Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

Moderatorzy: Wiliam, person

Konied Makevski
Posty: 111
Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06

Re: Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

Post autor: Konied Makevski » 13 wrz 2020, 20:55

Yelonker pisze:
13 wrz 2020, 20:47
Moim skromnym zdaniem, do którego doszedłem przez porównanie "na oko", skrzyżowanie Niska/Łaszczyńskiego jest ciaśniejsze od Cieślewskich/Ornecka (tam autobus skręcając zajmuje praktycznie cały pas w przeciwnym kierunku), a problemy z widocznością podobne. Inna sprawa, że w Bliznem kierowcy są już przyzwyczajeni, że 30 jest w konkretnym celu, a nie żeby im utrudnić życie i zwalniają albo wręcz hamują, gdy widzą autobus, nie wiem, jak to wygląda na Cieślewskich. Kompleksowa przebudowa oczywiście, że by się przydała, ale w stanie obecnym też powinno dać się tam w miarę normalnie jeździć pod warunkiem zachowania pewnej ostrożności ze strony wszystkich uczestników ruchu.
Racja, zapomniałem o skrętach w Bliznem, byłem myślami na dalszych odcinkach trasy linii. :)

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1439
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 13 wrz 2020, 20:59

Fakt. 240 w kształcie sprzed budowy metra też odpada. Cóż, pożyjemy-zobaczymy...

ODPOWIEDZ