Przystanki na żądanie - idea, teoria, zasady

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

reserved
Posty: 14600
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 12 mar 2024, 21:31

Targowianin pisze:
12 mar 2024, 14:48
Zapadnięta jedna z betonowych płyt nawierzchni, przez co w teorii autobusy nie mogły stawać przy krawędzi przystanku.
Eee, to w takim razie bardzo dużo przystanków można by na tej zasadzie zawiesić.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4762
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 12 mar 2024, 22:59

Może była tak zapadnięta, że podjechać można było, ale odjechać już nie?
Obrazek

Targowianin
Posty: 16
Rejestracja: 06 mar 2017, 15:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Targowianin » 12 mar 2024, 23:25

W praktyce i tak autobusy po tym jeździły, a Derbowianie nie wiedzieli o co chodzi :)

Jurand
Posty: 1076
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 26 mar 2024, 15:28

Jurand pisze:
12 mar 2024, 9:33
326 przystanki Kobialka Szkoła i Frachtowa w kierunku M. Marymont mamy stałe, natomiast w kierunku M. Bródno Na Źądanie. Stało się tak po oddaniu ulicy Kobialka do ruchu w obydwu kierunkach.

Zauważyłem dziś że już wymienione wcześniej przystanki Ną żądanie znów zrobiły się jako stałe :lol:

ODPOWIEDZ