Tabor SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
Jeden obieg był/jest odwołany - ten 07:15 z WWO do Pruszkowa. Nie wyjechał nawet z Grochowa. Nie wiem czy juz uzupełnili czy nie. A poza tym większość porannych SKM w 1 ezt
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
czyli totalna zapaść - strach się bać jak zima jeszcze potrzymarufio198 pisze:A poza tym większość porannych SKM w 1 ezt
i dalszy dramat bo SKM-ka padła o 9:30 na średnicy...
czyli jak się nie udało naprawić, to pewnie dziś ktoś się zdziwi że nie będzie jakiegoś kursu - chyba że uda się odpalić jakąś rezerwę albo chociaż jeden kurs szedł w podwójnej obsadzie to się go rozdzieli, chociaż rano nie udało mi się takowego stwierdzić.
http://www.rynek-kolejowy.pl/14204/1420 ... szawie.htm19WE wkrótce w Warszawie
Już niedługo warszawska Szybka Kolej Miejska wzbogaci się o 4 nowe elektryczne zespoły trakcyjne. Będą to wyleasingowane w wyniku przetargu składy 19WE, wyprodukowane w nowosądeckim Newagu, które zostały już pomalowane w barwy ZTM Warszawa.
Szybka Kolej Miejska w Warszawie wybrała ofertę konsorcjum nowosądeckiego Newagu i ING Lease Polska w przetargu na leasing 4 elektrycznych zespołów trakcyjnych. Oferta ta była tańsza o ponad 30 mln zł od propozycji bydgoskiej PESY i Bankowego Funduszu Leasingowego.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26832
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Kolej miejska to nie tramwaj - drzwi i tak ogląda kierpoć, a widoczność sygnalizatorów regulują odpowiednie przepisy (widoczność do poszczególnych sygnałów z 10 i 20 metrów o ile pamiętam).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Ale stwierdzenie, iż "ten skład równie dobrze nadawałby się do PKP IC" potwierdza, że nie jest to konstrukcja dedykowana. Tę prawdę o IC wygłosił wysoki przedstawiciel SKMWA. Poza tym wejście na wysokości 1157 mm PGS - gorzej niż w EN57
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26832
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Przynajmniej układ siedzeń daje nadzieję na to, że pojemność bliska powiedzm 80% 2x14WE zostanie osiągnięta.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Zgoda, ale porozmawiaj z maszynistami. Narzekania na "nową modę" są od dłuzszego czasu. Chodzi również o wygodę maszynisty, a ta jest marna, jak nie widzi czy ktoś mu się nie pakuje pod skład...Glonojad pisze:Kolej miejska to nie tramwaj - drzwi i tak ogląda kierpoć, a widoczność sygnalizatorów regulują odpowiednie przepisy
Ktoś kiedyś napisał, że taką konstrukcję kabiny determinuje konieczność zabudowy klatki bezpieczeństwa (czyli wzmocnienia konstrukcji czoła). No i OK, ale np w E6ACT udało się jakoś umieścić w tej "klatce" dwa stanowiska dla maszynisty i pomocnika. Widoczność też nie będzie rewelacyjna, ale nie tak słaba jak w niektórych naszych nowych EZT.
Tu, w 19We dodatkowo zabudowali ten chowany sprzęg... w zasadzie to on tutaj trochę popsuł sprawę. Może i wygląda efektownie, ale chyba aż za...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26832
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No dobrze, ale przecież maszynista nic nie może zrobić, jeśli 5 czy 15 metrów od dzioba ładuje mu się samobójca. Nie przy tych drogach hamowania... zrobić coś może, jeśli obiekt jest kilkadziesiąt (przy człapaniu) czy kilkaset metrów do przodu, a na te odległości widać z kabiny ELFa/FLIRTa dobrze.
BTW, ELF ma kabinę dwuosobową
BTW, ELF ma kabinę dwuosobową
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nom... i też chcę nią zobaczyć.Glonojad pisze: ELF ma kabinę dwuosobową
Chodzi np o odjazd z przystanku. Często ludzie zeskakują z peronu tuż przed stojącym jeszcze pociągiem. Z EN57 zobaczysz. Z innej?Glonojad pisze:maszynista nic nie może zrobić, jeśli 5 czy 15 metrów od dzioba ładuje mu się samobójca
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26832
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No przy odjeździe z przystanku asystuje kierpoć, a przed ruszeniem można chyba dać sygnał?
Jakoś nie czuję się przekonany.
Jakoś nie czuję się przekonany.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
kierpoć zazwyczaj patrzy do tyłu na skład, a nie na to, co się dzieje tuż przed pociągiem.Glonojad pisze:No przy odjeździe z przystanku asystuje kierpoć
A jaki chcesz dać sygnał? Nie wydaje mi się, żeby maszyniści dowoli mogli dawać np. sygnał Baczność...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]