Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
No i był remont w grudniu. Dokładnie 3 grudnia. A, że spadł wtedy śnieg to nie można było wykonać całości zaplanowanych prac.
Nawet było w grudniu zamknięcie, z którego nic się nie udało wycisnąć. Niestety prace betoniarskie na wiadukcie wymagają odpowiedniego reżimu pogodowego. Ale niedługo powinna być kolejna próba.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Trzymam kciuki.
Działania praw Murphy'ego nie da się wyłączyć, a nawet (zgodnie z ich rozwinięciem) im przeciwdziałać.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Dzisiaj padł istny rekord czekania na zielone światło na skrzyżowaniu Bartniczej i Rembielińskiej, a rekord ten wynosi dwie minuty! Na początku przejechał jeden tramwaj i przez kolejne 80 sekund czekaliśmy aż dojedzie kolejny od strony Annopola, w międzyczasie przejechało aż 5 samochodów Rembieliński. Oczywiście jak drugi tramwaj przejechał to zaraz podjechał kolejny i zielone dla poprzecznego ciągu trwało 20 sekund! Jestem za priorytetem dla tramwajów, ale nie gdy ten paraliżuje poprzeczne czy nawet równolegle ciągi samochodowe. Czy to taki wielki problem by samochody dostały dodatkowe zielone światło gdy tramwaj dostaje pionowe? Te 20 czy 30 sekund naprawdę zrobiłoby różnice i trochę rozkorkowało np. takie skrzyżowanie z Harfową.
Dokładnie! Szczególnie przy Korotynskiego nie rozumiem czemu Grojecka nie może dostać zielonego na czas przejazdu tramwaju?!
Taki sam problem dotyczy często pieszych. Przy Pożarowej czekałem kiedyś dwie minuty, przeszedłem na czerwonym korzystając z chwili przerwy w ruchu aut, obserwowałem światło dalej – gdybym nie przeszedł czekałbym jeszcze półtorej minuty.
Czasy ewakuacji i miedzyzielone czy jakoś tak. Poza tym chyba jest zalecenie ciągłości faz w cyklu dla ruchu nietramwajowego (choć np. z Zamoyskiego w Zieleniecką wcale tak nie jest).Molo pisze:Dokładnie! Szczególnie przy Korotynskiego nie rozumiem czemu Grojecka nie może dostać zielonego na czas przejazdu tramwaju?!
80 sekund to może być jakiś bug w detektorze. Albo może 40 na 2 minuty jest wystarczające, a nie paraliżujące.
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26824
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Żeby nie rwać kolejki. Ale to i tak nie ma żadnego znaczenia - Korotyńskiego nie jest wąskim gardłem, tylko Harfowa, gdzie są 2 pasy na wprost - czysta matematyka.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Z Niepodległości w prawo się pojawiła strzałka w prawo w Batorego. Wczoraj prawie spadłem z fotela, jak ją zobaczyłem. Ktoś naprawił ?
Btw we wtorek rano siedemnastka po odjechaniu z Kieleckiej chyba wzbudziła sobie światełko przy SGH, bo się pojawiło. Ale zanim dojechała do Niepodległości, to światełko zgasło.
Btw we wtorek rano siedemnastka po odjechaniu z Kieleckiej chyba wzbudziła sobie światełko przy SGH, bo się pojawiło. Ale zanim dojechała do Niepodległości, to światełko zgasło.
ŁK
Właśnie w ramach priorytetów dla wagonów stoi 9 składów próbując ogarnąć park olszyna.
Dzień jak co dzień. Dogadać się z GDDKiA nie tak prosto ale w statystyce ZTM pewnie wszystko się zgadza. Proponuje jeszcze tam zrobić 33 co 2 minuty i 27 dołożyć do Piasek.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Po poniedziałkowym zatrzymaniu (~20 minut) korek sięgał mniej więcej do Piasków. Po ruszeniu zatrzymania czas na dojechanie i obsługę Parku Olszyna to było jakieś 15-20 minut. Ostatnie tramwaje stały w kolejce do obsługi przystanku godzinę po zatrzymaniu.