Linia 527 -kursy "e"
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
527
Przystanek: SKARBKA Z GÓR 01 OKOPOWA
Godz. Minuty
5 |[00] [30] [45e [58]
6 |[10e [20] [30e [38] [45] [52]
7 |[00e [08] [15e [23] [30e [40] [50e
8 |[00] [15] [30e [45]
9 |[00e [15] [30] [48]
e - od przystanku OKOPOWA kurs wydłużony do krańca ESPERANTO
Po co takie kursy? Jaki jest ich sens?
Będą jakieś zmiany w obsłudze?
Przystanek: SKARBKA Z GÓR 01 OKOPOWA
Godz. Minuty
5 |[00] [30] [45e [58]
6 |[10e [20] [30e [38] [45] [52]
7 |[00e [08] [15e [23] [30e [40] [50e
8 |[00] [15] [30e [45]
9 |[00e [15] [30] [48]
e - od przystanku OKOPOWA kurs wydłużony do krańca ESPERANTO
Po co takie kursy? Jaki jest ich sens?
Będą jakieś zmiany w obsłudze?
marekb
To jest skandal z tym 527. Gratuluję "inwencji twórczej" temu kto to wymyślił. Za pewne wyborcy z Derbów żądali jazdy w ludzkich warunkach (czyli czytaj: miejsca siedzące, nie stojące). Mam nadzieję, że te 527e będzie na stare zapyziałe solowe jelcze. No i już widzę jazdę 10-15 min na odcinku Stare Miasto - Metro Ratusz Arsenał... Teraz będzie 70 pojazdów w szczycie na tym TTA i duża kolejka pojazdów zaczynająca się chyba już przy zjeździe z Kapucyńskiej.... Brawo. :
Ze 111 sie nie łączy mimo ze rozkład aktualizowany od 1 maja to zmienia sie tylko w DS ( objazd traktu królewskiego ) w DP bez zmian. Nie rozumiem po co te kursy maja dojechac do Esperanto a co dalej z tymi autobusami? Z esperanto zjada do zajezdni? Po co? Przeciez mogłyby zjechac tez z kranca okopowa. Moze dodatkowy zakład na to wchodzi, tylko jaki? A pisaliscie ze od maja nie ma zadnych zmian no szybko mi to wyjasniac co sie tu dzieje.
Już teraz rano autobusy i tramwaje stoją w korku przed przystankiek Metro-Arsenał. Od maja będzie gorzej, gdyż zwiększą częstotliwość kursowania 527 w szczycie A. W międzyszczycie linia powinna kursować co 30 minut. To jest prywata, ta linia wogóle nie powinna przejeżdżać przez most Śląsko-Dąbrowski
[ Dodano: |29 Kwi 2010|, 2010 19:55 ]
[ Dodano: |29 Kwi 2010|, 2010 19:55 ]
Może na pusto będą jechały na Skrabka?marko80 pisze:Ze 111 sie nie łączy mimo ze rozkład aktualizowany od 1 maja to zmienia sie tylko w DS ( objazd traktu królewskiego ) w DP bez zmian. Nie rozumiem po co te kursy maja dojechac do Esperanto a co dalej z tymi autobusami? Z esperanto zjada do zajezdni? Po co? Przeciez mogłyby zjechac tez z kranca okopowa. Moze dodatkowy zakład na to wchodzi, tylko jaki? A pisaliscie ze od maja nie ma zadnych zmian no szybko mi to wyjasniac co sie tu dzieje.
marekb
a moze ma to zwiazek z dostawą gniotów z ostrej na stalową i to 527e wystawią jako solowe. marekb one na skarbka z tego wynika ze juz nie wracaja w miedzyszczycie czestotliwosc jest co 20 minut, albo jada stamtad do zajezdni na stalową albo przechodza BWLką na inna linie tylko nic mi tam nie pasuje, dwie opcje tu wchodza w gre, stalowa wjezdza gniotami albo redzia swoimi gniotami na to 527e.
Zmiany obsługi bym sie nie spodziewał.marko80 pisze:a moze ma to zwiazek z dostawą gniotów z ostrej na stalową i to 527e wystawią jako solowe. marekb one na skarbka z tego wynika ze juz nie wracaja w miedzyszczycie czestotliwosc jest co 20 minut, albo jada stamtad do zajezdni na stalową albo przechodza BWLką na inna linie tylko nic mi tam nie pasuje, dwie opcje tu wchodza w gre, stalowa wjezdza gniotami albo redzia swoimi gniotami na to 527e.
Z 527 to prywata na całego, już teraz przed przyst. Metro Arsenał są korki, będzie gorzej.
marekb
Tylko ze od dodatkowych przegubów TTA zupełnie stanie, po drugie skad wziac dodatkowe przeguby?marekb pisze:Zmiany obsługi bym sie nie spodziewał.marko80 pisze:a moze ma to zwiazek z dostawą gniotów z ostrej na stalową i to 527e wystawią jako solowe. marekb one na skarbka z tego wynika ze juz nie wracaja w miedzyszczycie czestotliwosc jest co 20 minut, albo jada stamtad do zajezdni na stalową albo przechodza BWLką na inna linie tylko nic mi tam nie pasuje, dwie opcje tu wchodza w gre, stalowa wjezdza gniotami albo redzia swoimi gniotami na to 527e.
Z 527 to prywata na całego, już teraz przed przyst. Metro Arsenał są korki, będzie gorzej.
- Solaris U10
- Posty: 2704
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36634
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Też już jestem tego zdaniaMeWa pisze:a niech się zablokuje wreszcie na amen - może to da komuś do myślenia...
Ja już widziałem, jak kolejka po 6-minutowym zatrzymaniu rozładowywała się przez 36 minut
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Bo spodziewano sie korków na moscie gdanskim jak sie okazuje miano racje dlatego 527 przerzucono na TTA, oczywiscie to duży błąd nalezało polaczyc 132 z 527 w jedna mocna linie i skierowac na trasie SKARBKA - Ostródzka - Trasa Torunska - most grota - METRO MARYMONY a nie jakies dziwadła do okopowej.marekb pisze:Wogóle to czemu 527 została wycofane z mostu Gdańskiego? 127 i 500 zostały. Tylko 406 trzeba było wyciąć.
Skrabków do metra powinna dowozić 132 lub z Kondratowicza tramwaje