
527
Przystanek: SKARBKA Z GÓR 01 --> OKOPOWA
Godz. Minuty
5 |[00] [30] [45e [58]
6 |[10e [20] [30e [38] [45] [52]
7 |[00e [08] [15e [23] [30e [40] [50e
8 |[00] [15] [30e [45]
9 |[00e [15] [30] [48]

e - od przystanku OKOPOWA kurs wydłużony do krańca ESPERANTO

Po co takie kursy? Jaki jest ich sens?
Będą jakieś zmiany w obsłudze?

: 29 kwie 2010, 19:25
autor: marko80
Może to jakies BWLki beda tylko z czym? Ja to łącze ze zniknieciem Z-2, moze uwolnione brygady z tej lini zasilą 527, moze pojawi sie trzeci zakład na 527.

: 29 kwie 2010, 19:41
autor: marekb
Z 111?
Dodatkowo częściej w szczycie A. Jak 160 kierowano na most Śląsko-Dąbrowski to były krzyki że nie ma miejsca.
Teraz są 3 często kursujące linie i cisza.

: 29 kwie 2010, 19:48
autor: SławekM
To jest skandal z tym 527. Gratuluję "inwencji twórczej" temu kto to wymyślił. Za pewne wyborcy z Derbów żądali jazdy w ludzkich warunkach (czyli czytaj: miejsca siedzące, nie stojące). Mam nadzieję, że te 527e będzie na stare zapyziałe solowe jelcze. No i już widzę jazdę 10-15 min na odcinku Stare Miasto - Metro Ratusz Arsenał... Teraz będzie 70 pojazdów w szczycie na tym TTA i duża kolejka pojazdów zaczynająca się chyba już przy zjeździe z Kapucyńskiej.... Brawo. : =; =D>

: 29 kwie 2010, 19:53
autor: marko80
Ze 111 sie nie łączy mimo ze rozkład aktualizowany od 1 maja to zmienia sie tylko w DS ( objazd traktu królewskiego ) w DP bez zmian. Nie rozumiem po co te kursy maja dojechac do Esperanto a co dalej z tymi autobusami? Z esperanto zjada do zajezdni? Po co? Przeciez mogłyby zjechac tez z kranca okopowa. Moze dodatkowy zakład na to wchodzi, tylko jaki? A pisaliscie ze od maja nie ma zadnych zmian no szybko mi to wyjasniac co sie tu dzieje. :smile:

: 29 kwie 2010, 19:54
autor: marekb
Już teraz rano autobusy i tramwaje stoją w korku przed przystankiek Metro-Arsenał. Od maja będzie gorzej, gdyż zwiększą częstotliwość kursowania 527 w szczycie A. W międzyszczycie linia powinna kursować co 30 minut. To jest prywata, ta linia wogóle nie powinna przejeżdżać przez most Śląsko-Dąbrowski :!:

[ Dodano: |29 Kwi 2010|, 2010 19:55 ]
marko80 pisze:Ze 111 sie nie łączy mimo ze rozkład aktualizowany od 1 maja to zmienia sie tylko w DS ( objazd traktu królewskiego ) w DP bez zmian. Nie rozumiem po co te kursy maja dojechac do Esperanto a co dalej z tymi autobusami? Z esperanto zjada do zajezdni? Po co? Przeciez mogłyby zjechac tez z kranca okopowa. Moze dodatkowy zakład na to wchodzi, tylko jaki? A pisaliscie ze od maja nie ma zadnych zmian no szybko mi to wyjasniac co sie tu dzieje. :smile:
Może na pusto będą jechały na Skrabka?

: 29 kwie 2010, 19:56
autor: marko80
a moze ma to zwiazek z dostawą gniotów z ostrej na stalową i to 527e wystawią jako solowe. marekb one na skarbka z tego wynika ze juz nie wracaja w miedzyszczycie czestotliwosc jest co 20 minut, albo jada stamtad do zajezdni na stalową albo przechodza BWLką na inna linie tylko nic mi tam nie pasuje, dwie opcje tu wchodza w gre, stalowa wjezdza gniotami albo redzia swoimi gniotami na to 527e.

: 29 kwie 2010, 19:58
autor: MeWa
a niech się zablokuje wreszcie na amen - może to da komuś do myślenia...

: 29 kwie 2010, 20:03
autor: marekb
marko80 pisze:a moze ma to zwiazek z dostawą gniotów z ostrej na stalową i to 527e wystawią jako solowe. marekb one na skarbka z tego wynika ze juz nie wracaja w miedzyszczycie czestotliwosc jest co 20 minut, albo jada stamtad do zajezdni na stalową albo przechodza BWLką na inna linie tylko nic mi tam nie pasuje, dwie opcje tu wchodza w gre, stalowa wjezdza gniotami albo redzia swoimi gniotami na to 527e.
Zmiany obsługi bym sie nie spodziewał.
Z 527 to prywata na całego, już teraz przed przyst. Metro Arsenał są korki, będzie gorzej.

: 29 kwie 2010, 20:05
autor: marko80
marekb pisze:
marko80 pisze:a moze ma to zwiazek z dostawą gniotów z ostrej na stalową i to 527e wystawią jako solowe. marekb one na skarbka z tego wynika ze juz nie wracaja w miedzyszczycie czestotliwosc jest co 20 minut, albo jada stamtad do zajezdni na stalową albo przechodza BWLką na inna linie tylko nic mi tam nie pasuje, dwie opcje tu wchodza w gre, stalowa wjezdza gniotami albo redzia swoimi gniotami na to 527e.
Zmiany obsługi bym sie nie spodziewał.
Z 527 to prywata na całego, już teraz przed przyst. Metro Arsenał są korki, będzie gorzej.
Tylko ze od dodatkowych przegubów TTA zupełnie stanie, po drugie skad wziac dodatkowe przeguby?

: 29 kwie 2010, 20:05
autor: Solaris U10
Te "e" to będą jakieś BWL ze 111, czy pchanie tego na Esperanto ma jakiś ukryty sens?

: 29 kwie 2010, 20:09
autor: Bastian
MeWa pisze:a niech się zablokuje wreszcie na amen - może to da komuś do myślenia...
Też już jestem tego zdania :twisted:

Ja już widziałem, jak kolejka po 6-minutowym zatrzymaniu rozładowywała się przez 36 minut :/

: 29 kwie 2010, 20:10
autor: marko80
Solaris U10 pisze:Te "e" to będą jakieś BWL ze 111, czy pchanie tego na Esperanto ma jakiś ukryty sens?
ze 111 na 100 % nie bo 111 nie zmienia rozkładu.

: 29 kwie 2010, 20:42
autor: marekb
Wogóle to czemu 527 została wycofane z mostu Gdańskiego? 127 i 500 zostały. Tylko 406 trzeba było wyciąć.
Skrabków do metra powinna dowozić 132 lub z Kondratowicza tramwaje :!:

: 29 kwie 2010, 20:46
autor: marko80
marekb pisze:Wogóle to czemu 527 została wycofane z mostu Gdańskiego? 127 i 500 zostały. Tylko 406 trzeba było wyciąć.
Skrabków do metra powinna dowozić 132 lub z Kondratowicza tramwaje :!:
Bo spodziewano sie korków na moscie gdanskim jak sie okazuje miano racje dlatego 527 przerzucono na TTA, oczywiscie to duży błąd nalezało polaczyc 132 z 527 w jedna mocna linie i skierowac na trasie SKARBKA - Ostródzka - Trasa Torunska - most grota - METRO MARYMONY a nie jakies dziwadła do okopowej.