Strona 1 z 15

: 23 sie 2010, 18:26
autor: Rosa
Na TVN Warszawa podano że PLK ma zamknąc od 20 wrzesnia jeden tor podmiejski do Pruszkowa, wycofane zostanie iles tam pociagów a SKM byc moze skrócona do Zachodniego.

Zamknięcie dopiero po wakacjach bo liczyli na to ze pieniądze z Unii dostana ale niewyszło.
Nic dziwnego w takim wypadku że będa pociągi na SKM do Otwocka i trzeba będzie wzmocnic 517.

[ Komentarz dodany przez: MeWa: Wto 14 Wrz, 2010 ]
Zmiana nazwy tematu. MeWa

: 23 sie 2010, 20:00
autor: zofey
Żyrardów i Skierniewice można zaspokoić pociągami przyspieszonymi, a Ursus powinno się udać zalać autobusami.
Najgorsze że nie ma sposobu na Pruszków i Grodzisk. :?:

: 23 sie 2010, 22:27
autor: mariow
zofey pisze:a Ursus powinno się udać zalać autobusami.
dziękuję, postoję (w gigakorkach)

: 23 sie 2010, 22:39
autor: Bernard
Rosa pisze:Na TVN Warszawa podano że PLK ma zamknąc od 20 wrzesnia jeden tor podmiejski do Pruszkowa, wycofane zostanie iles tam pociagów a SKM byc moze skrócona do Zachodniego.

Zamknięcie dopiero po wakacjach bo liczyli na to ze pieniądze z Unii dostana ale niewyszło.
Nic dziwnego w takim wypadku że będa pociągi na SKM do Otwocka i trzeba będzie wzmocnic 517.
Warszawa-Pruszków: dwa miesiące utrudnień

: 24 sie 2010, 17:58
autor: Bernard
TVN Warszawa pisze:Kolejarze: o remoncie torów dowiedzieliśmy się od dziennikarzy

- Nic nie wiemy o remoncie torów do Pruszkowa - denerwują się władze Kolei Mazowieckich. Dopiero od dziennikarzy usłyszeli, że muszą przygotować zmiany w rozkładzie i zorganizować komunikację zastępczą. To reakcja na poniedziałkową informację TVN Warszawa o planach Polskich Linii Kolejowych.


O zapowiadanym na koniec września remoncie torów do Pruszkowa TVN Warszawa informowała w poniedziałek. Prace będą prowadzone w przejściach podziemnych w Ursusie i we Włochach. - Remont jest przewidywany w okresie od 20 września do 19 listopada. To w sumie dwa miesiące – ujawnił Jan Telecki, dyrektor warszawskiego oddziału Polskich Linii Kolejowych.

Nikt nic nie wie

Przewoźnicy są zaniepokojeni sposobem przekazania przez PLK informacji o remoncie, a właściwie jej brakiem. Jak przyznają władze Kolei Mazowieckich, o planach PLK dowiedziały się z mediów. - Po raz kolejny nie otrzymaliśmy od zarządcy infrastruktury, PKP PLK S.A., oficjalnej informacji na temat zmian w ruchu jazdy pociągów spowodowanych pracami remontowymi, pomimo, że informacje na ten temat zostały wczoraj podane do publicznej wiadomości - pisze prezes KM Artur Radwan w wysłanym do mediów oświadczeniu.

"Koniec remontu to nie koniec utrudnień"

Według niego, PLK wybrała bardzo zły termin na przeprowadzenie prac. - We wrześniu i październiku z naszych usług, oprócz osób codziennie podróżujących do pracy, korzystają również uczniowie i studenci. Zakończenie remontu po dwóch miesiącach – o ile nie powtórzy się scenariusz remontu tunelu średnicowego, którego termin zakończenia był kilkakrotnie przekładany w czasie – nie jest równoznaczne z zakończeniem utrudnień, bowiem rozpocznie się kolejny etap modernizacji linii Warszawa – Skierniewice. W tej sytuacji, planowane przez PKP PLK S.A., uruchomienie komunikacji zastępczej, w kontekście sytuacji na drogach dojazdowych do Warszawy w godzinach szczytu - w tym przypadku dla dojeżdżających Al. Jerozolimskimi, czy skrócenie obiegów SKM do stacji Warszawa Zachodnia, nie rozwiąże problemów tak dużych potoków podróżnych - czytamy w piśmie.

PRZECZYTAJ CAŁE OŚWIADCZENIE KOLEI MAZOWIECKICH

Zmiany poznamy we wrześniu

W czasie prowadzenia prac część pociągów w ogóle nie wyjedzie w trasę. Zmiany będą dotyczyć Kolei Mazowieckich i składów SKM. Dokładną listę zmian w rozkładzie mamy poznać we wrześniu. Trwają także rozmowy w sprawie uruchomienia komunikacji zastępczej.

mwap/mjc
http://www.tvnwarszawa.pl/28415,1670612 ... omosc.html

: 24 sie 2010, 19:47
autor: mariow
nie no to chyba jakaś parodia rzeczywistości #-o

: 24 sie 2010, 19:49
autor: Wolfchen
Już widzę sztum na pośpieszne... Teraz, to chyba łódzkie pociągi będą etatowo musiały mieć na pokładzie dociskaczy drzwi... 8-(

: 24 sie 2010, 19:53
autor: mariow
łodzkie obsłużą co najwyżej Zyrardów. a co z miastami od Grodziska do Wawy oraz Ursusem i Włochami?

: 24 sie 2010, 20:07
autor: Wolfchen
Ursus i Włochy - 517f :P

Grodzisk, Milanówek, Pruszków - niektórzy pójdą na WKD, a reszta będzie musiała się upchać w KKA... :neutral:

: 24 sie 2010, 20:22
autor: Glonojad
Jakie są techniczne przeciwwskazania dla montażu dodatkowych rozjazdów przed remontowanymi punktami?

: 24 sie 2010, 20:24
autor: MichalJ
Niedasie.

: 24 sie 2010, 20:27
autor: Glonojad
Serio pytam. Niedasie nie bierze się z niczego. Koszty, papierki, ludzie (obsada posterunku)?

: 24 sie 2010, 20:33
autor: zofey
A może rano tylko do Warszawy, a popołudniu tylko z Warszawy?
Realizacja:
- podsyły przez Łowicz i dalekobieżną
- po kilka trójkibli nocujących w Pruszkowie, Grodzisku, Żyrardowie i Skierniewicach
- autobusy dla poruszających się pod prąd

ps. Chciałbym takie rozwiązanie też w Mińsku bo co roku przez tydzień jest przestój... (niby ruch wahadłowy i autobusy, ale nie zdaje to egzaminu)

[ Dodano: |24 Sie 2010|, 2010 20:35 ]
@ rozjazdy

Zwrotnic jest w ogóle za mało. Brakuje w takich miejscach jak: Centralny (z jednej strony tylko są), Śródmieście, Wesoła, Dębe Wielkie... Nie znam budowy linii grodziskiej, ale pewnie ten sam problem.

: 24 sie 2010, 20:41
autor: Wolfchen
zofey pisze:A może rano tylko do Warszawy, a popołudniu tylko z Warszawy?
A wyrobią się z taborem wtedy?

Bo mi się wydaje, że trójskłady, to będą, ale do Skierniewic... :-k

: 24 sie 2010, 20:47
autor: Tm
Podstawowe pytanie: jaką częstotliwość można uzyskać przy tym zamknięciu?