Strona 1 z 16

Zmiany obsługowe - grudzień 2010

: 28 lis 2010, 2:19
autor: ZaciszaniN
Od 1 grudnia:

:arrow: część brygad linii 114, 180 i 190 przechodzi do nowej grupy przetargowej M58 (Solarisy przegubowe Mobilisu) - łącznie 6 brygad w DP i DS
:arrow: kursy skrócone 114 również trafią do Mobilisu (na najnowsze SU12)
:arrow: "Stalowa" żegna się z 722, "Woronicza" z 414, a "Kleszczowa" ze 122
:arrow: wtyczki wchodzą na 509 (2c + 3d) i 511 (3d)

No i się zastanawiam, gdzie to zapowiadane zwiększenie planu :-k

: 28 lis 2010, 8:21
autor: pawcio
Samych wtyczek masz 8 sztuk.

: 28 lis 2010, 9:26
autor: marko80
ZaciszaniN pisze:Od 1 grudnia:

:arrow: część brygad linii 114, 180 i 190 przechodzi do nowej grupy przetargowej M58 (Solarisy przegubowe Mobilisu) - łącznie 6 brygad w DP i DS
:arrow: kursy skrócone 114 również trafią do Mobilisu (na najnowsze SU12)
:arrow: "Stalowa" żegna się z 722, "Woronicza" z 414, a "Kleszczowa" ze 122
:arrow: wtyczki wchodzą na 509 (2c + 3d) i 511 (3d)

No i się zastanawiam, gdzie to zapowiadane zwiększenie planu :-k
a co to za wtyczki wchodzą na 509 i 511 ze stalowej? czy z mobilisu? i solo? czy przegubowe?

: 28 lis 2010, 9:54
autor: Dęboszczak
jeszcze redutowa żegna się ze 136, wtyczki będą na 509 z R-13 i ITS, 511 z R-13 i 114 z mob.

: 28 lis 2010, 10:01
autor: marko80
Dęboszczak pisze:jeszcze redutowa żegna się ze 136, wtyczki będą na 509 z R-13 i ITS, 511 z R-13 i 114 z mob.
a te wtyczki na 511 i 509 to solo czy przegubowe? chyba moje poprzednie pytanie dotyczące wtyczek z mobilisu było głupie bo nie słyszałem zeby ajent mógł wystawiac wtyczki, jak sie okazuje jednak moze skoro na 509 beda wtyczki ITS, natomiast chyba nie na przeguba skoro ITS wysyła juz komplet przegubów w miasto.

: 28 lis 2010, 10:26
autor: ashir
A na 190 jaka zajezdnia zmniejsza ilość brygad? Stalowa :-k Ile Mobilis na początek będzie miał brygad na 190?

: 28 lis 2010, 10:40
autor: Szeregowy_Równoległy
marko80 pisze:chyba moje poprzednie pytanie dotyczące wtyczek z mobilisu było głupie bo nie słyszałem zeby ajent mógł wystawiac wtyczki
A czemu niby ajent nie mógłby wystawiać wtyczek? Czym się różni wtyczka ajenta od wtyczki MZA?

: 28 lis 2010, 10:58
autor: SławekM
Dęboszczak pisze:wtyczki będą na 509 z R-13 i ITS, 511 z R-13.
Kuźwa i jeszcze im (Białołęce zach.) dorzucają autobusów, to już szczyt bezczelności...

: 28 lis 2010, 11:05
autor: Paweł D.
SławekM pisze:Kuźwa i jeszcze im (Białołęce zach.) dorzucają autobusów, to już szczyt bezczelności...
A propos. Czy 114 będzie miało zwiększoną częstotliwość jak obiecywano czy za krótkie (f) wozy wejdą duże i "sprawa się załatwi".

: 28 lis 2010, 11:32
autor: marko80
SławekM pisze:
Dęboszczak pisze:wtyczki będą na 509 z R-13 i ITS, 511 z R-13.
Kuźwa i jeszcze im (Białołęce zach.) dorzucają autobusów, to już szczyt bezczelności...
no własnie to chyba jest raczej niepotrzebne, mozna byłoby ( jezeli zwieksza sie plan przegubów ) wykorzystac te wozy inaczej np. zmienic obsługe niektórych brygad z solowej na przegubową na takich liniach jak: 512, 169 czy 127.

