Strona 1 z 6
: 09 maja 2010, 15:22
autor: cristle
Zamieszczam aktualną informację na temat planów Burmistrza. Myślę, że warto byłoby to przedyskutować.
Za zgodność z zakładką "Pytania i odpowiedzi":
Umówieni jesteśmy wraz z władzami Pruszkowa na spotkanie po 15 maja z ZTM w celu omówienia ostatecznych warunków finansowych porozumień z m.st. Warszawą na uruchomienie lokalnych linii autobusowych projektowanych w Pruszkowie i Piastowie oraz wspólnej przebiegającej przez oba miasta. Linia wewnątrz piastowska będzie przebiegała po obu stronach miasta z przystankami w okolicach stacji kolejowej. Ostateczny przebieg zostanie uzgodniony i podany do publicznej wiadomości po przejazdach technicznych taborem ZTM. Intencją naszą i ZTM jest poprawienie dostępu mieszkańców Piastowa do transportu kolejowego, tak aby ograniczyć korzystanie z samochodów osobowych w celu dojazdu do stacji bądź do Warszawy.
Po ostatecznych uzgodnieniach z ZTM na stronie miasta zostanie zamieszczona stosowna informacja.
: 09 maja 2010, 17:04
autor: Glonojad
No i dobrze, pierwszy krok do racjonalizacji 717 zostanie uczyniony. Co prawda niepotrzebnie będzie kosztował "ekstra", ale cóż - społecznie będzie łatwiej.
Dobrze, że pomysły psucia 716 nie przeszły.
: 22 cze 2010, 22:11
autor: kris126
Linia 717 codziennie ma 20-30 minutowe opóźnienia przez to skrzyżowanie na Łopuszańskiej. Dlatego po uruchomieniu w Piastowie eL-ki można byłoby 717 skierować (tylko na czas remontu skrzyżowania przy ul.Łopuszańskiej) Ryżową przez Opacz i tak jak 177 na Okęcie. Tylko tam też chyba jest jakaś budowa parkingu teraz i nie wiadomo czy by się jeszcze ją dało dam gdzieś to upchnąć. Poza tym na tej trasie do Okęcia myślę, że linia by straciła wiele jeśli chodzi o frekwencje
Po remoncie skrzyżowania można by pomyśleć co z nią dalej...chyba, że korki przeniosły by się na Jerozolimskie i Ryżową.
: 22 cze 2010, 22:26
autor: Wolfchen
kris126 pisze:Dlatego po uruchomieniu w Piastowie eL-ki można byłoby 717 skierować (tylko na czas remontu skrzyżowania przy ul.Łopuszańskiej) Ryżową przez Opacz i tak jak 177 na Okęcie
Kpisz sobie? Wiesz w ogóle, jaki tam bałagan i jakie opóźnienia?
: 22 cze 2010, 22:44
autor: kris126
Wolfchen pisze:kris126 pisze:Dlatego po uruchomieniu w Piastowie eL-ki można byłoby 717 skierować (tylko na czas remontu skrzyżowania przy ul.Łopuszańskiej) Ryżową przez Opacz i tak jak 177 na Okęcie
Kpisz sobie? Wiesz w ogóle, jaki tam bałagan i jakie opóźnienia?
na pewno nie większe niż na al.Jerozolimskich i codzienne 30minutowe opóźnienia.
: 23 cze 2010, 18:29
autor: bartoni722
Na okęciu masz -60. A przecież nie ma dobrego objazdu żeby objechać tą Łopuszańską. W ostateczności przez Popularną, Chrobrego, Ryżową i Dzieci Warszawy, ale to trochę potwór wyjdzie.
: 24 cze 2010, 15:04
autor: kris126
bartoni722 pisze:Na okęciu masz -60. A przecież nie ma dobrego objazdu żeby objechać tą Łopuszańską. W ostateczności przez Popularną, Chrobrego, Ryżową i Dzieci Warszawy, ale to trochę potwór wyjdzie.
