Wyjazdy i zjazdy
Hej, co myślicie o tym by na trasie po której tramwaj nie jeździ a tylko wyjeżdża z zajezdni była informacja o której można się go spodziewać i do jakiego krańca jedzie bez wypisywania całej trasy, na małej karteczce lub jak nie to żeby takie informacje były na stronie ZTM. Ze zjazdami na zajezdnie podobnie tylko by godzina była wypisana. Dla niektórych może to być wygodne, gdyż przesiadki czasem są uciążliwe. Chodzi mi tylko o tramwaje, gdyż dla autobusów to by się raczej nie przyjęło.
Zawsze pada taka odpowiedź na każdą propozycję ujawnienie zjazdów, więc ja się zapytam: jaka jest proporcja między zmianami wjazdów/zjazdów nie powodującymi konieczności wieszania nowych rozkładów na rozkładowej trasie, a tymi których nie można zrobić po cichu?
Bo nie mogę się oprzeć wrażeniu, że i tak prawie każdy 'przerzut między zajezdniami' kończy się powieszeniem nowego rozkładu, bo a to zjazd nie z tej pętli, albo niskacz przechodzi na inną brygadę, a to czas pracy się nie zgadza i gdzieś trzeba urwać...
A zjazdy z pl. Narutowicza na Mokotów to w ogóle mogłyby mieć własny numer i rozkład.
Bo nie mogę się oprzeć wrażeniu, że i tak prawie każdy 'przerzut między zajezdniami' kończy się powieszeniem nowego rozkładu, bo a to zjazd nie z tej pętli, albo niskacz przechodzi na inną brygadę, a to czas pracy się nie zgadza i gdzieś trzeba urwać...
A zjazdy z pl. Narutowicza na Mokotów to w ogóle mogłyby mieć własny numer i rozkład.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36642
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Przede wszystkim mogłyby być realizowane jako 14. A sama 14 z Ochoty od razu na Wolę...MichalJ pisze:A zjazdy z pl. Narutowicza na Mokotów to w ogóle mogłyby mieć własny numer i rozkład.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Dokładnie. W Gdyni rozkłady linii 7xx są bardzo częste, a przecież uwzględnione są tylko niektóre zjazdy/wyjazdy.person pisze:Pomysł zacny, ale kosztowny przy częstych przerzutach między zajezdniami lub przy nawet drobnych zmianach rozkładu...
Ja bym pomyślał nad tym, aby zjazdy z linii autobusowych dojeżdżały z pasażerami pod samą bramę zajezdni, tj np. z linii 510 taka adnotacja "kurs do zajezdni, stałą trasą do przystanku x, a następnie kurs do zajezdni y"...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
I wytłumacz ludziom z Nowodworów co to znaczy "Dalej do zajezdni Stalowa", albo - o zgrozo - Redutowa? Nie wspomnę o zjeździe np. na Posag 7 panien
Może najpierw zrobić coś co jest relatywnie najmniej kosztowne a przyniesie też pożytek. A dokładnie chodzi mi wpisywanie trasy zjazdu na rozkładzie, zamiast niewiele mówiącego np. "dalej do zajezdni Wola". Już lepiej brzmi "dalej do zajezdni Wola ulicami Chałubińskiego, Prostą i Kasprzaka" (jeśli całość się nie zmieści).
kiedyś coś takiego się praktykowało, można to zobaczyć m.in. na rozkładzie jazdy linii 8 z 1998 na stronie trasbus.comPaweł D. pisze:Może najpierw zrobić coś co jest relatywnie najmniej kosztowne a przyniesie też pożytek. A dokładnie chodzi mi wpisywanie trasy zjazdu na rozkładzie, zamiast niewiele mówiącego np. "dalej do zajezdni Wola". Już lepiej brzmi "dalej do zajezdni Wola ulicami Chałubińskiego, Prostą i Kasprzaka" (jeśli całość się nie zmieści).
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
A czy przypadkiem zjeżdżające busy nie zabierają pasażerów, bo zjazdy (poczynając od ostatniego przystanku na trasie) nie są płatne?Wolfchen pisze:Ja bym pomyślał nad tym, aby zjazdy z linii autobusowych dojeżdżały z pasażerami pod samą bramę zajezdni, tj np. z linii 510 taka adnotacja "kurs do zajezdni, stałą trasą do przystanku x, a następnie kurs do zajezdni y"...
Dokładnie. Kursy bez pasażerów i fragmenty kursów dojazdowych i zjazdowych bez pasażerów są niepłatne. Jest tylko zastrzeżenie, że kursy niepłatne nie mogą przekroczyć jakiegoś tam procentu kilometrów płatnych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem