Wyjazdy i zjazdy
Co do informacji o krańcu to jak najbardziej jest ona potrzebna. Miałem już taką sytuację kiedy na al. Niepodległości podjeżdżała 26 i musiałem pytać czy jedzie na Jelonki czy na Grochów. Co do informacji o czasie to nie wypowiem się, gdyż nie wiem jak to wygląda z technicznego punktu widzenia. Ogólnie rzecz biorąc, patrząc jako pasażer, im więcej szczegółów tym lepiej. Słaba frekwencja w kursach wyjazdowych/zjazdowych wynika zazwyczaj z niewiedzy pasażera na temat danego kursu.
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701
Jestem za jak będa to wyjazdy/zjazdy z tablicami trasowymi na całą drogę.
Linie 6xx np. jak było 130 do kleszczowej z Powsina to powinno jechac z tablicą z przystankami aż do Zajezdni Kleszczowa
Linie 6xx np. jak było 130 do kleszczowej z Powsina to powinno jechac z tablicą z przystankami aż do Zajezdni Kleszczowa
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
Skoro już wspomniano o linii 130, to czemu na okres skrócenia (?) do Beresteckiej kursy zjazdowe na zakład przy Kleszczowej zostały w rozkładzie normalnie oznaczone jak zwykły kurs do Beresteckiej natomiast kierowcy muszą zakładać boczne dechy z napisem zjazd do zajezdni i ostatnim przystankiem... Berestecka? Trochę to niekonsekwentne, gdyż obecna trasa zjazdowa jest normalną trasą linii 130.
Też dziwne ale jak stałą podstawowa trasa się rózni jednym przystankiem czy końcówką to widocznie MZA musi informować, ale takie 130 z oznakowaniem jest ok bo póxniej znowu bedzie podstawowa i zjazdowa musi byc
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Coś podobnego było w mokotowskich 18, gdy linia kończyła na Woronicza. Pomimo tego, że zjazd był idealnie zbieżny z trasą, wagony jeździły z pięknymi, żółtymi dechami.
- maciek.dab859
- Posty: 1022
- Rejestracja: 14 sty 2008, 13:43
Bo mogłeś dojechać do przystanku "Woronicza 10", a trasa podstawowa tego nie przewidywała. W rozkładach dla motorniczych była to osobna tabelka.Szeregowy_Równoległy pisze:Coś podobnego było w mokotowskich 18, gdy linia kończyła na Woronicza. Pomimo tego, że zjazd był idealnie zbieżny z trasą, wagony jeździły z pięknymi, żółtymi dechami.
-
- Posty: 1279
- Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12
Propo zjazdów w rozkładach, jestem za, ale najpierw powinni wpisać obecne "ukryte" zjazdy, oczywiście chodzi mi o autobusowe. Np. 415 w okolicach godz. 8 rano ma zjazdy do Płowieckiej z Politechniki a w rozkładach ich nie ma. Powinny być! Precz z ukrytymi zjazdani!
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...