Wyjazdy i zjazdy

Moderatorzy: Tyrystor, Dantte

Czy jesteś za takim pomysłem?

Tak
45
78%
Nie
13
22%
 
Liczba głosów: 58

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 29 cze 2010, 14:37

"Niestety linia nie kursuje." (Przy klikaniu na 9 z metro Pole M.)

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4886
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 29 cze 2010, 14:40

MichalJ pisze:"Niestety linia nie kursuje." (Przy klikaniu na 9 z metro Pole M.)
raz działa, a raz nie
to na razie wersja beta, więc na razie trzeba się liczyć z tym, że coś nie będzie działać
pełna sprawność strony pewnie za parę dni będzie
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 03 lip 2010, 2:14

coś kliknąłem (rozkłady od poniedziałku) i...

przystanek: Metro Pole Mokotowskie 04
Niestety, w tym dniu żadna linia nie kursuje z tego przystanku

:D
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 3674
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 06 lip 2010, 16:42

Co do informacji o krańcu to jak najbardziej jest ona potrzebna. Miałem już taką sytuację kiedy na al. Niepodległości podjeżdżała 26 i musiałem pytać czy jedzie na Jelonki czy na Grochów. Co do informacji o czasie to nie wypowiem się, gdyż nie wiem jak to wygląda z technicznego punktu widzenia. Ogólnie rzecz biorąc, patrząc jako pasażer, im więcej szczegółów tym lepiej. Słaba frekwencja w kursach wyjazdowych/zjazdowych wynika zazwyczaj z niewiedzy pasażera na temat danego kursu.
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 30 sie 2010, 12:51

Jestem za jak będa to wyjazdy/zjazdy z tablicami trasowymi na całą drogę.
Linie 6xx np. jak było 130 do kleszczowej z Powsina to powinno jechac z tablicą z przystankami aż do Zajezdni Kleszczowa
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl

Awatar użytkownika
Ryży
Posty: 965
Rejestracja: 22 sty 2006, 17:01
Lokalizacja: 9-tka

Post autor: Ryży » 30 sie 2010, 12:59

Skoro już wspomniano o linii 130, to czemu na okres skrócenia (?) do Beresteckiej kursy zjazdowe na zakład przy Kleszczowej zostały w rozkładzie normalnie oznaczone jak zwykły kurs do Beresteckiej natomiast kierowcy muszą zakładać boczne dechy z napisem zjazd do zajezdni i ostatnim przystankiem... Berestecka? :D Trochę to niekonsekwentne, gdyż obecna trasa zjazdowa jest normalną trasą linii 130.

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 30 sie 2010, 13:14

to samo było ze zjazdami Z-2 do Okopowej z Wileńskiego

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 30 sie 2010, 13:35

Też dziwne ale jak stałą podstawowa trasa się rózni jednym przystankiem czy końcówką to widocznie MZA musi informować, ale takie 130 z oznakowaniem jest ok bo póxniej znowu bedzie podstawowa i zjazdowa musi byc
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 30 sie 2010, 18:03

Coś podobnego było w mokotowskich 18, gdy linia kończyła na Woronicza. Pomimo tego, że zjazd był idealnie zbieżny z trasą, wagony jeździły z pięknymi, żółtymi dechami.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
maciek.dab859
Posty: 1022
Rejestracja: 14 sty 2008, 13:43

Post autor: maciek.dab859 » 30 sie 2010, 18:11

Szeregowy_Równoległy pisze:Coś podobnego było w mokotowskich 18, gdy linia kończyła na Woronicza. Pomimo tego, że zjazd był idealnie zbieżny z trasą, wagony jeździły z pięknymi, żółtymi dechami.
Bo mogłeś dojechać do przystanku "Woronicza 10", a trasa podstawowa tego nie przewidywała. W rozkładach dla motorniczych była to osobna tabelka.

Awatar użytkownika
Ryży
Posty: 965
Rejestracja: 22 sty 2006, 17:01
Lokalizacja: 9-tka

Post autor: Ryży » 31 sie 2010, 11:45

W przypadku 130 dodatkowego przystanku nie ma. :smile: Jest tylko gorzej dla kierowcy, bo zamiast wpisanego kursu do rozkładu ma wpisany na odwrocie karty rozkład zjazdu z kilkoma przystankami.

desert_eag
Posty: 1279
Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12

Post autor: desert_eag » 31 sie 2010, 12:26

Zjazdy z obecnego Z-1 są na dekoracji liniowej, mimo że zatrzymują się na Woronicza 01. Bardzo dobrze.

Awatar użytkownika
Czotyk
Posty: 2285
Rejestracja: 02 paź 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Czotyk » 07 lis 2010, 20:01

Propo zjazdów w rozkładach, jestem za, ale najpierw powinni wpisać obecne "ukryte" zjazdy, oczywiście chodzi mi o autobusowe. Np. 415 w okolicach godz. 8 rano ma zjazdy do Płowieckiej z :mewa: Politechniki a w rozkładach ich nie ma. Powinny być! Precz z ukrytymi zjazdani! :D
Obrazek
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4886
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 07 kwie 2011, 14:10

Wie ktoś dlaczego wyjazdy z zajezdni Żoliborz na np. linie 26,33 i 75 są realizowane przez Nowe Bemowo. Dla linii 33(kier. Wyścigi) i 75(kier. Dw.Wschodni (Kijowska)) to bezsens bo mogłyby wyjechać prawie po swojej trasie, a nie na około
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36640
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 07 kwie 2011, 14:28

33? Którędy? :shock:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