[ Dodano: |28 Lis 2010|, 2010 11:33 ]
Szeregowy_Równoległy pisze:
marko80 pisze:chyba moje poprzednie pytanie dotyczące wtyczek z mobilisu było głupie bo nie słyszałem zeby ajent mógł wystawiac wtyczki
A czemu niby ajent nie mógłby wystawiać wtyczek? Czym się różni wtyczka ajenta od wtyczki MZA?
Bo do tej pory ajent nigdy nie wystawiał wtyczek, tylko MZA, poniewaz ajent ma wyliczony plan brygadowy co do jednego wozu w zwiazku z tym jaki cudem ITS wystawi na 509 ponaplanowe wozy, czyli ponad plan brygadowy? Chyba ze ITS uwolni brygady ze 114 na ktore wejdzie mobilis, tylko ze to dziwne bo tej pory nie praktykowało sie wtyczek z brygad przeznaczonych dla ajentów.

: 28 lis 2010, 11:35
autor: alojz
marko80 pisze:Bo do tej pory ajent nigdy nie wystawiał wtyczek, tylko MZA, poniewaz ajent ma wyliczony plan brygadowy co do jednego wozu w zwiazku z tym jaki cudem ITS wystawi na 509 ponaplanowe wozy, czyli ponad plan brygadowy?
:kaput:

: 28 lis 2010, 11:36
autor: Bastian
marko80 pisze:Bo do tej pory ajent nigdy nie wystawiał wtyczek, tylko MZA, poniewaz ajent ma wyliczony plan brygadowy co do jednego wozu w zwiazku z tym jaki cudem ITS wystawi na 509 ponaplanowe wozy, czyli ponad plan brygadowy?
1) MZA też ma plan co do sztuki.
2) Co, do cholery, mają wtyczki do planu brygadowego?! Najczęściej wtyczki są z planu!

: 28 lis 2010, 11:39
autor: marko80
Bastian pisze:
marko80 pisze:Bo do tej pory ajent nigdy nie wystawiał wtyczek, tylko MZA, poniewaz ajent ma wyliczony plan brygadowy co do jednego wozu w zwiazku z tym jaki cudem ITS wystawi na 509 ponaplanowe wozy, czyli ponad plan brygadowy?
1) MZA też ma plan co do sztuki.
2) Co, do cholery, mają wtyczki do planu brygadowego?! Najczęściej wtyczki są z planu!
tylko chodziło mi o to, że ITS musi z czegos zejsc ( prawdopodobnie ze 114 ) zeby wystawic wtyczki na 509 bo z tego planu sie nie da dać ponadplanowych wozów na 509, gdyż w ruchu jest 50 solo i 50 przegubów a 5 wozów musi pozostawac w rezerwie. I te wozy mozna byłoby wykorzystac inaczej niz dawac wtyczki na 509 to samo na 511.

: 28 lis 2010, 11:41
autor: maciek.dab859
marko80 pisze:Bo do tej pory ajent nigdy nie wystawiał wtyczek, tylko MZA (...)
Mobilis miał rok temu dwie wtyczki na 181.

: 28 lis 2010, 11:42
autor: alojz
marko80 pisze:Bo do tej pory ajent nigdy nie wystawiał wtyczek
Obrazek
Z Przegubowca:
http://www.przegubowiec.com/przegub/aktual/news1008.htm pisze:516: PKS Grodzisk pojawia się na porannej wtyczce D9,
marko80 pisze:poniewaz ajent ma wyliczony plan brygadowy co do jednego wozu w zwiazku z tym jaki cudem ITS wystawi na 509 ponaplanowe wozy, czyli ponad plan brygadowy
Standardowo ajenci mają 50 brygad. Teroretycznie mogą więc jeździć nawet na 50 wtyczkach.
Dodatkowo trzeba pamiętać o tym, że liczba brygad może być większa od 50 (za zgodą przewoźnika).