Ryżową ?? To żaden objazd Łopuszańskiej. Tam od dawna jest codzienny korek od Kleszczowej aż za cmentarz i jeszcze tam pchać kolejne autobusy ??
: 24 cze 2010, 15:09
autor: bartoni722
Napisałem że to w ostateczności...
A może tak?
Popularna, Krańcowa i Badylarska? Tam są jakieś zakłady nie pamiętam czego i chyba na niej (albo jakieś innej przy Jerozolimskich) widziałem ciężarówki, więc U10 dałyby radę...
: 24 cze 2010, 15:24
autor: Kleszczu
bartoni722 pisze:
Popularna, Krańcowa i Badylarska? Tam są jakieś zakłady nie pamiętam czego i chyba na niej (albo jakieś innej przy Jerozolimskich) widziałem ciężarówki, więc U10 dałyby radę...
Prawo do kompromitacji itd.
: 24 cze 2010, 15:27
autor: bartoni722
Przecież krańcową jeżdżą zjazdy na Kleszczową, a z Badylarską jest jak napisałem. Skoro gadacie, że jest tak źle, to szukam dobrego rozwiązania...
: 24 cze 2010, 21:59
autor: Michalk001
He he - może to i głupie, ale wpadło mi że na czas remontu skrócić trasę do PKP WŁOCHY, ale żeby jechało tak jak 178 przez Skorosze ( dokładnych nazw ulic nie pamiętam ). Ludziska dojechali by pociągiem do Włoch i pojechali dalej 717 prawie bez korków.
: 24 cze 2010, 22:23
autor: Kleszczu
bartoni722 pisze:Przecież krańcową jeżdżą zjazdy na Kleszczową, a z Badylarską jest jak napisałem. Skoro gadacie, że jest tak źle, to szukam dobrego rozwiązania...
Powiem Ci prywatnie, że Badylarska na tyłach R-11 ma na oko ze 2,5 metra szerokości, jest wyłożona płytami i ciężko tam przejechać choćby samochodem osobowym.
: 25 cze 2010, 16:07
autor: bartoni722
No to widziałem tego tira na jakiejś innej na tyłach R-11. Sorry, nie wiedziałem..
: 27 cze 2010, 21:51
autor: Michalk001
Dziś znalazłem w gazecie WPR artykuł o utworzeniu "elki" w Piastowie. Ma ruszyć od 1 09 lub 1.10. Autobusy miałyby jeździć trasą OGIŃSKIEGO, Toruńska, Krakowska, Warszawska, Wiadukt nad torami kolejowymi, Dworcowa, Sienkiewicza, Orzeszkowej, Harcerska, 11 Listopada, Dworcowa, Wiadukt nad torami kolejowymi, Warszawska, Krakowska, Toruńska, OGIŃSKIEGO. Trasa ma liczyć około 10 km i mieć 18 przystanków. Ma być obsługiwana taborem 8 metrowym przez ajenta wyłonionego w przetargu. W przyszłości planowane jest utworzenie drugiej linii łączącej stacje PKP w Piastowie i Pruszkowie. Co ciekawe napisano że ma UZUPEŁNIAĆ istniejące połączenia kolejowo-autobusowe a nie ma wzmianki o likwidacji 717. Jedyne to mogliby dać jakiś normalny zakres numeracyjny dla tych linii - chyba najlepszy byłby 6xx z uwagi na sąsiedztwo podmiejskich zakresów 7xx i 8xx. Można by także dawać numery kojarzące się z istniejącą numeracją podmiejską - np dla Piastowa 616 lub 617, co od razu każdy by kojarzył z istniejącymi liniami i miejscem ich występowania.
: 30 cze 2010, 16:59
autor: Kleszczu
bartoni722 pisze:No to widziałem tego tira na jakiejś innej na tyłach R-11. Sorry, nie wiedziałem..
Na tyłach mogłeś widzieć bo tam jest jeszcze względnie szeroko ale potem (za zakrętem, którego ani ciężarówka, ani autobus raczej nie pokona) nie jest już tak radośnie. Przejdź się kiedyś na spacer tamże