Strona 1 z 33

: 13 paź 2010, 13:45
autor: ZaciszaniN
W tym roku, oprócz znanych nam dotychczas linii, pojawią się:

:arrow: C24 - Cm. Północny Brama Gł. - Chomiczówka - Powązki Cm. Wojskowy (za skrócone 170)
:arrow: C40 - Cm. Północny Brama Zach. - Metro Młociny

Ponadto zamiast linii tramwajowych typu 4x, w tym roku ujrzymy:

:arrow: C1 - Annopol - Cm. Wolski
:arrow: C2 - Pl. Narutowicza - Metro Młociny
:arrow: C3 - Cm. Wolski - Metro Wilanowska


[ Komentarz dodany przez: Bastian: |13 Paź 2010|, 2010 13:55 ]
Korekta tytułu.

: 13 paź 2010, 13:54
autor: Bastian
ZaciszaniN pisze:W tym roku, oprócz znanych nam dotychczas linii, pojawią się:

:arrow: C24 - Cm. Północny Brama Gł. - Chomiczówka - Powązki Cm. Wojskowy (za skrócone 170)
:arrow: C40 - Cm. Północny Brama Zach. - Metro Młociny
Jakoś z sufitu te numery :-k
ZaciszaniN pisze:Ponadto zamiast linii tramwajowych typu 4x, w tym roku ujrzymy:

:arrow: C1 - Annopol - Cm. Wolski
:arrow: C2 - Pl. Narutowicza - Metro Młociny
:arrow: C3 - Cm. Wolski - Metro Wilanowska
Nadal niezgodnie z zarządzeniem numeracyjnym, ale już i tak lepiej, niż te 4X :P

: 13 paź 2010, 13:57
autor: pawcio
Bastian pisze:Nadal niezgodnie z zarządzeniem numeracyjnym, ale już i tak lepiej, niż te 4X :P
Obawiam się, że w tym przypadku to już zarządzenie jest niezgodne z rzeczywistością, a nie na odwrót.

: 13 paź 2010, 13:57
autor: Bastian
pawcio pisze:
Bastian pisze:Nadal niezgodnie z zarządzeniem numeracyjnym, ale już i tak lepiej, niż te 4X :P
Obawiam się, że w tym przypadku to już zarządzenie jest niezgodne z rzeczywistością, a nie na odwrót.
Chyba nie rozumiem.

EDIT: Przepraszam, na pewno nie rozumiem!

: 13 paź 2010, 13:59
autor: pawcio
Teraz to do zmiany jest zarządzenie, a nie numeracja.

: 13 paź 2010, 14:02
autor: Bastian
I do każdego aktu prawnego tak podchodzisz? 8-(

Jakie jest kryterium, kiedy trzeba dostosować rzeczywistość do prawa, a kiedy przeciwnie? :>

: 13 paź 2010, 14:04
autor: ZaciszaniN
Bastian pisze:Jakoś z sufitu te numery :-k
Nie mogły być nie "z sufitu", bo nie ma żadnych odpowiadających linii stałych na tych trasach. Chociaż jakby się uprzeć to C24, jako wariant przez osiedle, można jakoś przyporządkować do C14.

: 13 paź 2010, 14:08
autor: pawcio
Bastian pisze:I do każdego aktu prawnego tak podchodzisz? 8-(
A Ty ślepo się poddajesz każdemu? Bo ja sprawdzam, jak wygląda efekt konfrontacji rzeczywistości z prawem i jakie mogą być tego skutki.

: 13 paź 2010, 14:14
autor: piotram
C24 - Cm. Północny Brama Gł. - Chomiczówka - Powązki Cm. Wojskowy (za skrócone 170)
Jakieś uzasadnienie dla tego potwora? Jest juz linia w takiej relacji.

Bastian pisze:Jakoś z sufitu te numery :-k
Czyli jak zawsze, z 251, 263, 290 to niby jak było :)

: 13 paź 2010, 14:29
autor: Bastian
pawcio pisze:
Bastian pisze:I do każdego aktu prawnego tak podchodzisz? 8-(
A Ty ślepo się poddajesz każdemu? Bo ja sprawdzam, jak wygląda efekt konfrontacji rzeczywistości z prawem i jakie mogą być tego skutki.
No dobra, czy mógłbyś jaśniej? Czemu w ogóle uważasz, że potrzebna jest zmiana?

: 13 paź 2010, 14:35
autor: pawcio
Bastian pisze:Czemu w ogóle uważasz, że potrzebna jest zmiana?
Żeby usankcjonować obecny stan faktyczny.

: 13 paź 2010, 14:39
autor: ZaciszaniN
piotram pisze:
C24 - Cm. Północny Brama Gł. - Chomiczówka - Powązki Cm. Wojskowy (za skrócone 170)
Jakieś uzasadnienie dla tego potwora? Jest juz linia w takiej relacji.
No w sumie racja - 409. W takim razie nie znam przyczyny.

Poza tym w okresie około cmentarnym 500 ma być wydłużana do Cm. Wojskowego na Powązkach - bardzo dobra zmiana. Zastanawia mnie tylko, po co na Wszystkich Świętych, wraca na Dw. Centralny #-o

: 13 paź 2010, 14:41
autor: Bastian
pawcio pisze:
Bastian pisze:Czemu w ogóle uważasz, że potrzebna jest zmiana?
Żeby usankcjonować obecny stan faktyczny.
Hm. Czy to znaczy, że mogę się włamać do twojego mieszkania, wymienić zamki, a potem lecieć do sądu, by "usankcjonować stan faktyczny" w księgach wieczystych? :shock:


Ja rozumiem, co ty piszesz, nie łapię jednak, do czego dążysz. Uważasz, że stan faktyczny jest o wiele lepszy od tego, który został zapisany w zarządzeniu? Jeżeli tak, to dlaczego? Jeżeli nie jest o wiele lepszy, to czemu jednak nie przestrzegać zarządzenia? :-k

: 13 paź 2010, 15:09
autor: Lipa
ZaciszaniN pisze:No w sumie racja - 409. W takim razie nie znam przyczyny.
409 pewnie jak co roku będzie omijał Bramę Główną. Może dlatego uruchamiają C24?

: 13 paź 2010, 15:11
autor: Bastian
No ale do Bramy Głównej dojazd jest, a między bramami C50... :-k